مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عیدتان مبارک

1391/5/29 11:37
1,648 بازدید
اشتراک گذاری

 

خداوندا، ماه رمضان و ضیافت نورانی ات در سال 91 رو به پایان است ... با به پايان رسيدن اين ماه ما را از گناه پاك نما و از نيكبخت‏ ترين كسانى قرار ده كه در آن به عبادت تو پرداخته‏ اند و بيش از همه از آن بهره يافته‏ اند ...

 

کم کم غـــروب مــــاه خــــدا دیده می شود
صد حیف از این بساط که برچیده می شود

 

 

با امید به اینکه طاعات و عبادات شما بزرگواران مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته باشد، پیشاپیش حلول سرشار از معنویت عید سعید فطر، عید سعادت و شکوفایی فطرتهای بیدار را به مسلمین جهان،   تبریک عرض مینمائیم.



عید فطر امسال در حالی بوقوع می پیوندد که بسیاری از هموطنان ما سوگوار عزیزان از دست رفته‌ در آذربایجان شرقی هستند و اندوهگین از رنجی که به آنها رفته است. هرچند همدردی‌ها در برابر این داغ همیشه باقی‌، ناچیزند اما امیدواریم طلوع درخشان فطـر مرهمی باشد بر زخمهایشان و آرامشی بر قلبهای داغدارشان ... 

 

 

دارد به خنده چشم جهان باز می شود
یعنی که عیــد فطـــر تــو آغاز می شود


عید سعید فطر و جشن وارستگی بر شما ره یافتگان ضیافت الهی،
پیشاپیش مبارک
و
التماس دعا


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان امیر
29 مرداد 91 11:45
عیدتون مبارک وبلاگ خیلی قشنگی دارید کوچولوی ناز و خوشگلی دارید خدا براتون حفظش کنه آخه چرا مطالب رمز دار شده امیرم در اولین مسابقه اش شرکت کرده خوشحال میشم تشریف بیارید به وبلاگش و کمکش کنید تا در این مسابقه سربلند باشه . لینک مسابقه زیر عکسش قرار گرفته زیاد وقت گرانبهای شما را نخواهد گرفت. ممنون از لطف شما با یه رأی طلایی دل مامانی امیر کوچولو رو شاد کنید.
مامان بهی
29 مرداد 91 11:57
مرسی از همدردیت عزیز دلم عید فطر شمام مبارک مرسانای خاله رو ببوس
زهرا
29 مرداد 91 14:20
عيدتون مبارك خشگلا
سودابه
29 مرداد 91 16:03
عید سعید فطر/عیدآسودگی از آتشغلت بر شما مبارک. به وب ما تشریف بیارین خوشحال می شیم
عمه آتنا
29 مرداد 91 16:41
مبارک باشه عیدتوووون
مامان آرتین
29 مرداد 91 17:51
سلام مهساجون. عیدتون مبارک. مرسانا گلی خوبه؟مهساجون ما تو لینک دوستاتون هستیم دفعه پیش واسم رمزو نفرستادی گلم از مرساناجون بیخبرم
مامان ایسان
29 مرداد 91 20:28
به منو دخترم رمز نمیدید ما هم از خودتونیم دلم میخواد بازم بتونم نم مرسانا جونو ببینم ممنون میشم اگه ما رو هم قابل بدونید
مامان آوینا
29 مرداد 91 23:42
سلام مهسا جون عید شما هم مبارک ما داریم میریم مسافرت هر وقت رفتی حرم ماروهم دعا کن واز طرف ما زیارت کن مرسانا جونم ببوس
حامد - شبگرد غزال
30 مرداد 91 2:39
سلام عید بر همگان مبارک همچنین بر مرسانا
متین مامی ایلیا
30 مرداد 91 2:49
عیدتون مبارک و طاعات و عباداتتون قبول باشه
هادی
30 مرداد 91 19:25
عید برشما و خانواده ی گرامیتون مبارک ، مخصوصا این که اولین عید فطر مرساناجون هم هست. شاد و سربلند و بهروز باشید.


بسیار سپاسگذارم عمو جون
مامان ساینا
31 مرداد 91 8:38
عید شما هم مبارک. مهسا جون برو خصوصی
مامان ساینا
31 مرداد 91 8:39
عزیزم اگه دوست داشتی می تونی برام بگی چرا مطالب رو رمزدارشون کردی؟
مامان باران
31 مرداد 91 8:48
عيد شما هم مبارك باشه عزيزم ما كه آخرشم اين مرسانا جونمو نديديم ولي از طرف من ببوسش
sin sin
31 مرداد 91 10:04
عید شما مهسای عزیزم و دخمل گل گلی و شومل گلی هم خیلی مبارک
محمد
31 مرداد 91 13:29
عید بر شما وخانواده محترمتان مبارک عبادات قبول حق
زهرا
31 مرداد 91 20:57
سلام
یه سوالی دارم . امیدوارم جواب بدی .
تو خاطرات مرسانا برای مرسانا نوشتی که دخترتو صدا کردی و اونم چشماشو باز کرد و خندید . برات عجیب بود این ... و تو وب مامان فری نوشته بود که قراره اسمشو بذارن آلا .. اما دیگه تصویب شد مرسانا .
میخواستم بدونم تو بیمارستان چی صداش کردی که چشماشو باز کرد ؟ مرسانا یا آلا ؟ البته حمل بر فضولی نذار


سلام عزیزم

ممنوم از این همه توجهت به وبلاگ مرسانا

من اون موقع با حالت گریه گفتم دخترممممممم
که یه دفعه یه لبخند زدو چشم های نازش رو باز وبسته کرد


این صحنه قشنگترین صحنه از عمرم بود که همیشه تو یادم میمونه

زهرا
31 مرداد 91 22:07
سلام مهسا جان .
ممنون از پاسخگوییت
می تونم حس کنم ، امیدوارم مرسانا رو خدا برات نگه داره .
یه سوال دیگه . البته وبلاگت آیکون خجالت نداره وگرنه میذاشتم !
سوالم اینه که هنوز اعتماد نکردی رمز بدی ؟


بهناز خانومی
1 شهریور 91 9:31
سلام مهسا جون عید شما هم مبارک خانوم راستی منم آپم و نیاز مبرم به همدری دارم به منم سر بزن
maman e maneli
1 شهریور 91 11:26
salam maman e mehraboon khoobin? mersana joon khoobe
پری شب
1 شهریور 91 16:37
سلام مامان مهسا عیدت مبارک خوبی گلم بازم بابت رمز ممنون هر روز بهتون سر می زنم خوشحال می شم سری به من بزنی مرسی عزیزم
زهرا
1 شهریور 91 19:44
خب حتی اگه ایمیل بهت بدم میشه دلیلشو بهم بگی ؟ بهت حق میدم اعتماد نداشته باشی اما باور کن من آدم بدی نیستم . مرسانا رو هم خیلی دوست دارم
عمه آتنا
2 شهریور 91 13:40
فقط 9 روز به تولد مرسانا جووون
نی نی ارشام و سارا
2 شهریور 91 14:08
سلام عزیزم خصوصی داری
زهرا
2 شهریور 91 14:52
سلام مهسا نظر من نیومد ؟
maman e maneli
3 شهریور 91 12:05
manoon az nazare ghashanget dooste golam mersana asalam o bebossssss
یک عدد خانومی
3 شهریور 91 17:48
سلام مهساجون چند روز پیش یه خصوصی برات فرستاده بودم. امیدوارم رسیده باشه و حمل بر بی توجهی من نذاشته باشی
ayda
4 شهریور 91 8:42
سلام
عید گذشته مبارک..
ببخشید یه سوال داشتم. ما اسم نی نیمون رو می خوایم بذاریم مرسانا!! اما توی سایت ثبت احوال نیست و اداره گیر داده!!! می خواستم بدونم اسم شناسنامه ای کوچولوی شما مرساناست؟!یا اینجوری صداش می زنید؟ یعنی استعلام بگیریم مجوز شناسنامه صادر می شه؟!
کاش زودتر جواب بدین


سلام عزیزم

نمیدونم کدوم شهری

اما ما خودمون در ثبت احوال مشهد اسم مرسانا رو با کلی دوندگی به ثبت رسودیم

اول خیلی سخت گیری میکردن اام با پیگیری بابا مجید مهربون بالاخره موفق شدیم
ayda
4 شهریور 91 8:48
سلام ببخشید اسم شناسنامه ای کوچولوی شما مرساناست؟ ثبت احوال به ما گفته این اسم جدیده و باید مجوز شناسنامه بگیره!! می شه راهنماییم کنید؟
پ
4 شهریور 91 16:40
سلام مهسا جون رمز عوض شده دوباره دلم اب می شه بدونم پشت این رمز چیه گلم خوب حال مارو میگیریا اخه می دونی عاشق مرسانا جونیم
یک عدد خانومی
4 شهریور 91 17:51
وای مهساجون من مطمئنم برا این پستت کامنت گذاشته بودم و راجع به خصوصی که قبلا ارسال کرده بودم سوال پرسیدم ولی الان نیست. نمیدونم این نی نی وبلاگ با من مشکل داره یا من درست سِند نمیکنم؟
یک عدد خانومی
4 شهریور 91 17:52
این بار با دقت هرچه تمام تر سِند کردم و منتظر موندم تا پیغام ارسال هم رویت بشه و دیگه واقعا مطمئنم که این آخری ارسال شده
نسترن(مامان نیروانا)
4 شهریور 91 23:16