مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

اولین ها.....

1392/8/13 22:46
2,548 بازدید
اشتراک گذاری

 

 عسل مامان

من توی این وبلاگ سعی کردم همیشه اولین هات رو ثبت کنم

(بیشتر اوقات دوربین همراهم بود )

... خیلی وقت بود دوست داشتم همه رو تو یک پست بذارم اما نمیشد چون میدونستم خیلی زمان میبره اما بالاخره بعد از مدتی که داشتم جمع وجورشون میکردم این پست هم به ثبت رسید....

 این هم اولین ها در سال اول زندگی

 

اولین عکس

 

اولین لباس و اولین لحظه ای که وارد خونمون شدی

ا

 

 اولین باری که پا رو پا انداختی

 

 اولین عکس 3 نفرمون

 

 اولین باری که رفتی مهمونی(خونه مامان جون)

 

 اولین باری که روی کریر گذاشتیمت

 

 اولین جوراب

 

 ساعت اولی که گذاشتیم زیر دستگاه برای زردی(چه ساعت های بدی بود)

 

 اولین حمام (خونه مامان جون)

 

اولین باری که رفتی خونه مامان فزی 

 

 اولین باری که رفتی حرم امام رضا

 

 اولین روزی که شناسنامت رو گرفتیم

 

 

 اولین لبخند

 

 اولین باری که دیدم به نور خورشید واکنش نشون دادی

 

 

 اولین روز دختر وهدیه مامان فری

 

اولین وتنها دفعه ای که پستونک خوردی

 

اولین باری که پیراهن پوشیدی

 

 اولین باری که رفتی تولد(تولد دینا جون)

 

اولین باری که سوار کالسکه شدی

 

 

 اولین انگشتر

 

 اولین کیک ماهگرد

 

اولین کفش

 

 اولین چکاپ ماهیانه(مطب آقای دکتر حسینی)

 

اولین باری که روسری سرت کردم

 

اولین عروسی

 

اولین قهقهه

 

اولین مسافرت (شمال)

 

 اولین باری که مایو پوشیدی

 

 اولین نون

 

اولین باری که آقو گفتی

 

اولین محرم

 

اولین نذزی که برات دادیم

 

اولین لباس زمستانی که مامان فری با دستهای هنرمندش برات بافت..

 

اولین باری که عروسک گرفتی دستت

 

 

اولین لاک

 

اولین باری که پاهات رو گرفتی

 

اولین دفعه ای که دستمال کاغذی رو بهم ریختی

 

 اولین سفر هوایی واولین بلیط

 

 

اولین یلدا(1390)

 

 

 

اولین سال میلادی(2012)

 

اولین دفعه ای که فرنی خوردی

 

اولی سوغاتی(دایی محمد)

 

 

 اولین سوپ

 

 اولین روز عشق(ولنتاین)

 

اولین باری که بدون تکیه گاه نشستی 

اولین چهارشنبه سوری

 

اولین باری که سوار روروئک شدی

 

اولین باری که کشو به هم ریختی

 

اولین عید نوروز واولین سفره هفت سین(1391)

 

اولین 13 بدر

 

اولین باری که سوار دوچرخه شدی

 

 اولین آتلیه

 

 

 اولین مقنعه

 

اولین بار که سوار تاب شدی

 

اولین روزی که مهد رفتی 

 

اولین باری که سعی می کردی با انگشت هات چیزی رو بلند کنی

 

 اولین دندان

 

اولین جشنی که برات گرفتیم (جشن دندونی)

 

اولین خیاری که گاز گاز کردی

 

اولین باری که موهات رو خرگوشی بستم

 

اولین باری که رفتی سرزمین عجایب

 و

اولین سال تولد

 

 دوست دارم عاشقانه ،بی بهانه،صادقانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (94)

مامان سویل
23 دی 91 19:42
سلام مامانی چرا لمزتون عوض شده؟
مهلا
23 دی 91 20:02
من رمزززززززززززز میخاممممم
عمه ي آتنا
23 دی 91 20:03
رمزو ميدين لطفا؟
سمیرامامان پرنیان
23 دی 91 21:36
سلام مهسا جونم،اگه ممکنه به منم رمز بدید ممنون میشم
mAhyA
23 دی 91 21:47
چراااااااا خوبببب!؟؟!؟!؟!؟! من زوووووود رمز جدیدو میخوام با اینهمه ذوق اومدم و از دیدن پست جدید ذوق زده شدم ولی... اشکال نداره لابد صلاح دونستید ببخشید مهسا جون ایمیلمو دوباره خصوصی میفرستم براتون
مهلا
23 دی 91 22:08
واییییییییییییییییییییی این پست واقعا حرف نداشت واقعا چقد تو اون عکسی که روسری سرشه چقد بانمک افتاده. قربون اون شکل ماهت بشم یه پرنسس به تمام معنایی
mAhyA
23 دی 91 23:12
ممنوووووووووووون بابت ارسال رمز وااااااای خدا چه پست قشنگی واقعا لذت بردم... بالیدن و رشد کردنت پیاپی عروسکم
مامان ایسان
23 دی 91 23:23
خانمی تا ما رمزو حفظ میکنیم شما عوض میکنی بابا چقد اخه به این مغزمون فشار بیاریممنتظر رمز جدیدم
مامان شراره
24 دی 91 0:39
رمزو عوض كردي خانومي؟ برامنم رمزرو بفرست بيزحمت.مشتاق ديدن عكسهاي مرسانا گلي هستم
محبوبه
24 دی 91 1:31
مامان مهسا منم رمز میخوام


شرمندم دوباره ایمیلت رو بفرس
فرناز/مامان ریحانه
24 دی 91 3:11
مهساجون رمز می خوام
مامان سمانه
24 دی 91 4:11
عزیزم یادت نره به منم رمز بدی
مامان حسنا
24 دی 91 8:12
سلام مهساجون چرا رمزتون عوض شد؟؟؟ به منم رمز میدی؟؟؟؟؟؟
مامان حسنا
24 دی 91 8:14
اخه چرا؟؟؟؟؟؟به من رمز نمیدی؟
مامان تیارا
24 دی 91 9:03
پس چرا رمز را عوض کردی مهسا جون تازه حفظش کرده بودم
sin sin
24 دی 91 9:12
چرا رمز عوض؟ منم باز ایمیلمو خصوصی فرستادم رمز میدین؟
خاله شهرزاد قصه گو
24 دی 91 9:55
مرسي مامان مهسا يک ريوي يو خاطرات کردي ولي جشن دندوني يادت رفته بزاري
خاله شهرزاد قصه گو
24 دی 91 9:56
مهسا جون دختر گلمون هميشه اول و تکه اميدوارم هميشه تو مراحل زندگيش اول باشه
♥ مامان آینده ♥
24 دی 91 11:25
سلام مهربونم...!! خوبین!!؟ منم رمز جدید میخوام........ ممنونم که سوالمو جواب دادید مشه بپرسم با چه نرم افزاری حجمشو کم میکنید؟!! آخه من هم از طریق گوشی و هم از طریق کامپیوتر حجمشو کم کردم اما هر دو کیفیت و رنگ عکس رو خیلی میارن پایین!
مامان حسنا
24 دی 91 11:49
مهساجون چرا نظرهارو تایید میکنی ولی رمز نمیدی؟؟؟؟؟؟اگه دوس داری برام خصوصی بزار خوشحال میشم


عزیزم همون موقع که تایید کردم خصوصی گذاشتم یه نگاه بنداز
رویا
24 دی 91 12:06
سلام.منم رمز می خوام....مهسا جون


شرمندم دوباره ایمیلت رو بفرس
زهراص
24 دی 91 14:04
واي مهساجون رمزوبفرس به گوشيم


عزیزم شمارت رو دوباره برام بفرست
sin sin
24 دی 91 14:29
چه مرور قشنگی بود من که خیلی لذت بردم از این آرشیو اولین ها خیلی با سلیقه ای مهسا جون راستی مرسی بابت رمز
زهراصفايي
24 دی 91 15:23
واي مهساخيلي قشنگن چقدجالب اولين باره كه همچين چيزي ديدم مرسي ازمامان فري كه بهم رمزوداد
mamanebaran
24 دی 91 16:25
سلام مهساي نازنيم به من رمز نميدي خانومي يه سر به خصوصي بزن
زهرا
24 دی 91 19:16
سلام مهسا
به منم رمز میدی ؟


عزیزم ایمیلت رو بنویس برام
ایلیا و خاله ریحانه
24 دی 91 19:44
سلام مامان مهسا من رمز ندارم
عسل و غزل
24 دی 91 21:15
عزیزم لطفا به من هم رمز بده
مامان بهی
24 دی 91 23:24
عسیسم رمز البته لفطا
ایلیا و خاله ریحانه
25 دی 91 0:57
مهسـا جون مرسی بابت رمز واقـعـا زیبا بود اولین های مرسانا جون خدا واستون حفظش کنه
فرناز/مامان ریحانه
25 دی 91 1:13
عالی بود مرسی منم هوس کردم یه همچین پستی بذارم
مامان شراره
25 دی 91 1:35
مهسا جان عكسهاروديدم.يكي ازيكي قشنگتر وزيباتر.ولي عكسي كه خيلي جيگربود وادم دلش ميخواد خوشگل خانوم رو بخوره.اون عكسيه كه اولين سوغاتي كه دايي محمدش براش گرفته بود.وووووي دلم ميخواست اونجا بودم وپاهاش رو گاز گاز ميزدم. اون عكسش محشره. ماشالله چه پاهاي خوش تراشي دارن خانوم خانوما.خاله قربونش بره
مامان ثنا
25 دی 91 2:42
اگه امکانش هست به منم رمز بدین.من تازه ازتون رمز قبلیو گرفته بودم اومدم دیدم رمز عوض شده..........
انسیه
25 دی 91 3:40
مامان مرسانا به انسیه جونت رمزوندادی ها وبلاگ امیرعلی هم منتقل شد به نی نی وبلگ نه سر میزنی نه نظر میدی
انسیه
25 دی 91 3:44
سلام مهساجون رمزوبه من ندادی ها وبلاگم منتقل شدبه نی نی وبلاگ سر بزن نظر بده تافردا
مامان سمانه
25 دی 91 4:08
ممنونم بابت رمز وای مهسا جون کلی لذت بردم چقدر کار جالبی برای مرسانا جون انجام دادی مطمئنم خیلی به داشتن چنین مامان هنرمندی افتخار میکنه من که حسودیم شد از همه اولینهاش براش آرشیو درست کردی عالی بود
مامان حسنا
25 دی 91 8:23
ای جون این پستتون خیلی خیلی قشنگ بود بوس برای مرسانا جون
zohre
25 دی 91 10:07
پست خیلی قشنگی بود فدای خاله قضی برم من با اون روسری
نازی
25 دی 91 11:11
به منم رمز بدید لطفا ؟ تا مرسانا خوشگلی رو ببینم
بهناز خانومی
25 دی 91 11:22
مهسا جون باز رمز عوض شدددددد اخ چند بارررر عزیزم منم رمز میخوام لطفااا
سمیرامامان پرنیان
25 دی 91 12:43
سلام مهسا جون رمز به من نرسید


عزیزم من ادرس وبلاگت رو گم کردم
آلاء
25 دی 91 12:55
اگه ممکنه به منم رمز بدید ایمیلمو خصوصی فرستادم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 دی 91 14:27
سلام مهساجون.ممنون که به ماسرزدین . منم دوست دارم اولین های مرساناگلی روببینم اگه دوست داشتی به منم رمزوبده عزیزم . شماهم تشریف آوردین تهران درخدمتیم میبوسم مرسانای عزیزو که بادخترم خیلی تفاهم داره
مرجان مامان پریساجون
25 دی 91 14:27
سلام مهساجون.لطفأ رمز میخوام
مامان حسنا
25 دی 91 14:36
منظورتو از خصوصی نفهمیدم
فرشته
25 دی 91 14:58
سلام منم رمز میخوام ایمیلمو هم خصوصی فرستادم
نسترن(مامان نیروانا)
25 دی 91 15:32
عزیزززززززززززم...چقدر دیدن و مرور خاطرات زیبا هستن...مخصوصا اگر رشد و بالندگی یک فرشته اسمونی باشه...مهسا جون اولین عکسایی که از مهد گرفتین هم هست
بهناز خانومی
25 دی 91 15:32
وای مهسا جون چقد زحمت کشیدی بابت این اولین ها سایه شما و پدرش همیشه بالای سرش باشهههههههه امیدوارم قدر دان زحماتت باشهههههه
مامان اهورا
25 دی 91 16:56
منم رمز میخوام
سمیرا مامان اهورا
25 دی 91 19:36
خیلی خیلی قشنگ بود آفرین مهسا جون کار خیلی جالبی کردی قربون اولین هات بشم که هرکدوم از عکسات کلی شیرینی و مهربونی داشت عزیزدلم فندوق کوچولو
آلاء
25 دی 91 20:02
الهی قربون دختر قشنگمون مهسا جون بی اختیار اشک ریختم و آرزوی سلامتی کردم برا همتون
گریه کردم از قدرت و معجزه خدا
من عقیده دارم هر بچه ای یه معجزه از خداست و خوشحالم که هر روز رشد این معجزه رو میبینم و خدا رو شکر میکنم که خدا با معجزه قشنگش به زندگی دوست خوبم رنگ شادی داد
امیدوارم همیشه بخندید
و امیدوارم عکس اولین روزی که میره دانشگاه و عکس اولین بچه و اولین نوشو بذاری
یه دنیا دوست دارم



آلا مهربونم از خدای مهربون میخوام هدیه قشنگش هر چه زودتر در وجودت رشد کنه ومن هم یه روز شاهد اولین های نی نی گولوت باشم...
فرشته
25 دی 91 20:09
وای خدایا چه پست جالبی یه خورده دلم گرفت .خیلی زیبا بود.
مامان بهی
25 دی 91 20:10
مهسا جونم به من رمز نمی دیییییییی من دخمل خوبیم هااااااااااااا
فرشته
25 دی 91 20:14
ببخشید مهسا جون ارشیو مطالبتون با 6 نفر اول قسمت دوستان چرا فعال نیست یا بهتر بگم اصلا موس روش نمیره و باز نمیشه؟


عزیزم با internet explorer باید ببینی...
مامان بهی
25 دی 91 22:01
به بهههههههه چه با حوصله و چه باسلیقههههههههههه خوش بحالت مهسا جونممممممممم ای جانم تو همه اولین ها ماه بود جیگر خالهممنون بابت رمز
زهرا
25 دی 91 23:25
سلام مهسا famob30@yahoo.com ربیع بر همگان مبارک
محبوبه
25 دی 91 23:40
مامانی بابت رمز خیلی ممنون خیلی خیلی عکسای قشنگی بود. آدم وقتی بزرگ شدن بچه ها رو می بینه کلی ذوق میکنه. انشاا... همیشه سالم و شاد کنار هم باشید
پریسا
26 دی 91 0:45
مهسا جون برام رمز پست جدیدت رو میفرستی-بوووووس برای مرسانای ناز
عمه ي آتنا
26 دی 91 0:53
عكسهارو كه كنار هم ميبينم تازه ميفهمم ماشااله خانومي شده‏!:‏*‏ اميدوارم شاهد اولين موفقيت هاي بي انتهات باشيم عزيزم‏:‏*‏
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 دی 91 1:42
ممنون بابت رمز. خیلی قشنگ بودعکسهای مرساناجونی ازعکس کریسمسش و هفت سین مخصوصاکفشای قرمزش بااون دامن کوتاه نازش خییییلی خوشم اومد راستی مهساجون دکترآرمیتاجون هم اسمش حسینی و هیچوقتم لب به پستونک نزدچندتاازبلوزهای مرسانای عزیز هم مثل مال آرمیتاهستش . جالبه برام برای مرساناجون .. ایشالا همیشه شاهدبهترین اولینهای مرسانای عزیز باشید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 دی 91 1:49
خصوصی داری عزیزم
مامان زری ترانه
26 دی 91 7:49
مهسا جون لطفاً رمز
مامان حسنا
26 دی 91 9:01
چه ایده ی جالبی منم وسه دخملم اینکارو میکنم
mamanebaran
26 دی 91 9:47
عزيزم ، قربونت بره خاله كه هميشه جزء اولينايي فداي اون چشماي قشنگت كه يه دنيا حرف توشه مهسا جونم خيلي خيلي كار خوبي كردي اين خاطراتو دوباره برامون تداعي كرديد ، تداعي خاطرات خوب گذشته به آدم روح تازه اي ميده ، خانومي عكس سه نفرتونو خيلي خيلي دوست دارم ، خيلي چهره ناز و دوست داشتني داري و البته خيلي مهربون و ديگه كاملا مشخصه كه مرسانا گلي به مامان خوشگلش رفته ، البته به بابا مجيدم شباهت داره ولي خانومياش مثل مامان مهساست نازنين برو خصوصي
مامان کوثری
26 دی 91 10:52
با طراحی تقویم کودک وتم های مختلف تولد درخدمت شما هستیم طرح های جدیدمون تنوع زیادی دارن حتما ببینید حضورتون باعث دلگرمی ماست http://temparti.blogfa.com/
مامان آرتین (الهه)
26 دی 91 11:32
منم رمز
مامان تیارا
26 دی 91 12:01
رمز منم نرسید
مامان رومینا
26 دی 91 13:00
منم رمز میخوام
مامان افسانه
26 دی 91 19:43
عزیزم منم رمز می خوام
نجمه مامی آرتین و آیسودا
27 دی 91 14:46
من فدای این دختر ناز بشم که هنیشه هم خودش اوله هم ایدههای مامانش اوله هزارااااااااااااااااااااااااااااان بوس خوشمزه برای مرسانا گلی
مامان افسانه
28 دی 91 0:05
مهسا جون منم رمز می خوام
پریسا-مامان رادین
28 دی 91 0:59
مامانی منو یادت رفت؟! لطفا رمز
انسیه
30 دی 91 5:08
خیلی بامزه بود منم دارم جمع وجورشون میکنم
مامان رومینا
30 دی 91 10:58
پيچك خانوم
30 دی 91 14:12
رمز عوض شده؟
maryam.k
30 دی 91 21:36
عزیزم چرا به من رمز ندادی?


مربم جون چشم در اولین فرصت میفرستم
عسل و غزل
30 دی 91 22:24
مهسا جون چرا به من رمز نمیدی؟
مامان آرتین (الهه)
1 بهمن 91 12:58
مامانی به من رمز ندادی هااااااا
maryam.k
1 بهمن 91 16:14
مهسا جون خیلی قشنگ بود الهی همیشه شاد باشی.راستی نمیدونم چرا دایی ها به کفش براق پاپیونی علاقه دارن چون دایی علی کتایونم اولین سوغاتش عین کفش مرساناگلی بود ولی مشکی مخمل
مامان بنیتا
2 بهمن 91 0:11
لطفا رمز جدید به منم بدین
مامان پارسا
2 بهمن 91 12:22
سلام عزیزم.من مو به مو داشتم وبلاگ دختر قشنگت رو دنبال می کردم که یهو دیدم رمز عوض شده. میشه رمز بدید.ممنون


عزیزم شرمنده ام ...من رمز رو فقط به اونهایی که همیشه یادگاری برای مرساناجون میذارن میدن منظورم اینه به خواننده های خاموش نمیدم

بازم معذرت ...
مامان افسانه
2 بهمن 91 23:55
بابت رمز ممنونم عالییییییییییییییییییییییییی اولین ها بسیار عالی و قشنگ بود ایده خیلی خوبی بود بابت این ایده قشنگ برای مامانی برای مرسانا
مامان رومینا
5 بهمن 91 10:00
خیلی عااااااااااای بودکارتون حرف نداشت من عاشق اون عکس با مقنعه شم جیگر بود جیگرتر شده تو اون عکس
مامان ماهان نفسی
6 بهمن 91 0:09
کیف کردم خدایی اخر پست بود کلی حال کردم دمت گرم مامانی
فرزانه
6 بهمن 91 16:32
ممنون بابت رمز ... عکسها عالی بود و مرسانا جون تو هر عکسی زیباتر از عکس قبل ...
mana
11 بهمن 91 0:39
mahsa joon vaghan khosh salighe hasti.yadam mimone ke hatman badan in avalinharo vase ninim 2rost konam
مامان پارسا
11 بهمن 91 13:36
واقعا اين پست خيلي جالب و عالي بود.
مامان بنیتا
12 بهمن 91 12:04
ممنون بابت رمز خیلی زیبا بود
مامان مهرناز
16 بهمن 91 1:37
خیلی جالب وقشنگ بود یه عالمه بووووووووووووس واسه مرسانا جونی
صفيه
17 بهمن 91 10:08
وااااااااااااااااااااااي چقد قشنگ بود اميدوارم مرسانا جووووون هميشه سالم و شاد باشه دوووستوووووووون دارم
مامان رادمهر
18 بهمن 91 11:05
سلام مهسا جون منم رمز می خواممممممممم !!!!!!!!!!!!
صفورا مامان آوا
23 بهمن 91 12:31
عااااااااااالی بود کیف کردم
گوناگون
4 مرداد 94 15:44
پست قشنگی بود و اولین های قشنگی بود و ان شالله که همیشه تو زندگیت در بهترینها اول باشی آمین