مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عزیزترینم 50 ماهه شد

1394/8/13 20:30
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم ...

زود بزرگ نشو مادر،کودکیت را بی حساب میخواهم و در پناهش جوانیم را!

زود بزرگ نشو دخترم ..قهقهه بزن،جیغ بکش،گریه کن ،لوس شو،بچگی کن ،ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام.

آرام آرام پیش برو،آن سوی سن وسال هیچ خبری نیست گلم.هر چه جلوتر می روی همه چیز تندتر از تو قدم بر میدارد.حالا هنوز دنیا به پای تو نمیرسد از پاکی.الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز!همیشه از دنیای ما آدم بزرگ ها جلوتر باش.یک قدم،دو قدم، ولی زود بزرگ نشو مادر

آرام آرام پیش برو گلم.آنجا که عمر وزن میگیرد دنیا به قدری سبک میشود که هیچ هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت.

آن سوی سن وسال خبری نیست.کودکی کن،از ته دل بخند به اداهای ما که برای خنداندنت دلقک میشویم،بزرگ که شدی از نگاه دلقک ها گریه ات خواهد رفت عزیزک من.

جان جانانم 50 ماهگیت مبارک

پسندها (2)

نظرات (8)

سمیرا مامان اهورا
16 آبان 94 16:18
به به خوشگل و خوشتيپ و پرنسس من 50 ماهگيت مبارك باشه عزيز دلممممممم
زهرا ق
16 آبان 94 23:58
50 ماه گذشت ؟ ولی من برترین ها رو از خدا براش میخوام
بهناز خانومی
17 آبان 94 11:38
مرسانای عزیز خالهههه 50 ماهکیت مبارک عزیزم
maryam.k
19 آبان 94 21:53
به به چه چکمه های شیکی چه خانم شیکی ماشالله الهی 500 سالگی
خاله رویا/ عمه رویا
22 آبان 94 18:42
عشق خاله 50 ماهگیت مبارک
مهلا
22 آبان 94 21:25
50ماگیت مبارک عروسک من واییییی چقد خوشتیپی دخمل طلا
بهناز خانومی
27 آبان 94 10:35
maman mahsai tanbal kojaii chera ap nmikoni
مامانجی
10 آذر 94 4:00
سلام مهسا جونم.. ای جان دلم...مرسانا جون..50 ماهه شد..خدا براتون حفظش کنه..زیر سایه شما و مامان فری مهربونم و پدر محترمتون... انگار همین دیروزبود که با وبلاگتون آشنا شدم...اون موقع مرسانا جون چقدر کوچولو بود...فکر کنم مرسانا جون یک سال هم نداشت...دقیق یادم نیست..فقط یادمه بهار بود که باهاتون حرف زدم.. شما جز برترینهای زندگی من هستید...باعث افتخار منه که با شما آشنا شدم.. لطفا خصوصی رو چک کنید...