مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

اول مهر 95- پیش دبستانی 2

1395/8/10 18:08
579 بازدید
اشتراک گذاری

 امسال پیش دبستانی 2 میری ...مدرسه ای که الان تحصیل میکنی جز مدارس درجه یک مشهده

امیداورم امسال رو با موفقیت پشت سر بزاری با توجه به سختگیری هایی که این مدرسه تو اموزشش داره

اسم مربیت محبوبه جونه ...

روز اول چون نمیتونستم با مهرسام که کوچولو بود بیام با بابا مجید رفتی ...به محض ورود کلی گریه کردی ومیگفتی میخوام برم پیش مامان مهسا

متاسفانه این مدت که من استعلاجی زایمان بودم حدودا 8 ماه میشد خیلی وابسته به من شدی

اما اون روز محبوبه جون از اول تا آخر دستش تو دست های تو بود و همه جا همراهش بودی تا دیگه گریه نکنی

خدا رو شکر از فرداش دیگه همه چی روبراه بود

صبح ها به راحتی بیدار میشی و خودت حاضر میشی فقط کیفت و موهات رو من درست میکنم

 

 

لوازمت رو از شب قبل آماده میکنی که صبح راحتتر باشی

 

اینم محبوبه جون ...درراه بازدید از یک مرکز علمی

 

قربونت برم که اینقدر مقتعه بهت میاد

پسندها (1)

نظرات (5)

بهناز خانومی
11 آبان 95 11:20
مهساجون مرسانا خیلی داره شبیه خودت میشه و مهرسام جون شبیه باباش مهسایی از اتاق مهرسام هم عکس بزار واسم
زهرایی
14 آبان 95 6:18
ای جونم خانمی شده برای خودش چه لباس بهش میاد فداش بشم من ان شاالله لباس فارغ التحصیلیش
mana
15 آبان 95 18:34
اللهی قربونت برم عزیزم,ایشالله روزی بشه مامان پست دانشگاهت و برات بزاره دخت زیباااا,مهسا جون ایشالله همیشه موفقیتشو ببینی
مامان آرتین
17 آبان 95 23:09
عزیزدلم چقدر خانم شدی،کلی بزرگ شدی و دیگه راهی مدرسه شدی.ایشالا روز به روز شاهد موفقیتهات باشیم
سميرا مامان اهورا
4 آذر 95 14:30
عزيزدلمممم ماشاالله انشاالله تو تمام مراحل زندگى موفق باشى خوشگلم