مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

دردانه ام تولدت مباااارک

1394/6/8 13:48
1,301 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز سالگرد با شكوهترين روز زندگي ام است

تجربه والاترين حسي كه در دنيا وجود دارد

آري چهارسال پيش در چنين روزي ثمره وجودم،دلبندم چشم به جهان گشود ومرا غرق در شادي وسرور نمود  ومن پس از گذشت 4 سال هنوز نتوانسته ام به طور شايسته شكرگزار اين موهبت الهي باشم.

 

سلام دختر گلم

اين بار براي تو مينويسم

تو عزيز دلم كه هميشه بدون اينكه بداني با وجودن سختيها را برايم آسان نمودي و مرهم دردهايم بودي.

و باز هم با ديدنت معجزه اي رخ داد

وقتي كنارم هستي تمام دردهايم را فراموش ميكنم

وقتي شادمانه ميخندي وبه يكديگر عشق مي ورزيم دنيا از آن من است

حال كه تو را دارم از خداي خود چه ميخواهم

دلبندم هميشه به خاطر وجود نازنينت خدا را شاكرم از اين كه مهر مادري را در وجودم به وديعه نهاد ومرا لايق آن دانست بسيار مسرورم

اميدوارم كه بتوانم آنطور كه خدا راضي باشد برايت مادري نمايم

 

مرسانا گلي ،دردونه مامان وبابا تولدت مبارك

 

 

 

منتظر عكس هاي تولد موش كوچولوي ما مرسانا گلي باشين

پسندها (9)

نظرات (32)

همراه رایانه
11 شهریور 94 8:34
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
صفیه
11 شهریور 94 8:49
مرسانا جوونم تولدت مبارک بهترین ها رو برایت آرزومندم
خاله
11 شهریور 94 9:36
عزيز دلم تولدت مبباااااااااارك... اميدوارم هميشه در كنار مامان و بابا شاد شاد باشي و روزگار بر وفق مرادت باشه و هميشه سلامت باشي گلم/ منتظر عكساتون هستم مهسا جووون
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
قربونت برم ...مرسی از لطفت
بهناز خانومی
11 شهریور 94 9:58
مهسای عزیزم بازم تولد دلبندت رو از صمیم قلبم تبریک میگم متنی هم که نوشتی خیلی زیبا و احساسیهههه عزیزم دوستتون دارم بازهم تولد خرگوش کوچولو فلفلی مبارک
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ممنونم عزیز دلم...
مامان فریبا
11 شهریور 94 11:21
عزیزدلم، خانم خوشکله ،تولدت مبارک امیدوارم زیرسایه مامان مهسا و بابای مهربونت همیشه خوشبخت و شاد باشی، خیلی دوست دارم عزیزم
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
فریبا جون مرسی از تبریکت
مامان نفیسه
11 شهریور 94 11:39
بیصبرانه منتظرییییییییییییییییییییم
مامان نفیسه
11 شهریور 94 11:40
راستی خانومی من جشن تولد حلما گلی رو با هر سختی بود برگذار کردم! خوشحال میشم شما هم تشریف بیارید!
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
تولد حلما جون مبارک..حتما زیباترین تولد بوده..باید سر فرصت بیام ونگاه کنم ثمین جون
مامان نفیسه
11 شهریور 94 11:40
با اجازه پست تون رو هم کپی کردم!
مهلا
11 شهریور 94 15:19
مرسانای عزیزمممممممممممم تولدت مبارک الهی صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه الهی زنده باشی مهسا جون خیلی مشتاقم هر چه زوتر عکسهای تولد دخملی رو ببینممممم
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ممنونم مهلا جون ...
رویا
11 شهریور 94 16:03
تولد تولد تولدت مبارک
رویا
11 شهریور 94 16:07
ببینم امسال مامان مهسا و مامان فریبای خوش ذوق چه تولدی تدارک دیدن مینی موس کوچولو میبوسمت
بهناز خانومی
11 شهریور 94 16:34
ای جانم پای کوچولوش دلم غش میرهههه
زهرا ق
11 شهریور 94 16:48
آخی این دختر چهارساله شد . ان شاالله سعادتمند و عاقبت بخیر باشی و سلامت . راستی مهسا همسر منم شهریوریه البته تولدش چند روز پیش بود
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ممنونم عزیزم ...تولد همسری هم مبارک
گوناگون
12 شهریور 94 14:57
سلام تولدت مبارک خانم گل ان شالله که همیشه شاد و سرزنده و عاقبت بخیر باشی الهی آمین الهی که خدا براتون نگهش داره
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ممنونم عزیزم ...الهی آمین
ییکی که مثل خیلیها آرزوی مادرشدن داره مثل خیلیها
12 شهریور 94 15:03
مامان مهسا خدا الهی دختر گلت رو بهت ببخشه و برات نگهش داره و عاقبت بخیر بشه ان شالله خوبه که همیشه بخاطر این هدیه الهی همیشه خدا رو شکر میکنی لطفا برای من و کسانی که بچه دار نمیشن و در آرزوی داشتن این هدیه الهی مثل خانم گل شما هستن دعا کنین که خدا به ماهایی که بچه نداریم مثل شما یه بچه سالم و صالح بده الهی که همیشه خوش باشین من یکی از بیننده های پرو پا قرص وب شما و مامان فری هستم
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
عزیز دلم ممنونم از دعای زیبات ..الهی آمین ...منم از خدای خودم میخوام دل همه اونایی که منتظر فرشته کوچولو هستن رو شاد کنه وهر چی خیر رو براشون بخواد عزیز دل امیدت به خدا باشه .. خوشحالم از آشناییت ...راستی اسمت رو ننوشتی؟؟
مامان مهرسا
13 شهریور 94 15:53
مرساناي عزيزم تولدت مبارك
سمیرا مامان اهورا
13 شهریور 94 18:25
وااااى عروسك خوشگل ميلادت مبارك چقد زود چهار سال شد خدا هميشه حفظت كنه خانومممم مهساجون نميدونى چقد منتظر ديدن عكساى پرنسس خوشگلمم از همينجا هم به شما هم مامان فرى خوشگلم خسته نباشيد ميگم عزيزم قربون اون ژست خوشمزه و خوشگلت بشم عزيزدل من
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
مرسی از محبتت سمیرا جون ...
بهناز خانومی
16 شهریور 94 15:30
مهسای عزیزم ما منتظریم کاش زود بیای
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
عزیزم 100تا عکسه باید آپلود کنم چششششم به زودی زود میام
مامان باران
16 شهریور 94 16:02
عزیزِ دلم ، خوشگل خانوم چهارمین سالگردِ زمینی شدنت مبارک فدای شکلِ ماهت که این همه بزرگ و خانوم شدی هزار ماشالله مرسانی نازنینم برات بهترینارو آرزو می کنم الهی که همیشه بخندی و زیر سایه پر مهر مامان و بابا بهترین روزا رو بگذرونی
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
فدای تو مهربون بشم که همیشه به من ومرسانا گلی لطف داری عزیزم ...باران نازم رو ببوس
مامان آرتین(الهه)
18 شهریور 94 12:52
عزیز دلم هزار ماشالا روز به روز نازتر و خانمتر میشی، تولدت مبارکککک ایشالا سالهای سال زیر سایه پرمهر مامان وبابات باشی، دوست دارممممم
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
مرسی از نگاه قشنگت عزیزم
Mahya
20 شهریور 94 0:47
وااااای خدا تولد گل قشنگ شهروری خودمون مبارک باشه اگرچه با تاخیر ولی خب شهریور ماه ماس از اول تا آخرش وقت واسه تبریک هست بیصبرانه منتظر دیدن مینی موس خانم هستیم
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ممنونم محیا جونم ...تولد شما هم مبار خانوم گل
بهناز خانومی
21 شهریور 94 9:06
مهسا جون هنوز چشم به راهیممممممممممممممممممممممممم دوستتون دارم مرسانا رو از طرف من ببوسسسسسسسسسسسسسس
مهلا
21 شهریور 94 15:15
ما کماکان منتظر عکس های موش کوچولو هستیم
سمیرا
21 شهریور 94 23:46
مهربانم ! یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد تولدت مبارک !عزیز دلم ان شالله تولد ۱۲۰ سالگیتو جشن بگیری مهسا جان بهم رمز نمی دین؟
بهناز خانومی
22 شهریور 94 9:40
سلام مهسا جون خیلی خوشحالم که اومدیییییییییییییی بالاخره خیلی شور و شوق دارم که ببینم اگه مشهد بودم که حتما دعوت بودم تولد دیگه مگه نه؟؟؟؟ راستی اگه ممکنه رمز رو هم بفرستین ممنونم
گوناگون
22 شهریور 94 11:46
سلام مامان مهسا میشه به منم رمزو بدین هرچند که توقع زیادیه اگرم نمیدین چون که همدیگه رو که نمیشناسیم نبایدم ناراحت بشم که رمزو ندارم
رویا
22 شهریور 94 19:34
سلام مهسا جون .. رمز شامل من هست؟
فرناز/مامان ریحانه
25 شهریور 94 3:04
مهسا جون تولد گل دخترت رو تبریک میگم خوشحال میشم به منم رمز بدی دلم برای هنرهای مامان فری جون تنگ شده
مهسا اسدی
28 شهریور 94 1:35
سلام مهسا جان تو پستات خوندم دختر گلت اولین مرسانای ایرانه...خواستم بدونم چطور با این اسم آشنا شدین و ثبتش کردین ممنون عزیزم...اگه اطلاعاتی راجبه این اسم داری بگو بازم ممنون
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
سلام عزیزم،..من چون دنبال یه اسم که معنی خوبی داشته باشه و تک باشه میگشتم تا اینکه به اسم مرسانا روبه رو شدم معنیش هدیه خداونده و ریشه عبری داره اما چون عبری بود ثبت احوال ایراد میگرفت تا اینکه بهشون گفتم ایلیا هم عبری که معنیش همون علی خودمون هست و مرسانا هم یعنی هدیه خدا و توش اسمی از خدا برده..بازم قانع نشدن اما اینقدر همسرم پیگیری کرد که قانع شدن..البته الان خیلی زیاد شده اسمش بعد از اینکه اسمش وارد سیستم ثبت احوال شد دیگه ایراد نمیگیرن
بهناز خانومی
28 شهریور 94 10:02
مهسای عزیز و مهربون سلام میخواستم بگم اگه احیانا خواستی رمز بدی بلاگفا خرابه لطفا به شماره موبایل من اس ام اس کن زودتر بیااااااااا که خیلی منتظریم
parastoo
28 شهریور 94 12:53
عزیز دلم تولدت مبارک.ایشالا تولد 120سالگیت خوشگل خانم
مامانه شایلین
21 آبان 94 7:57
ای جونم چه دخملی چه نام خوشجلی ماشالله مرسانا خانوووووووووم می بوسمت عزیز دل خاله