مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

خدا رو دوست دارم

1390/8/29 13:05
4,098 بازدید
اشتراک گذاری
خدا را دوست دارم ، به خاطر این كه آهنگ حرف هاش همیشه من را آرام می كند

خدا را دوست دارم ، به خاطر این كه من را برای خودم می خواهد، نه خودش

خدا را دوست دارم ، به خاطر این كه همیشه وقت دارد حرف هایم را بشنود

خدا را دوست دارم ، به خاطر این كه فقط وقت بی كاریش یاد من نمی افتد

خدا را دوست دارم ، به خاطر این كه همیشه پیشم می ماند و من را تنها نمی گذارد،

خدا را دوست دارم ، به خاطر این كه به من می گوید دوستم دارد و دوست داشتنش اش را مخفی نمی كند

خدا را دوست دارم ، به خاطر این كه ، می گذارد دوستش داشته باشم ، وقتی می دانم لیاقت آنرا ندارم

خدا را دوست دارم به خاطر این كه از من می پذیرد كه بگویم : خدا را دوست دارم...♥
 
خدا رو دوست دارم چون دختر نازی به من داده.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

forough
29 آبان 90 15:03
خوشگله خاله ، خدا هم تو فرشته ی کوچولوش رو خیلی دوست داره

دوست دارم عزیزم - خیلی نانازی شدی


خیلی دوست دارم خاله فروغ
مامان نسترن
30 آبان 90 1:53
امیدوارم همیشه خدا تو همه مراحل زندگی یار و همراهت باشه عزیز دلم


ممنونم نسترن جون
عمه سميرا
30 آبان 90 10:45
انشاا... خدا حافظ و نگهدارت باشه عزيز عمه .روز به روز توپول تر و خوشگل تر ميشي .كور بشه چشم حسودات .عزيزم
مامانی فری
30 آبان 90 20:58
قربون دخترم برم من که مامانش همش قالب وبلاگشو عوض میکنه اینشاالله خداوند در تمام مراحل زندگی پشتیبانتون باشه
هادی
15 آذر 90 12:32
عکس ها خیلی زیباست . امیدوارم لحظات زندگیتون همواره سرشار از عطر خوش و دلپذیر عشق و امید و سعادت باشه
غـــــــــــــروب بنـــــــــــدر
10 اردیبهشت 92 22:27
ســــــــــــلام وبتنون خیلــــــــــــــی قشنــــــــــــــــــــــــــــــــگه....