مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

روز جهانی کودک مبارک

1391/7/17 22:49
3,282 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

دردانه ی زیبایم

عزیز تر از جانم

پاره ی تنم

دوستت دارم

...

صدای دلنوازت را

نگاههای معصومانه ات را

شیطنت های کودکانه ات را

اشک های بی کینه ات را

دل پاک و مهربانت را

همه را دوست دارم

می دانی...

تو مژدگانی همه ی مهربانی های عالمی

تو بهترین همدم و مونس

و

با محبت ترین پرستار عالمی

تو ارزنده ترین هدیه ی خدا بر روی زمینی

و

در یک کلام

تو رحمت کاملی

تو را با همه ی وجود دوست می دارم

دخترم

همیشه

خوب باش و خوب بمان

روزت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

زهرا
17 مهر 91 23:39
سلام مهسا مرسانا روز جهانی کودک رو بهت تبریک میگم به امید اینکه همیشه شادی الهی نصیبت بشه مهسا این لینک عکس بچگیمه .. که تولد 1 سالگی برام گرفته بودن نظرتو میگی ؟
مریم مامان بهراد و آراد
18 مهر 91 0:08
مرسانای عزیزم خیلی دوستت دارم بوووووووووووس هزار تا دلم می خواد بیام مشهد و ببینمت عزیزم
mamanebaran
18 مهر 91 8:27
عسلمممممممممم روزت مبارك ، عزيز دلم روزت مبارك ، قربون اون چشماي قشنگت برم من
بهناز خانومی
18 مهر 91 9:35
ای جونم دندوناش رو ببیننننننننننن مث خرگوشا شدهههههههههههههههههههه
آلاء
18 مهر 91 9:43
روزت مبارک مرسانا جونم
زهراص
18 مهر 91 12:18
دخترنازم روزت مبارك،قربون چشمات بره خاله
محبوبه
18 مهر 91 16:04
امروز چه روز خوبیست \ روز قشنگ کودک روز جهانی توست \ باشد بر تو مبارک. مرسانای گلم روزت مبارک.همیشه شاد وخندان و سلامت باشی
maryam.k
18 مهر 91 20:43
boooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
مهلا
18 مهر 91 22:09
روزت مبارک ناناز من
نبات کوچولو
18 مهر 91 22:32
مسابقه مسابقه حتما دوربین عکاسی و یا موبایل دارید تصاویر جالب و بامزه ی کودکانتان را برای ما ارسال کنید ما هر هفته به شما جایزه می دهیم و تصاویرتان را در این بخش منتشر می کنیم جایزه شما 20,000 ریال شارژ همراه اول و یا ایرانسل خواهد بود تصاویرتان را به آدرس زیر ارسال کنید nabat.nabaty@yahoo.com
مامان آرتین
19 مهر 91 0:45
روزت مبارک مرسانا جون
مامان رويين
19 مهر 91 10:39
عزيز دلم دختر قشنگ روزت مبارك ماشاالله خانمي شدي
نی نی ارشام و سارا
24 مهر 91 13:46
سلام دوسی خوبی؟تولد مرسانا با کلی تاخیر مبارک و بهترینارو واسش آرزو دارم عزیزم ما خیلی وقته رمز میخوایما
مریم (مامان آرینا)
30 مهر 91 17:57
عزیزم چقدر عسلی،ببخشید شما پیش ما اومدید ومن اینقدر سرم شلوغ بود که نرسیدم بیام پیشتون بازم بیاید با اجازه لینک شدید