مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

پابان هفته 36

1390/6/5 18:52
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقه مامان........ خدا رو شکر امروز که ٥ شهریوره٣٦ هفته رو هم به سلامتی تمام کردیم ووارد هفته ٣٧ شدیم...... خیلی خیلی شیطون شدی .... میدونم جات   تنگه عزیزم .... ١٠ روزه دیگه تحمل کن ....

٧ شهریور وقته سونو دارم وهمون روز هم می رم جای خانوم   دکتر تا نامه بیمارستان رو بده ... بالاخره انتظار داره تمام میَشه دخترم .... همه خوشحالیم .....

یه احساسه عجیبی دارم ..... باورم نمیشه دارم به آرزوم می رسم..... فکر میکنم دارم خواب می بینم ..... خدایا شکرت.... همه ی اون هایی که منتظر نی نی هستن رو دامنشون رو سبز کن .....

همه چیز رو واست اماده کردیم دخترم ..... خودم هم خوشگل کردم واست موهام رو رنگ کردم ...خلاصه واسه دخترم امادم ..... 

راستی هنوز هم میرم سر کار دخترم خیلی سختمه اما باید برم ......

ای مامان به قربونت بره ..... مواظب خودت باش این ١ هفته باقی مونده رو ...خوب رشد کن .....دوست دارم .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
5 شهریور 90 20:02
سلام مهسا جون اتفاقی با وبت آشنا شدم ایشالا مهرسانا جون به سلامتی بیاد تو بغلت به ما سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
فهيمه و صدرا
8 شهریور 90 10:17
آخي خيلي خوشحالم مهسا جون انشالله بخير و خوشي اين هفته پاياني رو هم بگذروني به فريبا جون تبريك بگو زودي بيا و عكس گل دخمل بزار بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
شهلا
24 آذر 90 14:47
سلام عزیزم مهسا جون من تازه امروز وبتو دیدم برات خوشحالم ایشالله دخمل گلت هم همیشه سالم باشه به فریبا جونم تبریک بگو برا دخمل خوشکلش