مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

من فدای تو

1392/2/21 0:56
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

 

دلم ، فدای مزه مزه کردن دهانت ، به وقت خواب .

 

قلبم ، فدای گرمای لذت بخش تنت به وقت جا به جا شدن .

 

تنم ، فدای بوی بی رقیب نفسهایت که دم های من اند .
دم هایی عمیــــق و از تهِ دل .

چشمانم ، فدای تویی که از دیدنت سیر نمی شوم .


تویی که هر شب ، همین وقت ها ، خدا را به دیدنت دعوت می کنم .

تمامـــــم ، تمام من ، فدای آرامش تو .


تمام روحـــم برای تو ...

 

مرسانای من ، گل عمر مادر ؛
امشب ، آنقدر دوستت دارم که خوابم نمی برد .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

آرزو
3 اردیبهشت 92 3:16
سلام مهسا جون.. باورتون نمیشه وقت متن زیبا و پر احساس تون دیدم،اشک از چشمانم سرازیر شد..چون واقعا الان من دقیقا همین احساس داشتم..الان ساعت 3 صبح..و بالا سر دخترم نشستم و خوابم نمی اومد..آخه واکسن 4 ماهگیشو امروز زدیم..من هم از وکسن خیلی میترسم..مخصوصا از تب های بعد واکسن.. از دلنوشته ها فوقالعاده مادرانه ات انرژی مثبت زیادی گرفتم..ازتون خیلی ممنونم..
مامان ديانا
3 اردیبهشت 92 8:39
عاشقتم/ انشاءالله كه هميشه سالم باشيد و سايه ايي بالاي سر مرسانا... آخخي چه با احساس مادر نمونه
بهناز خانومی
3 اردیبهشت 92 10:49
ای جونم فدای اون معصومیتتتتتتتتتتتتتتت عشقم
mana
3 اردیبهشت 92 11:35
vaaaaay mahsa jon vaghan ziba neveshti khoda dokhtareto barat negah dare
مامان حسنا
3 اردیبهشت 92 11:41
سلام مهسا جون خوبی مرساناگلی خوبه؟ عزیزم من همون اول ک خواستم از مطالبت استفاده کنم ازتون اجازه گرفتم و شما گفتی اشکالی نداره دیگه نگفتی با ذکر منبع بنویسم چشم اگه دوس نداری دیگه از این کارا نمیکنم ببخشید الان 1 سالی هست ک من به وب مرسانا کیام از همون موقعی ک ماهگرد براش میگرفتین ولی فقط میومدم و نگاه میکردم و نظر نمیدادم دیگه وقتی مطالب و رمز دار کردی و رمز و به من ندادی تو وب مامان فری نگاه میکردم ک اونم رمز دارشون کرد ولی رمز و بهم داد ک بازم رمزشون تغییر کرده ایشالا ک همیشه سالم و سلامت باشید و درکنار هم خوب و خوش زندگی کنید بازم معذرت.....
mamanebaran
3 اردیبهشت 92 11:46
اي جانمممممممم منم فداي هردو قربون اين همه احساسات قشنگت برم مهسا جون
مامان رومینا
3 اردیبهشت 92 12:53
عزیزززززززززززززم ببین چطوری خوابیده مرسانای عزیزم
محبوبه
3 اردیبهشت 92 13:19
خدانگهدارش باشه انشاا... چقدآروم خوابیده
عاطی
3 اردیبهشت 92 14:27
تقدیم به مامان با احساس و مهربون
زهرا
3 اردیبهشت 92 14:51
خدا با تو باشد مرسانا و همیشه دل تو را شاد به الطاف خویش گرداند زیر سایه خدا و امام زمان (عج) باشی .. التماس دعا
مامان حسنا
3 اردیبهشت 92 14:55
خیلی قشنگ مینویسی
سمیرامامان پرنیان
3 اردیبهشت 92 15:11
خیلی زیبا نوشتین مهسا جون
mAhyA
3 اردیبهشت 92 15:26
مادرانه هاتون مستدام
مامان احسان
3 اردیبهشت 92 15:49
سلام مهسا جان باز هم از نوشته های زیبات لذت بردم مرسانا گلی ماشالله چقدر بزرگ شده فدای اون خوابیدنش ببوسیدش
عاشقانه هایم برای تو
3 اردیبهشت 92 15:54
بعد از مدت ها آپ کردم منتظر حضور گرمتون هستم لطفا چند کلمه ای برامون یادگاری به یادگار بذارین نظر فراموش نشه
ایلیا و خاله ریحانه
3 اردیبهشت 92 16:13
خدا این مادر دخمل ُ واسه هم حفظ کن
maryam.k
3 اردیبهشت 92 17:05
چه مادرانه زیباولطیفی وفقط کسی میداند که دچاراست
سمیرا مامان اهورا
3 اردیبهشت 92 17:30
الهیییییییییییییییییییییییییی چه ناز خوابیده خدا حفظت کنه دخمل طلا
رویا
4 اردیبهشت 92 12:41
مادرانه هاتون در حد لالیگاس.......
mana
4 اردیبهشت 92 13:39
mer33333330 mahsajan babate ramze mamanet
انسیه
4 اردیبهشت 92 15:39
چه خوشکل خوابیده این دختره
انسیه
4 اردیبهشت 92 15:40
خصوصی داری
...مــــامـــــان آتیــــن ...
5 اردیبهشت 92 21:12
ای جونمممم مرسانا چه بزرگ شده ماشالله دلم براتون تنگ شده بود
...مــــامـــــان آتیــــن ...
5 اردیبهشت 92 21:13
راستی ما رمز نداریما!
فرناز/ مامان ریحانه
9 اردیبهشت 92 5:49
سمیرا
14 اردیبهشت 92 23:42
قربون اون خوابیدنت عزیزم نوشته تون مثل همیشه پراز احساس بود