مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

تجربه اولین سینما

1395/2/29 11:05
808 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها خیلی علاقه پیدا کردی به فیلم  سینمایی...هر موقع از تی وی تبلیغ فیلم های اخیر سینما رو نشون میده فوری میگی بزار این رو ببینم (یعنی نزنین کانال دیگه)

بابا مجید هم که دید دوست داری بری سینما بلیط رزرو کرد وجمعه شب ساعت 11 سه تایی رفتیم سینما هویزه برای تماشای فیلم من سالوادور نیستم

اولین باری بود که سه نفری میرفتیم سینما...شما قبلا رفته بودی اما از طرف مهد کودک .فکر نمیکردم اینقدر خانم بشینی وفیلمت رو ببینی..همش با خودم میگفتم حتما یکسره تو راه دستشویی هستیم تا تو سالن سینما...اما برخلاف ذهنیاتم دختر خوبی بودی وتا اخر فیلم هم صدات در نیومد ومشغول خوردن بودی

هفته بعدش به درخواست شما این دفعه با ماجونبنا رفتیم سینما برای فیلم 50 کیلو البالو...پات رو کرده بودی تو یک کفش که امشب بریم بابا مجید هم یه سری به سایت سینما هویزه زد ..که متاسفانه تمام صندلیها رزرو شده بود وناچارا رفتیم سینما پیروزی...که فوق العاده سالنش گرم بود و من که دیگه داشت حالم بد میشد...شما هم خیلی اروم نشسته بودی رو صندلی وفیلمت رو نگاه میکردی اما اخراش دیگه خسته شدی..

سریال شهرزاد رو هم خیلی دوست داشتی ومیگفتی مامان من خیلی حباب رو دوست دارم که بعد کاشف به عمل اومد منظورت قباد بوده...

و اما سریالی که دوست ندارم ببینی وبر عکس خیلی علاقه داری بهش سریال گوزله...

اون روز میگفتی مامان دلارا حامله استسبز من رو میگی دهنم باز مونده بود ما تو این سن چه میدونستیم حامله چیه؟ کیه؟

امان از شما دهه نودی ها

سینما هویزه

سینما پیروزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سميرا مامان اهورا
4 خرداد 95 13:04
الهييييي عزيزممم ماشالله كه واسه خودت خانومي شدي دختر خوشگلم مهساجون دقيقا اهورا هم مثه مرساناس علاقه ي زيادي به فيلم ديدن داره
Maryam.k
9 خرداد 95 11:31
عزیزم ما هم با کتایون رفتیم سینما اره بچه ها دوست دارن .مهساجون ماشالله بچه های الان خیلی عاقلن از ما بیشتر متوجه میشن