مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

یک شب خاطره انگیز-6/12/91

1392/8/13 22:45
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب من ومرسانا گلی خونه بودیم ودو تایی مشغول تمیز کردن اتاقش بودیم ....

 

وقتی بابا مجید اومد گفت حاضر شین شام بریم بیرون...

ما هم فوری حاضر شدیم ورفتیم

تو ماشین کلی رقصیدی و دلبری کردی...

 

 دوست داری پشت فرمون تو بغل بابا مجید بشینی

 

قربون اون اخمت

 

 

جدیدا تا لیوان آب میبینی دنبال یه لیوان یا ظرف دیگه ای هستی تا اب بازی کنی واز این لیوان به اون لیوان آب بریزی...

 

 

 

 

 

اونجا دوست پیدا کردی...

 

وقتی چیزی میخوای خودت رو لوس میکنی و لبات رو جمع میکنی

 

 

دخترم برای اولین بار خودش غذا می خورد..و روی صندلی جداگانه نشست....جالبه  غذا دهن من وبابا محید هم می کردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

maryam.k
7 اسفند 91 22:54
عزیزم امیدوارم سراسر زندگیتان همراه با بهترین خاطرها باشد
عمه ي آتنا
8 اسفند 91 11:22
اميدوارم كه هميشه با خاطرات خوب بياين آپ كنين شاد باشين هميشه
سمیرامامان پرنیان
8 اسفند 91 12:15
عزیز دلم معلومه که خیلی خوش گذشته مهسا جونم که بافتنی های خوشملی هم تنشه
آلاء
8 اسفند 91 13:14
قربون اون غذا خوردنش خانم گل بزرگ شده دیگهههههههههههه همیشههههههههههه شاد باشید
نسترن(مامان نیروانا)
8 اسفند 91 13:16
همیشه به گردش باشین گل گلیا.....افرین به مرسانا جون خودم که خانومی شده و داره خودش غذا میخوره..نوش جونت باشه عزیزم.
mamanebaran
8 اسفند 91 14:13
فداش بشممممممممممممممم من قربونت برم كه انقدر رنگ آبي بهت مياد ، اميدوارم هميشه كنار هم لحظه هاي به خوشي سپري بشه ، مهسا جونم برو خصوصي
بهناز خانومی
8 اسفند 91 14:16
مهسا جونم میتونم بپرسم متولد چه سالی هستی؟



عزیزم متولد 63 هستم
مهلا
8 اسفند 91 14:16
قربون غذاخوردنش برم من چه لباس خوشگلی پوشیدی خوشگلم
مرجان مامان پریساجون
8 اسفند 91 14:36
نوش جونت عزیزم
زهراصفايي
8 اسفند 91 17:03
مهساجون قالب عوض كردي عكسابرام بازنميشه


عزیزم اولین نفر هستی که میگی...یه بار دیگه سعی کن میشه
مامانی فری
8 اسفند 91 23:24
الهیییییییییی همیشه جمع سه نفرتون شاد شاد شاد باشه فدای دخترم بشم که مستقل شده
بهناز خانومی
9 اسفند 91 13:28
مرسی مهسای عزیزم
انسیه
9 اسفند 91 23:39
همیشه شادوخوشحال باشین مرساناجو مهساجون سرت شلوغه یاماروقابل نمیدونی بهمون سرنمیزنی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 اسفند 91 4:46
همیشه به خوشی عزیزم امیدوارم لبای مرساناجون درکنارتون همیشه خندون باشه چه جالب مهساجون اونجاkfc هست ؟ آخه تهران چندجازدن ولی سریع بستنشون وگفتن توی ایران ممنوعه! راستی قالب مادام بوفی رومیخوای عیدافتتاح کنی ؟
دخترک
10 اسفند 91 10:21
سلام من قبلنا رمز داشتم الان رمز ندارم غصه بخورم؟ تازشم نایب الزیاره باشید دلم برای مشهد پر میزنه
نیلوفر
10 اسفند 91 12:21
افرین مرسانا جونی .من که کلب دهنم اب افتاد
رویا
10 اسفند 91 13:09
دیگه خاله جونی خانومی شده واسه خودش.........
مهسا
11 اسفند 91 18:03
قربون مرسانا گلي مستقل برم من بوسسسسسسسسسسسسسس
هدی
11 اسفند 91 23:17
سلام . دوست عزیز . پسر من هم تقریبا همسن مرسانا جونه .اگه میشه رمز که من هم خاطرات مرسانا رو بخونم . ممنون
هدی
12 اسفند 91 8:26
سلام . آدرس وبلاگم اشتباه بود :ه درستش کردم . آگه میشه رمز . ممنون
zohre
13 اسفند 91 10:12
ey joooooooooooooooooooooonam hamishe shad bashid
فرناز/ مامان ریحانه
17 اسفند 91 20:33
آخخیییییییییییییییی عکس آخریه خیلی بامزه اس، چشم دخملی یه جاست و دستش یه جای دیگه ریحانه کلی نانای کرد با آهنگ وبلاگتون