مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عزیزترینم 60 ماهه شد

1395/6/23 2:47
805 بازدید
اشتراک گذاری

81.gif 87.gif ماهگیت مبارک عزیز دلمممممممم

 

  

 

   

 

 

 

کاشکی همچو حبابی بر آب 

 

 


 در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود

 

شصت ماهگیت مبارک 

 

 عشقم

 

 

 

 

 

مرسانای عزیزم  

 

هر شب شکرانه دعایی به جا می آورم و از یکتای عالم میخواهم

 

برکت نعمت داشتن فرزند رو از هیچکس دریغ نکند .

 

هر آنکه شایسته است بی قرارش نکند .

 

عطر مهربانی و گذشت رو به عالمیان عطا کند .

 

کودکان امروز و فردا رو از گزند هر آنچه مصیبت ٬ پناه دارد .

 

نیکی رو به چشمان پدران و مادران اهدا کند .

 

خوب ببینیم ٬ خوب بخواهیم ٬ خوب باشیم . 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

سميرا مامان اهورا
23 شهریور 95 2:55
خوشگل مهربون ٦٠ ماهگيت مبارك
زهرا ق
23 شهریور 95 12:43
چه متن زیبایی بود . هر آنکه شایسته است بی قرارش نکند . عطر مهربانی و گذشت رو به عالمیان عطا کند
اکرم گلی
24 شهریور 95 12:33
سلام به مامان مهسای مهربون اول تبریک میگم60ماهگی گل دختر رومن اولین بار ک اومدم به وبتون مرسانا خانوم هنوز دنیا نیومده بود وپست سیسمونی رودیدم وکلی لذت بردم ازاین همه سلیقه.الن پنج ساله وبتونو دنبال میکنم اما افسوس ک همه پستا رمزدارن.اگ میشه رمز رو به منم بدین و به وب منم سربزنید.من خیلی وقته شمارو لینک کردم.ممنون
زهرایی
24 شهریور 95 18:16
ای جونم فداش بشم من الهی قربونش برم
سمیرا
25 شهریور 95 19:25
60 ماهگیت مبارک گل خوشکلم
Maryam.k
25 شهریور 95 22:31
عزیزم چه عکسهایی زیبایی انشالله 60 سالگیت دخمل قشنگم
مامان آرتین(الهه)
26 شهریور 95 1:36
عزیز دلم چقدر خانم شدی.خییییلی هم زیبایی. دوست دارم
خاله
13 مهر 95 9:33
عروسك من چقدر ناز شدي ماشالله. انقد درگير كار و درس بودم اصلا وقت نكردم بيام ببينمت. مهسا جونم بازم تبريك مي گم بابت پسر گلت. من عاشق اسم مهرسامم