مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

پایان ماه هشتم

1390/5/23 1:01
1,248 بازدید
اشتراک گذاری
کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه ...خودت میدونی عادت نیست فقط دوست داشتن محض ...کنارم هستی و بازم بهونه هامو میگیرم میگم وای چقد سرده میام دستاتو میگیرم ...یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم از اینجا تا دم در هم بری دلشوره میگیرم فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن با هم محال پیش من باشی برم سرگرم کاری شم ......میدونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم روزهایی که حواسم نیست بگم خیلی دوست دارم
 animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook
سلام عروسکم .....
 قربونت برم ....... امروز خدا رو شکر ٣٤ هفته هم تمام شد وبه سلامتی ماه ٨ رو هم پشت سر گذاشتیم ..... خدایا ازت ممنونم شکرررررررررررت
 
امروز روز ١٢ رمضان مصادف با ٢٢ مرداد ماه هست وامام رضا طلبید ورفتیم حرم تا افطار مهمون حضرت باشیم .....قربونت برم که غذای حضرت رو خوردی ان شاءالله امام رضا حافظت باشه......
 
دخملم فقط ١ ماه دیگه مونده   
 
 
 
...باورم نمیشه ..... این ماه ،ماه آخر که من وبابا مجید ٢نفریم  dating smiley for orkut, myspace, facebook......دوست دارم ..... این ١ ماه هم مواظب خودت باش وخوب رشد کن ......wink smiley for orkut, myspace, facebook
 
عاشقتممممممممممممم     
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
23 مرداد 90 0:53
سلام وای گفتین امام رضا دلم و هوایی کردین خوش بحالتون التماس دعا
مریم
28 مرداد 90 14:55
سلام مامان خوش ذوق منم دوس دارم اسم دخترمو مرسانا بذارم اما شنیدم ثبت احوال موافقت نمی کنه- شما اطلاعی دارین؟ ممنون میشم اگه بهم خبر بدی شادزی