مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

روزهای پایانی سال 91

1392/3/23 7:38
1,258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان نازنینم

خوب هستین؟با روزهای پایانی سال در چه حالین؟؟؟خونه تکونیتون تمام شد؟

من که بیشتر کارهام رو خودم انجام دادم ، پرده ها وتغییر دکوراسیون خونه هم با کمک بابا مجید عزیز انجام شد... یک سری کارهای جزئی داشتم که قرار بود جمعه گذشته کارگر بیاد اما برفی که بارید همه کارها رو خراب کردو کارگرم نتونست بیاد از طرفی هم مرسانا مریض بود

تازه از دیروز مرسانا گلی بهتره ...یک هفته تمام تب میکرد وبی حال بود...این مدت خیلی لاغر شده...الهی بمیرم براش

دکتر آزمایش ادرار براش نوشته بود شنبه نمونه رو ازش گرفتم  وفردا جوابش اماده میشه خدا کنه عفونت نداشته باشه

من که از سه شنبه هفته پیش مرخصی گرفته بودم تا جمعه که مرسانا جون پیش من بود..

شنبه ویکشنبه هم مامان فری جون مرخضی گرفت ومرسانا گلی پیش مامان بود...دستش درد نکنه حسابی این دو روز زحمت کشید...

منم امروز استعلاجی بودم ...آنژین شده بودم ...گلو درد واستخوان درد ....واییییییییی خیلی حالم بد بود

خدا رو شکر الان بهترم....

از خریدهای عید بگم اینکه برای مرسانا گلی قبلا خرید کرده بودم ..جدیدا هم باز دو سه تیکه لباس  گرفتم براش...خودم  هم اگر بشه این هفته میرم دنبال خریدها....هفته پیش با بابا مجید رفتم مانتو بگیرم اما اصلا از مدل ها و رنگاهاشون خوشم نیومد وبیخیال شدم..مانتو رو شاید بعد از عید بخرم ...

واکسن عروسک هم پنجشنبه میزنیم ...دکتر میگفت موردی نداره تاخیر داشته باشه...

 مرسانا جون دیده بود من کشو لباس ها رو مرتب میکنم ...خودش دور از چشم من داشت کشو لباس هاش رو مرتب میکرد البته به روش خودش....

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

فرشته
21 اسفند 91 20:28
انشااله هردوتاتون بهتر بهتر بشید و سال خوبی رو در پیش داشته باشید. راستی من از اخبار شنیدم گفت موج سوم انفولانزا در کشور هست من که دیگه طاقت ندارم کی این انفولانزا تموم میشه بچه هامون گوشت به بدنشون نمونده. مواظب مرسانا گلی باشید
مامان حسنا
21 اسفند 91 20:36
مهساجون خسته نباشی ایشالا که مرساناگلی هم چیزیش نیس الهی ببین چه جوری با مامانش کمک میکنه وروجک
مهلا
21 اسفند 91 21:23
ایشاا.. که عفونت نداره الهی من فداش بشم اینم یه نوع کمک کردنه دیگه خسته نباشی خانم کوچولو که این همه لباسو جابه جا کردی
mana
21 اسفند 91 23:31
azizam baraye har 2taton arezoye salamati mikonam.enshaalah zodtar khob beshin.mahsa jon man mersana golio hanoz az nazdik nadidam vali chand shabe pish khabe dokhtare goleto didam vaghan dost dashtanie.khabesham vaghan shirin bod.sale no ham pishapish be u va malosak tabrik migam azizam


فدات شم مهربون ...لطف داری خانمم...پیشاپیش سال نو شما هم مبارک...راستی میشه بپرسم از کدوم شهر هستی؟؟؟
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 اسفند 91 4:35
خداروشکرکه بهتره مرساناجونم خوش به حالت شماکه شاغلی ازمن که توی خونم زرنگتری من که کلی کارام مونده همش امروزوفردامیکنم. مهساجون عفونت نداره نگران نباش دکترهاجدیدابرای هرتبی آزمایش مینویسن البته خیلی خوبه. من ۴شنبه میزنم واکسنشوانگارچون یه روزبزرگتره باید۱روزهم زودتربزنه امیدوارم این روزهای پایانی سال ۹۰هم به خوشی براتون سپری شه
mana
22 اسفند 91 8:42
merciiiiii azizam. az shomal sari.. shomal omadin dar khedmateton hastim azizam


حتما اردیبهشت شاید بیایم...حتما باهات هماهنگ میکنم همدیگر رو ببینیم عزیز دلم
فهیمه و صدرا
22 اسفند 91 10:31
مهسا جون باز رمز و عوض کردی؟ می شه مججدا به من بدی در ضمن کار واجبت دارم
آلاء
22 اسفند 91 10:41
الهییییییییی عزیزم یه هفته تب داشتییییییی امیدوارم عفونت نداشته باشه وتبش واسه دندون بوده باشه این دندونام بیان بیرون دخملی راحت بشه قربونش برم که از الان کمک مامانشهههه مهسا جونم خصوصی داری
mana
22 اسفند 91 11:28
kheyli khoshhal misham bebinametoon.mahsa joon chera yeseri az comentam nemiad?????man chand bari coment gozashtam vaghti ke malosak tab dasht halesho porsidam vali badan to nazarat nadidam negaranesh bodam ham vase vaksanesh ham tabesh azizam


نمی دونم خانومم... پیامی به دست من نرسیده

لطف داری گلم
زیبا
22 اسفند 91 11:46
ایشالله که حالش خوبه برا مرسانا جون دعا کردم آخه خیلی دوسش دارم عاشق چشای زیباشم کاش حالا میتونستم بغلش کنم و یه ماچ کنم از مانیتور بوسش کردم


آلاء
22 اسفند 91 15:42
خصوصیم نیومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم ممنونم از راهنماییت اما الان فکر نکنم دیگه خیاطی باشه که برا بدوزه ...البته من فقط یه جا از مسهد رفتم ...


حتما عزیزم ...به یادت هستم....
رویا
22 اسفند 91 22:39
انشالا ک عفونتی نباشه..خودتونم بهتر شید هرچه زودتر.....اینجوری ک مرسانا جاب جا میکنه انگار یه ده سالی تو این کار بوده.آلوچه ی خاله بببببببببببببوس
مامان آرتین (الهه)
23 اسفند 91 16:11
ایشالا هر چه زودتر خوب شی گلم
فرشته
23 اسفند 91 17:38
مهسا جون مرسانا یه عکس داشت تل میکی موس زده بودین سرش به نظرم اون عکس به این قالب بیاد اگه میشه اون عکس رو بدار خیلی نازه


حتما عربرم راست میگی به فکر خودم نرسیده بود مرسی از پیشنهادت... در اولین فرصت میذارم
صفيه
26 اسفند 91 8:23
واااي مرسانا جون چه تلاشي ميکنه واقعا دوست داشتني ونازه اميدوارم هميشه سالم و تندرست باشيد من ميخوام برم مسافرت ممکنه نتونم تا بعد تعطيلات به وبتون سر بزنم پيشاپيش سال نو رو تبريک ميگم و بهترين ها رو براتون آرزو مي کنم
صفورا مامان آوا
27 اسفند 91 11:50
هههههههههه قروبن اون کشو مرتب کردنش ان شا ا... هیچکدومتون مریض نشید دیگه راستی نمیدونستم سرکار میر میری؟ از کی رفتی؟ از مهد راضی هستی؟