مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

تشکر از یک دوست

1391/7/6 10:06
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام یک تشکر جانانه از دوست مهربون وبلاگی ام

 "  فاطمه عزیزم مامان باران جون" بکنم !

http://baranemaman.niniweblog.com/

من حدود یکسال هست که باران جون ومامان مهربونش رو میشناسم اما متاسفانه هنوز همدیگر رو ملاقات نکردیم ! از طربق همین وبلاگ نویسی بود که با هم آشنا شدیم ! از اشنایی باهاش خیلی خوشحالم ! 

 فاطمه جون برای من یک دوست بسیار خوبه ! 

فاطمه عزیزم زحمت کشید وبرای تولد مرسانا گلی یک عروسک موزیکال خیلی زیبا فرستاد....

ازش خیلی خیلی ممنونم که به یاد مرسانا من بوده

ان شاالله بتونم به زودی جبران کنم

nice kawaii

nice kawaii

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نایسل
5 مهر 91 20:47
دستشون درد نکنه چه مهربون
زهراص
5 مهر 91 21:17
قربون دخمل برم موهاشودلم ضعف ميره براش
مامان رومینا
5 مهر 91 22:34
چه عروسک خوشگلیمبارکت باشه مرسانا گلی.دست مامان باران هم درد نکنه
زهرا
6 مهر 91 0:00
سلام مهسا چه عکس هایی پست رو خوندم راستی نظرات من برای پست سابق نمی اومد ؟
ایلیا و خاله ریحانه
6 مهر 91 8:56
واااااااااای که چه خوشکله عروسکت مرسانا جون مبارکت باشه ملوس خانومی دست باران و مامان گلش درد نکنه واقعا بعضی وقتا دوستای دنیای مجازی با معرفت تر از دوستای دنیای واقعی میشن
بهناز خانومی
6 مهر 91 9:55
سلام مهسای عزیزم دست گل فاطمه جون درد نکنه که زحمت کشیدن ببخشید که ما نتونستیم هدیه بدیم به مرسانا گلییییی
مهسا
6 مهر 91 11:04
سلام مهسا جون مبارك باشه مرسانا گليدست باران جون و مامانيش درد نكنه
زهره
6 مهر 91 11:41
وای که چه قد نازه این دخمل خوش به حالت چه خاله مهربونی
مامان آوینا
6 مهر 91 21:25
سلام دستشون درد نکنه راستی عکسهای تولد مرسانای گلم رو دیدم خیلی زیبا بود همه چی عالی بود دوباره تولدت مبارک جیگرم ببخشید ما هدیه ندادیم اما این گل رو از راه دور بپذیرید
mAhyA
8 مهر 91 1:30
گاهی دنیای مجازی دوستیهاییو میافرینه که در دنیای حقیقی هم کمیابه!
mamanebaran
8 مهر 91 9:18
مهساي عزيزم ، واقعاً احتياج به اين همه لطف نبود ' من شما و مرساناي عزيزمو قلباً دوست دارم ، دلم مي خواست بهترين هديه رو بهش ميدادم ، اما مسافت دور مانع از انجام اين كار شد ، در هر صورت خيلي ممنونم و واقعاً شرمنده شدم به خاطر اين همه مهربوني شما ،' مرساني گلمو ببوس ،
مامي نسيم( مامان ملودي )
8 مهر 91 11:37
مبارك باشه گلم و دست فاطمه جونم درد نكنه
پری شب
9 مهر 91 16:03
دست خاله جون درد نکنه مبارکت باشه عسلم