مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

تولد مامان فری عزیزم مبارک

1392/3/22 8:42
1,611 بازدید
اشتراک گذاری

  

 سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

دست دست دست...

مبارکه...Emoticon

قرش بده....

خودم دارم میرقصم...

شما ها هم پاشید برقصید...

 

ماماني عشقم زندگيم همه وجودم تمام هستيم اگه نباشي پوچ برايم خيلي معنا دار است.................

تولدت مبارك.....

اميدوارم هميشه كنارم باشي.......

الهي فداي مهربونيت بشم....

من خيلي بدم ولي تو خوبي....

ماماني بعد خدا فقط توتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دوستت دارم  دوستت دارمYatta

تولدت خيلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي مبارك

الهي 1000 ساله بشي نفسمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بله اول فروردین تولد  مامانم بود ...In Love

 بفرمایید کیک

 

مادرم قربون دستای عزیزت


مادرم فدای اسم نازنینت


تو نباشی مادرم دنیا چه پوچه


جای موندن نداره لحظه ی کوچه


مثل خورشیدی به آسمون عمرم


که اگه غروب کنی منم می میرم


تو فقط اشاره کن ببین واسه ی تو حاضرم


مرگو توی بغل بگیرم


سایت از سرم نشه کم


به خدا بی تو می میرم


واسه من تویی پروبال


بمونی هزار هزار سال


دوستت دارم مادر عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهلا
3 فروردین 92 9:24
تولد مامان فری مبارک باشه انشاا... که همیشه سالم و سلامت باشه و تمام لحطه های زندگیش سرشار از شادی باشه
عمه ي آتنا
3 فروردین 92 14:33
مبارك باشهههههه خدا سايه مامان فري مهربون و با سليقه رو از سرتون كم نكنه
زهراص
3 فروردین 92 22:29
تولدمامان فري مبارك
محبوبه
4 فروردین 92 1:37
تولدشون مبارک انشاا... سالیان سال سایه شون بالای سر شما و خانوادتون باشه
مامان دینا جون
4 فروردین 92 15:04
مامان فری عزیز تولدتون مبارک.ایشالا همیشه سایتون بالای سر نوه ی گلتون باشه.
زهرا
4 فروردین 92 19:38
سلام مهسا تولد مامانتو تبریک میگم و تسلیت میگم شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) رو ..
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 فروردین 92 3:24
تولدمامانی جونت مبارک مهساجون ایشالا همیشه سلامت وشاددرکنارتون باشن خصوصی گلم
سمیرامامان پرنیان
5 فروردین 92 16:36
تولد مامانی مبارک...ایشاالله سایشون 100 سال بالای سرتون باشه
عاطی
5 فروردین 92 18:19
سلام مهسا جان سال نوتون مبارک تولد مامان فری نازنین رو از طرف من بهش تبریک بگید ایشالا همیشه سالم و شاد کنار شما مرسانا گلی باشن هنوز نمیشه من نظر بزارم براشون
مامانی فری
6 فروردین 92 12:04
عزیز دلم فدای تمام مهربونیات بشم من خیلی خیلی شرمندم کردی امیدوارم که لیاقت اسم مادر رو داشته باشم با داشتن چنین دختری به خودم میبالم و خداوند رو هزاران بار شاکرم امیدوارم کانون خانوادت همیشه گرم باشه و عاقبت بخیر باشی و در این سالنو دنیا رو برات شاد شاد و شادی رو برات یک دنیا ارزومندم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدوست دارم
نیلوفر
6 فروردین 92 14:12
تولدشون مبارک انشاالله 100 ساله شن
mana
6 فروردین 92 17:10
mahsajon tavaloode mamane goleton mobarak bashe azizam omidvaram sayash saliyane sal balae sareton bashe
نسترن(مامان نیروانا)
6 فروردین 92 21:18
تولد مامان مهربونت مبارک مهسا جون...با ارزوی بهترینها
شمیم و شقایق
9 فروردین 92 15:01
سلام مهسا جان .وب قشنگی داری من لینکت کردم توئم من و لینک کن من دختر عموی سمیرا مامان اهورا هستم .خوشحال میشم.


عزیزم با کمال میل لینک شدی
زهره
10 فروردین 92 8:09
تولدتون مبارک مامانی فری مهربوووون وعزیز
mamanebaran
19 فروردین 92 13:23
چه قدر بوی تو خوبست...بوی آغوشت همیشه زحمت من بوده است بر دوشت چنان زلال و لطیفی که مطمئن هستم دو بال بوده به جای دو دست بر دوشت ولی به خاطر من بال را کنار زدی که با دو دست بگیری مرا در آغوشت که با دو دست برایم دو بال بگذاری به جای روشنی بالهای خاموشت که آسمان خودت آسمان من باشد که از بهشت بخوانم دوباره در گوشت آهای روسریت آفتاب تابستان! شکوفه تاج سر تو.بنفشه تن پوشت- بهشت جای قشنگیست جای دوری نیست بهشت باغ بزرگیست:باغ آغوشت مامان فري مهربونممممممممممممممممممممم تولدتون مبارك اميدوارم سايتون هميشه بالا سر بچه هاتون باشه و هميشه سلامت و شاد باشين
الهه ناز.....
17 تیر 92 13:09
تولدت مبارک مامان فری جون.