مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

یلدا مبارک

1391/10/2 20:28
1,778 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 دو قدم مانده به رقصیدن برف

 


یک نفس مانده به سرما و به یخ

 

چشم در چشم زمستانی دگر

 


تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

 


یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما


یلدا پیشاپیش مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آذر 91 22:52
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری ♥ پیشاپیش یلدایتان مبارکباد
maryam.k
29 آذر 91 23:57
عزیزم یلدا بر شما وهمسرو دختر گلتون هم مبارک انشاالله همیشه عمر خوبیها براتون به اندازه یلدا باشه


ممنونم مریم نازم
عمه ي آتنا
30 آذر 91 9:26
يلدا يك شب بيشتر نيست،ولي باهم بودن ها يك عمر،عمرتان طولاني،جمعتان جمع،آرزوهايتان برآورده،دلتان لبريز از شادي يك عمر...(يلداتون قشنگ)
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 91 11:09
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی
محبوبه
30 آذر 91 11:13
شب یلدا ز راه آمـــــــــــد دوبـــــــــاره / بگیر ای دوست! از غمهـــــــا کناره
شب شادی وشـــور و مهربانی است / زمـــــــان همدلی و همزبانی است.
یلداتون مبارک.
مهساجون خیلی برام جالب بود وقتی دیدم عکس اولی که گذاشتین عکسی بود که انتخاب کرده بودم تا برای دوستام بفرستم


مامانی فری
30 آذر 91 14:04
به به چه عکسهای قشنگی چه متن زیبایی اینشالله عمرتون به بلندی شب یلدا و شادیهایتون یلدایی باشه
مامان آریسا
30 آذر 91 14:57
بیا در بلندترین فرصت شبانه از هزار رنگی پاییز به یکرنگی زمستان برسیم.عزیزم یلدا مبارک
آلاء
30 آذر 91 15:03
یلدا مبارک از طرف من یه گاز گنده از هندونه خوشمزت(مرسانا جووووووووووووون)بزن
مامان اهورا
30 آذر 91 15:56
یلدا به مرسانای خوشگلم و مامان بابا مبارک انشاا... 200 شب یلدا با هم خوب و خوش و خرم زندگی کنین و شاد باشین
مهسا
30 آذر 91 19:15
هندوانه رویاهایتان شیرین انار موفقیتهایتان پردانه پسته خاطراتتان خندان قصه زندگیتان خوشو عمرتان چون یلدا بلند باد یلدا مبارک[بوسه]
فرشته
1 دی 91 17:08
من طاقت ندارم منتظر عکسای همیشه عالی هستم
مامان اهورا
1 دی 91 23:38
مهسایی دلمون آب شد بیار عکسارو



قربونت برم مهربون به روی چشم
بهناز خانومی
2 دی 91 13:51
چی شد عکسای مرسانا جوجو دلمون آب شد خوب
سارا
2 دی 91 17:37
سلام من نی نی ندارم یعنی خدا فعلا نمیده هر روز میومدم به وب مرسانا جونی الان هم میام ولی خیلی ناراحت برمیگردم چون رمزدارش کردین!!!متاسفانه وبم ندارم
زهره
3 دی 91 7:56
ما همچنان منتظر عکسها هستیم
پردیس جون دختر خاله سایان
3 دی 91 12:38
یک سری به سایت پرنسسسایان بزنید
مامان حسنا
3 دی 91 13:28
ماشالا به این ذوغ و سلیقهذاستی مهسا جون خیلی دختر ناناسی داری خدا حفظش کنه
مامان حسنا
4 دی 91 16:20
مهساجون چندتا از عکسهای مرسانا گلی رو بدون رمز بزار تا منم ببینمش.خیلی دوسش دارم


عزیزم رمز رو براتون خصوصی فرستادم
مامان حسنا
4 دی 91 21:21
سلام مهسای عزیزم بابت رمز ممنون خیلی خوشحال شدم نمیدونم چرا اینقدر مرسانا جونو دوس دارم.راستی من همیشه واسه وبلاگ دخترم از مطالب وبلاگ شما استفاده میکنم.ناراحت کخ نمیشی؟
مامان حسنا
5 دی 91 10:12
مهسا جونم جواب ندادی؟من همیشه از متن هایی که واسه مرسانا گلی مینویسی استفاده میکنم واسه وبلاگ دخترم ناراحت که نمیشی؟


عزیزم برات کامنت گذاشتم اشکالی نداره
مامان اهورا(شهرزاد )
10 دی 91 8:38
به به چه عروسك خوشگلي دارين . ماشاله. چه مامان با سليقه اي .كيف كردم. با اجازتون لينكتون ميكنم. خوشحال ميشم بيشتر باهم آشنا شيم
مامان شایان
10 دی 91 15:49
عزیزم من کلیپ های شاد و جذاب برای تولد و نامزدی و عقد و هر مراسمی که باشه درست می کنم که از عکس هایی که دارید یک آرشیو و خاطره ای همیشگی با آهنگ های شاد براتون به یادگار می مونه. و می تونید حتی به صورت هدیه و یا سوزپرایز به هر کسی که دلتون می خواد بدید. اگه دوست داشتید یا تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید و یا به mbarahimian@yahoo.com ایمیل بزنید
کیارش
29 دی 91 19:31
سلام. من هم مامان مهسا هستم. خیلی خوشحالم که اتفاقی به وبلاگ مرسانا جون اومدم. خدا حفظش کنه. دخمل نازی دارین، من مرسانا جون رو لینک کردم، خوشحال میشم سر بزنید و با هم آشنا شیم