مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

جشن تولد 2 سالگی مرسانا گلی ...یه تولد لِگویی

1392/10/13 15:03
8,979 بازدید
اشتراک گذاری

 totalgifs.com happy-birthday gif gif 26.gif

 

عروسک مامان و بابا ؛

عکسهای تولدت رو برات به یادگار میذارم تا وقتی بزرگ شدی بدونی خیلی برامون عزیزی

و بابا و مامان برای وجود نازنینت همه کاری می کنن تا لبت همیشه خندون باشه.

مرسانا گلی؛ موقعی که شمع تولدت رو فوت می کردی من از طرف شما یه آرزو کردم.

از خدای مهربونم خواستم تن همه ی کوچولوها رو سالم نگه داره .

واقعا چقدر خوب شد که اومدی و به زندگیمون رنگ خوشبختی پاشیدی.

نمی دونی چقدر با عشقت سیرابمون کردی.

واقعا چیزی نمی تونم بگم جز اینکه با بودنت ما رو  کامل کردی.

به وجودت افتخار می کنیم پرنسس دوست داشتنی ما.

دختر زیباروی  

امروز دومین زادروز شکفته شدنت است..

وجودت چه زیبا وجودمان را پر از عشق کرده است...پر از لطافت؛پر از زیبایی..

این روزها چه زیبا همراه با تو کودکی می کنیم..

چقدر ساده به جمع ما آمدی و همه هستی ما شدی..

باورمان نمیشود که قبل از آمدنت چگونه می زیسته ایم..روزها را چگونه شب میکردیم...

بدون صدای خنده هایت چه صدایی در خانه ما طنین انداز بود؟؟؟

تمام هستی ما؛

این روزها وجود تو طراوت دلهای ماست...بودنت آرامش ماست...

مژگان بخواب رفته نازت آسایش وجود ماست...چقدر خوب است که همه دنیای ما شده ای...

2سال تمام است که با نفسهایت نفس می کشیم..

2سال تمام است که وجودمان به وجود تو بسته است..

2سال تمام است که هستیم به بودنت...

جان مادر؛آرزوی من برایت شادکامی و موفقیت است..

تندرستی و راستی ؛ انسان بودن و خوب زندگی کردن...

آرزو دارم شاهد شکوفا شدن و بالندگی روز افزونت باشم..

سالروز میلادت بهانه ای شد تا بگویم همه زندگی ما هستی..

باش تا باشیم و به عشقت نفس بکشیم...

تولدت مبارک

 

 

 تولد امسال روز هشتم شهریور با حضور خانواده های خوبمون به خوبی وخوشی برگزار شد

همین جا از مامان وبابا تشکر ویژه میکنم که همانند سال قبل همراهمون بودن تا بتونیم یک جشن به یاد موندنی برای مرسانا عزیزم بگیریم

مهمون ها ١٨ نفر بودن  که خانواده عمو محمد عزیز نتونستن در جشن ما باشند که واقعا جاشون خالی بود از بقیه عزیزان به خاطر اینکه دعوت ما رو پذیرفتن تشکر میکنیم

 در ضمن تمام تزئینات جشن به عهده مامان فری مهربون بود که ممنونم ازش ودستش رو میبوسم...

امسال تم تولد لِگو بود چون مرسانا گلی خیلی دوست داره...

 

کارت های دعوت ...

 

 طراحی این کارت هم دایی محمد عزیز انجام داده که ازش ممنونیم

 

 ورودی مراسم

 به سرزمین لگو خوش امدید

شکلات های لگویی

 

نمای نزدیک

کاپ کیک

عکس اتلیه که با کلی درد سر تونستیم ازش بگیریم

میر تنقلات

 

 

 

 اینم عروسک خوشگل من

قربونش برم میز هارو میذاشت جلوی مهمان ها برای پدیرایی

 

 اول مراسم خیلی خیلی دختر خوبی بودی اما وسط های مراسم خسته شدی وبهونه میگرفنی

دائم میگفتی بابایی احمد بیاد باهات بازی کنه

 

 عاشق اون ژستاتم مامانم

 

 عاشق اون رقصیدنتم

 به دانیال جون اشاره کردی وگفتی بیا ....

 

 خودتم تولد تولد میخوندی ودست میزدی

 از خوشحالی که تولده اینجوری کردی اون صورت مثل ماهت رو

 رفتی سراغ کادو ها

 به این پازل های چوبیت خیلی علاقه داری وتوی مراسم هم دست از سرشون بر نداشتی

 

و حالا بریم سراغ میز شام

 سالاد الودیه

 سالاد فصل

 رولت سبزیجات

 ته چین  و حلیم بادمجان که مامان جون زحمتش رو کشیدن  وسوپرایزمون کردن...متاسفانه عکس از حلیم بادمجان ندارم

موساکا

 دسر ها

 

 

 میز گیفت ها  که شامل قاب عکس ،شاخه گل واسمارتیز بود

 

 بیشتر هدایا  نقدی بود ....دست همگی درد نکنه

هدیه مامان فری  ،بابا احمد .....

هدیه دایی محمد

ممنونم از همشون .....

هدیه زیبای نسترن جون ونیروانای عزیزم که جاشون خالی بود ...زحمت کشیدن وهدیه رو فرستادن

 و هدیه من وبابا مجید

دختر قشنگم الهی که همیشه سلامت باشی ..ایشاالله یه روزی عکس های عروسیت رو بذارم اینجا

پ.ن:

عکس مرسانا گلی در متولدین امروز

پسندها (1)

نظرات (133)

مامان ترنم
11 شهریور 92 2:05
شیک عالی و پر از خلاقیت . تبریک میگم بازم خانومی

دست مامان فری درد نکنه شکلاتای لگو خیلی خوشمل بودن مهسا جونی

کادویی که خریدی محشره...منم 2سال پیش خریدم عالی جواب میده . امیدوارم موفق باشی

در ضمن بازم جامون خالی




قربونت برم لطف داری عزیزم



مرسی اره باید بشینم کار کنم با نفس خانم


امیدوارم نتیجه بده

اره حسابی جاتون خالی بود شرمندم مجلس خانوادگی بود و گر نه حتما حتما دعوتتو میکردم
سمیرا
11 شهریور 92 2:05
عزیزم تولدت مبارک
ان شاله تولد 120سالگیتو جشن بگیری عزیزدلم

منم رمز میخوام
rezaeyan2002@yahoo.com


عزیزم مرسی از تبریکت

میشه آدرس ایمیل قبلی که برات فرستادم رو بدی. ...

سمیرا مامان اهورا
11 شهریور 92 2:24
وای وای مهسا چقد تولد گل دختر ناز و قشنگ و بخصوص تک بود
واقعا آفرین
تولدت مبارک مرسانای من
همه چیز عالی بود لذت بردم
خیلی زحمت کشیده بودین دستتون درد نکنه و خسته نباشین
احسنت به این سلیقه خیلی زیبا بود


عزیزم لطف داری مرسی از محبتت .....
مامانی درسا
11 شهریور 92 2:34
پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک


ممنونم ازت ...تولد درسا جون هم مبارک ....ببوسش
مامان سمانه
11 شهریور 92 4:05
عزیز خاله تولدت مبارک امیدوارم همیشه لبهات خندون باشه
خیلی دوست دارم


مهلا
11 شهریور 92 7:37
تولدت مبارک خوشگل من
منم رمززززززززززززززززز میخام مهسا جان


فرستادم عزیزم
مامان حسنا
11 شهریور 92 7:47
چ ضد حالی خوردم هر روز میومدم که عکسهارو ببینم ولی....
عمه ی آتنا
11 شهریور 92 8:07
تولدِت مـباااااااارک مرسانا گلی تولدت مبارک زنده باشی همیشه دلت شاد باشه و کنار کسانی که دوستشون داری باشی،تنت سالم باشه خانوم کوچولوووووو راستی به ما هم رمز میدین؟
mana
11 شهریور 92 9:39
aziiiiiizam mishe ramz bedi albate age doooost darii


الان اس میزنم برات گلم .....
مامان فاطیما
11 شهریور 92 10:11
تولد مرسانا جون مبارک مامانی میشه لطفا به منم رمز بدین
mAhyA
11 شهریور 92 10:42
حالا من چیکار کنم!؟!؟؟!؟!
ایمیلم باز نمیشه؛ یه سوال امنیتی میپرسه که من یادم نمیاد سالهای گذشته که ایمیلمو ساختم چه جوابی به این سوال دادم و باز نمیکنه برام
اگه میشه یا توی چت باکس ف ی س ب و ک برام رمزو بذارید یا اینکه من خصوصی شماره مویایلمو براتون ارسال کردم که رمزو اگه میشه اس.ام.اس کنید.
ممنون


عزیزم الان برای میفرستم به شماره ات
رویا
11 شهریور 92 11:20
مهسا جون منو یادت نره بی صبرانه منتظرم


عزیزم یک بار دیگه آدرس ایمیلت رو بده. دارمش اما شک دارم مال شماست یا نه
مامان رومینا
11 شهریور 92 11:22
منم رمز مهسا جان
مرجان
11 شهریور 92 11:35
سلام مهسا جون
تولد گل دختر ماهت مبارک باشه
عزیزم رمز رو واسه من هنوز نفرستادی
از ما یادت نشه همشهری عزیز
بی صبرانه منتظرم که هنر نمایی شما و مامان فری رو ببینم


سلام عزیزم

معذرت شما کدوم مرجان هستین

مرجان
11 شهریور 92 11:45
من عزیزم اونی هستم که یک بار به عنوان یادگاری عکسای مرسانا جونی گلم رو براش درست کردم فرستادم
عاشق همشهری خوشگلم


مزسی عزیزم خیلی وقته دیگه نیومدی ....چرا؟
مامان آلما
11 شهریور 92 12:04
تولدت مبارک عزیزمایشالا 100 ساله شی همه چیز عالی بود. دست همگی مخصوصا مامان فری درد نکنه خیلی قشنگ بودخسته نباشید


رویا
11 شهریور 92 12:08
roena26....فقط مهسا جون لطف کن واسم پیام بذارش چون ایمیلام باز نمیشه ممنون


عزیزم شماره موبایل بده راحت تره شرمنده ....
mana
11 شهریور 92 12:14
aziiiize delam eshaalah tavaloode 120 salegit .daste hame dard nakone mesle hamishe hame chiz alie ali .vaghaan ziba bood daste maman ferie mehraboonam dard nakone.boooos baraye hame


مامان حسنا
11 شهریور 92 12:31
مهساخانومی منم میخوام


فرستادم گلم.....
مامان پارسا
11 شهریور 92 12:33
سلام عزیزم.ایشالا تولدش مبارک باشه.میشه به من هم رمز بدید






ممنونم گلم ......


فرستادم عزیزم برات
محبوبه
11 شهریور 92 12:37
به به تولد. منم عکس تولد میخوام به منم رمز میدین مامان مهسا؟





فرستادم عزیز دلم
زهرا
11 شهریور 92 12:50
سلام مرسي مهساي عزيزم ازاينكه رمزوفرستاي تولدجيگرمن مبارك باشه واقعاخسته نباشيدخيلي تولدشيك ومجلسي بوده بقول دوستمون تك جاي من خالي باجيگرم ناي ناي كنم فداي لباوچشماي قشنگش بشم من مهساشايدباورت نشه امامن عاشق مرسانام يعني دوس دارم قورتش بدم خداواستون نگهش داره گفتي عروسيش اشك توچشام جمع شداين خشمل تولباس عروس واقعافرشته ميشه فداش بشم دست مامان فريم دردنكنه خدانگهشون داره


قربونت برم مرسی از این همه لطفت....

بوسسسسسسسسس
رویا
11 شهریور 92 12:53
خصوصی گذاشتم شمارمو ممنون
سمیرا
11 شهریور 92 12:58
سلام
اینم ایمیل قبلی
mtrakabir@yahoo.com


سمیرا جان به این ایمیلت فرستادم ممنونم
مامان رومینا
11 شهریور 92 13:03
منم رمز مهسا جان..اگه میشه


ارسال شد عزیزم
مامان حسنا
11 شهریور 92 13:04
بازم مثه همیشه ی تولد تک و بینظیر
مرساناگلی تولدت مبارک عزیزدلم
راستی مهساجون نسترن جون کجاست خیلی وقته اپ نکرده؟


ممنونم

خوبن فقط دسترسی به نت ندارن فعلا
مرجان
11 شهریور 92 13:06
با شرمندگی متأسفانه چند وقتی بود که نت نداشتم
آرزو
11 شهریور 92 13:31
سلام مهسای...منو یادتون رفت... تولد نازنین دختر هم مبارک
آرزو
11 شهریور 92 13:53
ایمیلم را براتون میذارم خصوصی


عزیزم برات فرستادم
مهلا
11 شهریور 92 14:05
اول از همه تم تولدت مثل خودت تک تک بود
یعنی فوق العاده بود همه چیز
الهی چه ذوقی کرده جای کیک
چه کیک لگویی خوشگلییییییییییییییی
چه شکلات های لگویی
واقعا خسته نباشی همه چیز شیک بود

ایشاا.. که همیشه همیشه لبت خندون باشه و تنت سلامت فرشته کوچولو
خلاصه خیلی تم جذابی بود . واقعا گل کاشتین


ممنونم عزیزم

مزسی از لطفت .... مرسی از دعای قشنگت
mAhyA
11 شهریور 92 14:14
عزیزم مرسانای نازم تولدت مبارک///
ووووااای که چه ذوقی کردم وقتی جملات آخر مامان مهسا رو خوندم که آرزو کرده بود عکسای عروسیتو بذاره اینجا.
اون روز حتما اشک شادی و شوق مهمون چشم من میشه

امروز یعنی 11 شهریور تولد خواهر منم هست!!! مامان سینا کوچولو که فقط 2 ماه از مرسانا بزرگتره


قربون دل مهربونت .....
نازی
11 شهریور 92 14:25
سلام سلام تولدت مبارک مرسانا جونی من ماها صبر کردم تا تولدت برسه تا بهت یه کادو وبلاگی بدم والان اون روز رسیده
امیدوارم خوشتون بیاد چون خودم ساختمش فقط برا مرسانا جون
http://upload7.ir/images/42851024716071928470.gif
اگه منم قابل دونستید به منم رمزو بدید خوش حال میشم اگه هم نه که هیچی...




سلام نازی مهربون

خیلی سوپرایز جالبی بود

مرسی عزیز دلم

رمز رو برات فرستادم

بازم به ما سر بزن خوشحالمون میکنی

انسیه مامان امیرعلی
11 شهریور 92 14:37
وای مهساچرارمزوندادیییی بهم زودی رمزوبرسون بهم
آلاء
11 شهریور 92 15:12
سلام
از اول شهریور شمارش معکوس داشتم

تا بیام اینجا و به مرسانای عزیزم دومین سال زمینی شدن این فرشته خوشگل و ناز رو تبریک بگم


مرسانای نازنین تولدت مبارک امیدوارم 120 سال دیگه زیر سایه پدر و مادرت این روز رو جن بگیری و اینقدر نوه و نتیجه دور و برت باشه که بهت کیک نرسه

مهسای عزیزم این روز رو به تو دوست گلم و همسر محترمت تبریک میگم چون میدونم هیچ روزی شیرین تر از به دنیا اومدن ثمره عشق زندگی نیست.

خوشحال میشم بهم افتخار بدی و رمز رو بهم بدی

ایمیلمو خصوصی میفرستم


قربونت برم که اینقدر با محبتی عزیزم

ممنونم ازت ....نمیدونم چه جوری تشکر کنم ان شاالله یه روز تولد گل دختر خودت

دوست دارم

رمز رو برا ت فرستادم
مامان زری
11 شهریور 92 15:46
سلام عزیزم تولدت مبارک مامانی اگه دوست داشتی به منم رمز بده البته من همیشه به مرسانای عزیز سر میزنم و عاشق جشن تولد کفشدوزکی و همچنین جشن قدمش شدم شما هم اگه دوست داشتین به ما سر بزنید
فرشته
11 شهریور 92 16:10
وای منم رمز میخوام لطفا مامان مهسا


ارسال کردم گلکم
فرشته
11 شهریور 92 16:28
وای مهسا جون الان رفتم دیدم واسم رمزو فرستادین مرسی مرسی
فرشته
11 شهریور 92 16:39
اول یه انشااله بگم واسه دعایی که در اخر واسه مرسانا گلی کردین. دوم چقدر تم جالبی بود من تا حالا ندیده بودم مثل همیشه عکسا و غذاها و دسر ها و همه چیز عالی بود. انگار همین دیروز بود داشتم تولد یکسالگیشو میدیدم واسه مادر و دختر ناز و مهربون


* ممنونم فرشته جون
مریم(مامان آرینا)
11 شهریور 92 17:11
عزیزم تولـــــــــــــــــــــــــدت مبارکامیدوارم همیشه سالم باشی و لبات خندون باشه وکنار پدر و مادرت این روزو قشنگو سالیان سال جشن بگیری


چه دعای زیبایی ..مرسی خانومی
مامان پريسا خانوم
11 شهریور 92 17:51
من خيلي وقته شما رو لينك كردم و به وبلاگتون سر ميزنم تولد مرسانا جون رو هم تبريك مي گ ايشالا 120 ساله شه اگر دوست داشتين رمز بدين عكساشو ببينم
سمیرا
11 شهریور 92 18:04
مرسی بابت رمز
وای چه جالب ونو
خیلی خیلی عالی بود مثل همیشه

بازم تولدت روتبریک میگم عسلم

چقدر لباست بهت میاد عزیزم
امییییییییییییییییییییییییین ....ان شالله منتظریم بیصبرانه


ان شاالله
آلاء
11 شهریور 92 18:22
مرسی که بهم رمز دادی


مهسا جون مثل همیشه با سلیقه و زیبا

حرفی برای گفتن نمونده وقتی همه چیز پرفکتههههههههههههه

خیلی زحمت کشیده بودین

واقعا درست کردن اون همه غذا کار سختیه

لباس مرسانا خیلی خیلی خیلی ناز بود

شک ندارم هنر مامان فری جون بود

وایییییییییییی دیگه همه چیز عالی بود دیگه من دیگه چی بگممممممممممم

الهی که 120 سال دیگه هم این جشنها ادامه پیدا کنه


آلا جون مگه میشه من به شما رمز ندم ....شما یکی از بهترین دوستای من هستی گلم

چشمات قشنگ میبینه

همه تزئینات کار مامان فری بود اما لباسش رو دادیم خیاط دوخت
آلاء
11 شهریور 92 18:26
نظر لطفته گلمممممممم

کاش قسمت بشه اینبار که بیام مشهد همو ببینیم


امیدوارم حال نسترن جون ونیروانا جونم خوب باشه


ان شااالله

نسترن جون خوبه عزیزم ...اما فعلا به نت دسترسی نداره

نیلوفر-زیبازن
11 شهریور 92 18:48
مهسا جون رمز تغییر کرده آیا؟ برای من باز نمیکنه!

تولد فرشته کوچولو مبــــــارک


نیلوفر-زیبازن
11 شهریور 92 18:50
من با رمز همیشگی پست قبلی رو باز کردم اما این پست باز نشد


عزیزم رمز جدید رو برات ارسال کردم
نازی
11 شهریور 92 18:54
وای خیلی خوشگل بودن چیز جدید ومتفاوتی بود اول لباسشو که دیدم فکر کردم تم رنگین کمونیه بعدش متوجه شدم چیه خیلی باحال بود
کاپ کیکا خیلی قشنگ بودن وتزیینات روی دیوارها وغذا هم که هیچی دیگه عالی
ایشالله همیشه به شادی


مرسی عزیزم

همه هنر مامان فری بود که زحمتشون رو کشیده بود....خیلی وفته مشغول درست کردن تزئینات بود
maryam.k
11 شهریور 92 19:29
عزیزم خسته نباشی خیلی عالی بود.چقدر لباس مرساناگلی قشنگ بود الهی جشن سایر موفقیتهاش


ممنونم

ان شاالله
انسیه مامان امیرعلی
11 شهریور 92 19:41
وای چه خوشکل بودهمه چیزتزیینات وغذاهاوهمه چیزعالی وخیلی متفاوت
اصلافکرنمیکردم همچین تمی باشه
خیلی قشنگ بوددست مامان فری دردنکنههدیه هاشونم خیلی خوشکل بود




ایده تم از مامان فری بود که برای همه تازگی داشت وتکراری نبود ....

انسیه مامان امیرعلی
11 شهریور 92 19:42
بازم میگم تولدمرساناجونیییییییی مبارک


فدای تو عزیزم ....مرسی
انسیه مامان امیرعلی
11 شهریور 92 19:43
مهساجونی چه مختصرومفیداومدی خواهر اصلاپستاموخوندی

با4پست جدیداپم


عزیزم سر فرصت میام چشم الان کلی رمز خواستن وباید براشون بفرستم ...حتما میام
صوفیا مامان سامیار
11 شهریور 92 19:43
تولد مبارک مرسانا جون ایشالله تولد 120سالگی


:
صوفیا مامان سامیار
11 شهریور 92 19:44
مهسا جون ما چی؟
انسیه مامان امیرعلی
11 شهریور 92 19:56
مهساجون کدقفل راست کلیکتوازکجاگرفتی ومتنشوکجای کدنوشتی خانمی


عزیزم توی اینترنت سرچ کن قفل راست کلید برای میاد توضیحش
رویا
11 شهریور 92 21:04
به به ب این سلیقه...چه پرنسسی شده این آلوچه خداااااااااااا فدات بشم ممممممممممممممممن....خیلی عالی بود تم تولدتون یه تم جذاب و دوس داشتنی...ایول دارین مامان فری هر چند همشهری ماین دیگه،کاش منم یکی از مهمونا بودم تا بهم ازون گیفتا می دادید چون عکس مرسانا جونی بوده...عاشقتم الوچه پرنسس


: قربونت برم .....ممنونم از لطفت گلم ....
ایلیا و خاله ریـحانه
11 شهریور 92 23:13
سلام عزیزم من کامنت دادم و درخواست رمز کردم ولی نه کامنتم ُ تایید کردی و نه رمز دادی اگر رمز به من تعلق نمیگیره ممنون میشم بهم بگی


شيرين مامان شادلين
11 شهریور 92 23:30
سلام بر حسب تصادف وب شما رو ديدم خوشحال ميشم تبادل لينك كنيم اكه مايل هستيد خبرم كنيد
مامان بنيتا
11 شهریور 92 23:58
تولد دختر ناز ويكي يدونه مبارك باشه اميدوارم در كنار خانواده مهربونش به همه آرزوهاي قشنگش برسه
مهسا جون اگه ممكنه لطفا رمز ممنون


فرستادم
نیلوفر-زیبازن
12 شهریور 92 0:14
تولد مرسانا جون مبارک باشه و ایشالا همیشه سالم و شاد باشه دختر نازمون
مهسا جون خسته نباشید,همه چیز عالی و زیبا بود و من بیشترین زیبایی رو در چهره معصوم و دوست داشتنیه مرسانا جون دیدم


قربونت برم نیلوفر جون ....
مامان رهام
12 شهریور 92 1:04
سلام مهسا جون رمز عوض شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بنيتا
12 شهریور 92 1:17
واي عالي بود مهسا جون خسته نباشين مثل هميشه بي نظير وبا سليقه
مرسانا جونمم خيلي ناز شده با اون ژستاي خوشگلش


*
آرزو
12 شهریور 92 2:51
سلام مهسا جونم...
تولد مرسانای نازنین را بهتون تبریک میگم.. انشاالله سالیا ن سال زیر سایه شما و همسر محترم و مامان فری عاشق و مهربون و دوست داشتنی و بابااحمد مهربون بزرگ بشه.. وهمون طور که آرزو کردید عروس بشه..انشاالله
همیشه شاد باشید و عاشق..جمعتون همیشه گرم وصمیمی
هزاران هزار بار خسته نباشید به شما و مامان فری هنرمند..
واقعا فوق العاده باشکوه بود..من خیلی وقت بود که منتظر بودم..واقعا سوپرایز شدم...خدا من..آخه من عاشق مامان فری با این همه ذوق و سلیقه هستم..یعنی من الان دو ساعته مرسانام خوابوندم.. دارم به عکسها نگاه میکنم سیر نیشم که..وای مهسای لب تاب ندارم از موبایل..این سخته.. اما دیدن هنرهای مامان فری جونم ارزش داره..
فرشته خانم هم از همیشه زیباتر شده بود..ای جانم ...رقصیدنشو..مهسا جونم چشم نظر یادتون نره تو را خدا..



سلام عزیز دلم

ممنونم از دعا زیبات ...الهی امین

اره واقعا دست مامان فری درد نکنه خپخیلی زحمت کشید ....
آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 شهریور 92 3:29
عروسک جون خاله تولدت مبارک خیلی نازشده بودی ایشالا جشن عروسیت گلم ماهم دعوت کنی اون سردنیاهم باشه میام مرساناگلی
مهساجون خیلی تم بامزه ای انتخاب کردین خسته نباشید هم شما هم مامان فری خوش ذوق ومهربون
ایشالا همیشه سالم وشادو سعادتمنددرکنارهم باشیدوازوجوداین فرشته کوچولولذت ببرید
مرسانای عزیزم برات آرزوی آینده ای طلایی رودارم امیدوارم همیشه سلامت وموفق وخندون باشی درتمام مراحل زندگیت


قربونت برم آناهیتا جون حتما قدمتون روی چشم

خلی محبت داری .....
مامان سمانه
12 شهریور 92 3:51
مهسا جون به من رمز ندادیاااااااا


فرستادم گلم
مامان ديانا
12 شهریور 92 8:31
تولدت مبااارك باشه عزيزم... رمزو عوض كردي مهسا جون؟ رمز جديد و ندارم


ارسال شد
mamanebaran
12 شهریور 92 8:47
عزیزممممممممممممممممممم
عشقممممممممممممممممممممم
قشنگممممممممممممممممممم
تولدت مبارک فرشته خوشگلممممم
تولدت مبارک گل قشنگممممممممم
فدای شکلت بشم که انقدر عکس نازه که هیچ توصیفی نمی تونم بکنم فقط می تونم بگم انقدر فرشته ای که حد نداره انقدر ماهی انقدر عزیزیییییی که حد و مرزی نمیشه براش قائل شد . مرسانای عزیزم امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی و از خدای بزرگ میخوام همیشه تنت سالم باشه و اول زیر سایه مرتضی علی و بعد زیر سایه پدر و مادر مهربونت بزرگ بشی و شاهد موفقیتهای روز افزونت بشیم .
مهسای نازنینم واقعاً خسته نباشی طرح لوگو بی نظیر بود و خیلی خیلی شیک ، مامان فری مهربونمممم خسته نباشی ، مامان جون مهربون شما هم خسته نباشی امیدوارم هر روز شاهد بالندگی مرسانی نازنینم باشید
میز شامممممممممممممم عالی بود و تزئینات بی نهایت قشنگ و زیبا


عزیزمی دوست خوبم ...خیلی من رو شرمنده کردی

دوست دارم فاطمه جون ....
mamanebaran
12 شهریور 92 8:47
عزیزم خصوصی
فروغ
12 شهریور 92 8:47
عالیییییییییییییییییییییییی

شیکککککککککککککککککک


پر از ذوق و خلاقیتتتتتتتتتتتتتت

واقعا دستت درد نکنه مامان مهسای گل

با اینهمه مشغله ی کار و زندگی ، همیشه با ذوق و هنرت زندگی رو قشنگ و پر از سورپرایز میکنی . واقعا هزار آفرین که لحظه هات رو قشنگ می سازی و زیبا ثبتشون میکنی

خیلی ها فکر می کنن که برای قشنگ و شاد زندگی کردن ، باید منتظر فرصت بود ، منتظر موند تا زمان و زندگی خودش فرصتش رو و یا امکاناتش رو پیش بیاره ، بار ها و بارها شنیدیم که میگن باید امکاناتش باشه ، اما وقتی که هنر شما رو میبینم واقعا لذت میبرم و ازش الگو میگیرم ، همه ی این زیبایی ها و جشنهای زیبا ، هنر دست و کار و خلاقیت خوده شماست ، ممکنه خیلی هاش رو با دیدن نمونه های ایده گرفته باشید ، اما مهم و ارزشش تو پیاده کردنشونه ، نه اینکه فقط نگاهی کرده باشید و آه حسرتی خورده باشید ، که اگه خارج از ایران بودم ، این امکانات برای کوچولوی من هم فراهم بود ، واقعا بهت تبریک میگم عزیزم - شما برای خیلی ها میتونی الگو باشی که فکر می کنن همه چیز زمانی ممکن میشه که بتونی براش هزینه کنی ، اما شما با چند تا کاغذ و طرح و خلاقیت ، و یه دنیا ذوق هر فرصتی رو تبدیل به یه جشن میکنی .

مهسای گلم تولد مرسانای گلت رو بهت تبریک میگم و همیشه برات روزهای پر انرژی و زیبا آرزو دارم


عزیزمممممممممممممممممم

فروغ جون ممنونم که وقتت رو به مرسانا اختصاص دادی وکامنت به این زیبایی نوشتهی به خدا نمیدونم چیباید در جواب بنویسم

من هر چی دارم از مامان فری دارم

خدا سایشون رو از سرم هیچ وقت کم نکنه
مامان زری ترانه
12 شهریور 92 9:01
سلام مهسا جان رمز جدید رو برای ما هم بفرست


فرستادم عزیزم
sin sin
12 شهریور 92 9:13
به من که رمز ندادی مامان مهسا


گلم ادرس ایمیلت رو مجدد برام بفرست
بهناز خانومی
12 شهریور 92 9:53
مهسا جون منم رمز ندارم و فکر میکنم جا موندمممممممم خیلی مشتاقم لطفا زودتر بدههههههههه
مهسا
12 شهریور 92 10:09
سلام مهسا جونم اگه ممکنه لطفا رمز


فرستادم مهسا جون
مامان احسان
12 شهریور 92 10:17
سلام عزیزم بازهم تولدت مبارک .لطف میکنی برام رمز بگذاری
مامان امیرناز
12 شهریور 92 11:29
سلام عزیزم تولد فرشته ات مبارک اشک تو چشام جمع شد چقدر زود می گذره انگار همین دیروز بود تولد یکسالگیش مثل همیشه عالی بود ایشالا جشن عروسیبش


عمر های ماست که مثل باد میگذره ....لطف داری
مامان رومینا
12 شهریور 92 11:45
ممنون مهسا جون بابت رمز.تولد زیبای دو سالگی مرساناجون مبارک /...
همه چی عالی بود بازم مامان فری گل کاشتن با سلیقه قشنگشون...جشن تولد متفاوتی بود من تاحالا این تم رو ندیده بودم خیلی زیبا بود...خسته نباشی مهسا جون...ایشالا که جشن مراتب عالیه تحصیلیش و جشن عروسیش


عزیزمی....

انشاالله ....
ثمین
12 شهریور 92 11:46
سلام گلم
مثه همیشه عالی بود عزیزم و جدید!
فکر کنم برای بچه ها خیلی تم دوست داشتنی باشه!!!
ایول!
از خلاقیت و سلیقه تون خوشم میاد
ایشاله 120 سالگیش! فارغ التحصیلیش! عروسیش!


ممنونم ثمین جون

دلیل انتخابش بیشتر برای این بود که مرسانا عاشق لگو
بهناز خانومی
12 شهریور 92 12:50
مهسایی به من رمز نمیدی؟



ارسال شد
زهرا ق
12 شهریور 92 12:51
سلام مهسا
تولد 2 سالگی مبارک باشه
رمز میدی ؟


زهرا جان ادرس ایمیل ندادی گلم
شازده امیر و رها بانو
12 شهریور 92 13:13
تولد مرسانا جون مبارکـــــــــــــــــــــــــــ مهسا جون رمزتون عوض شد من رمز ندارمممم


ارسال شد
مامان یگانه
12 شهریور 92 13:27
مهسا جان تولد گل دخترت مبارک.انشالله 120 ساله بشه.اگه میشه منم رمز؟


فرستادم عزیزم
♥ مامی ملودی جون ♥
12 شهریور 92 14:46
بازم مثل همیشه همه چیز عالی بود انشا الله هزار سالگیش و جشن بگیری مهسا جون . خودشم که مثل فرشته ها شده بااون لباس خوشگلش . عاشق پیراهنش شدم


مرسی عزیزم ....
مامان شراره
12 شهریور 92 17:34
سلام برا من رمز نذاشتی خانومی
زهرا ق
12 شهریور 92 21:33
سلام . به این ایمیل رمزو بده Arter_mb@yahoo.com
سمیرا مامان پرنیان
12 شهریور 92 22:10
مهسا جون من رمز ندارم


خیلی وقته به ما سر نزدی خانومی
مامان مهرزاد
12 شهریور 92 22:54
تولدت مبارک مرسانا جونی . وای که چقدر من از اسمت خوشم میاد .مهسا جون لطفا به منم رمز بدید.



لطف داری شما ....شرمندم عزیزم ....
مامان آیسل
13 شهریور 92 0:49
تولدت مبارک عسلکم مامانی رمز لطفففففففففففففففا


عزیزم شرمندم فقط به دوستایی که میشناسم ....بازم ببخشید
صوفیا مامان سامیار
13 شهریور 92 5:20
واقعا عالللللللللللللللللللللللللللللللی بود مهسا جون خسته نباشین ،ایشالله که سایتون همیشه بالایه سر مرساناجون باشه



شبنم
13 شهریور 92 8:32
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان زری ترانه
13 شهریور 92 8:51
سلام . همه چیز عالی و جدید بود .احسنت به این خلاقیت . ایشاا... شاهد جشن های بیشتر و بزرگتر تو زندگیش باشیم.
لباسش هم خیلی ناز شده بود.


ممنونم عزیزم
مرجان مامان پريساجون
13 شهریور 92 8:53
سلام گلم...همه چي زيبا و خوشمل بود...ايشاله تولد120سالگي گل دخترت...شرمنده واسه مامان فري نظر گذاشته بودم فكر كردم واسه شما هم گذاشتم...چيكار كنم مگه اين دخملون ميزاره بشينم پاي لب تاب؟ببوس مرساناگلي رو


sin sin
13 شهریور 92 8:54
فرستادم
بهناز خانومی
13 شهریور 92 9:35
مهسای عزیزم بازم مثل همیشه همه چی عالی بوددددد امیدوارم مراسمم جشن عروسی مرسانا جون که دیگه ما هم دعوت باشیم


ان شاالله ......
بهناز خانومی
13 شهریور 92 15:56
قلفونت برم مرسانای عسللللللللللللللللللللللل با اون لباس خوشگلت آخه من چی بگم به این همه ذوق و سلیقه و انرژی ماما و مامی جونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت[گلهمه این گلها تقدیم به مهسای عزیزم


عزیزم خیلی لطف داری
مامان یگانه
13 شهریور 92 15:57
مهسا جان محشر بود احسنت به این سلیقه.همه چیز خوب وعالی .دست همگی دردنکنه.انشالله سایتون همیشه بالای سر مرساناجون باشه وشاهد موفقیتش در آینده باشید.ممنون بابت رمز.قربونت


سارینا کوشولو
13 شهریور 92 18:12
سلام وای وقتی فهمیدم باهم همشهری هستیم کلی ذوق کردم البته من مشهدم ولی خواهرم ساکن تهران خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا شیم لینکتون کردم اگه ما رو قابل میدونید، رمز هم به من بدین با تشکر فراوان
شازده امیر و رها بانو
13 شهریور 92 18:47
وای خوش به حال مرسانا جون با مامان فری مهربونش دست مامان فری درد نکنه که این همه زحمت کشیده چقدرم قشنگ و خلاقانه همه چیز رو مدیریت کردن تولد مرسانا جون هم مبارک باش خصوصی داری گلم


: ممنونم خانوم گل
آناهيتامامانيه آرميتا
13 شهریور 92 19:56
مهساجون ١٥ ام ميايين تهران يامنتفي شد؟



اناهیتا جون متاسفانه کنسل شد ....

خیلی ذوق داشتم میام واز نزدیک مادر ودختر گل رو میبینیم....
مامان ماهان نفسی
13 شهریور 92 22:59
عزیزم تولد دخی خوشگلمون مبارک رمز رو عوض کردی من رمز میخوام لطفا بهم میدی رمزوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
عسل و غزل
14 شهریور 92 0:28
مهسا جون لطفا رمز
زهرا ق
14 شهریور 92 21:28
سلام مهسا .. تولد دختر عزیز و تبریک میگم و امیدوارم خدا هیچ وقت سایه مهر و محبتشو از سرش کم نکنه و همیشه مواظبش باشه ممنون واسه رمز .



ان شاالله
مامان زری
14 شهریور 92 23:44
مهسا جون دوست نداری به من رمز بدی؟خب منم میخوام عکسای تولد مرسانا رو ببینم، اگه رمزندی گریه میکنم ها


فرزانه
15 شهریور 92 1:20
مرسانای عزیزم تولدت مبارک باشه رمز ....؟؟؟
محبوبه
15 شهریور 92 7:29
تولدت میارک مرساناجون.خیلی قشنگ ، با سلیقه،شیک و... بود واقعا دست مامان فری و مامان مهسا طلا. فقط من مات همون شکلاتهای لگویی هستم از بیرون خریدین یا درست کردین چون تا حالا ندیده بودم. انشاا...جشن تولد۱۲۰ سالگیش همراه همه بزرگترا


ممنونم عزیزم ....چشمات قشنگ میبینه

شکلات ها رو خود مامان فری زحمت درست کردنش رو کشیده
مامان ترنم
15 شهریور 92 11:11



مریم(مامان آرینا)
15 شهریور 92 13:07
خصوصی گلم
مریم(مامان آرینا)
15 شهریور 92 13:13
مرسانای قشنگم تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــارک
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی همه چیز عالی و قشنگ بود من عاشق ایده های جدیدم خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی جالب بود و همه چی قشنگ و با عشق بود واقعا" میگم خیلی لذت بردم دوستم،خسته نباشی عزیزم خیلی هنرمندی،مرسانا جونم باید خیلی قدرتو بدونه


خیلی ممنونم ....نظر لطفته عزیزم
فرزانه
15 شهریور 92 14:09
ما همچنان منتظر رمزیم ...


فرستادم عزیزم
سمانه مامان کیمیا
15 شهریور 92 14:21
سلام
تولدت مبارک عزیزممممممممممممم
بعد از 2 هفته به نت رسیدن اومدم عکساش رو ببینم دیدم منو فراموش کردید


عزیزم ارسال کردم برات ...
الهه ناز....
15 شهریور 92 18:17
سلام مامان مهسا جون.به خدا بیمعرفت نیستمممممممم درگیر نی نیم بودم شرمنده.تولد گل دخترت مبارک.رمز و عوض کردی؟؟؟؟؟؟؟منم می خوام


عزیزم رمز رو برات فرستادم ...
مامان دیانا
16 شهریور 92 0:34
عزیزم همه چیز عالی و شیک بود...
مرسانام مثل همیشه ناز و دوست داشتنی. امیدوارم خوشبخت وشاد باشه ...


سمیرا
16 شهریور 92 0:44
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
مامان آرتین (الهه)
16 شهریور 92 9:54
سلام مهسا جون خوبین؟ تولدت مبارککککک خانم خوشگل
مهسا جون منم رمز میخام
مدتی میشه آرتین مریض بوده و نیومده بودم پیشتون. دلم تنگ شده واسه مرسانا گلی.


ممنونم عزیزم

ای جانم خدا بد نده

ما هم دلمون برات تنگ شده بود عزیزم

رمز رو برات فرستادم
مامان آیسل
16 شهریور 92 16:30
تولدت وروزت مبارک مامانی رمز لطفا
مامان رهام
17 شهریور 92 23:36
سلام مهساجون رمز عوض شده رمزی که بهم دادی پستارو باز نمیکنه...اگه دوست داشتی واسم رمزو بزار دلم میخواست تولد مرسانا جونو ببینم....


فرستادم خانوم گل
مامان آرتین (الهه)
18 شهریور 92 0:35
مهسا جونم ممنونم بابت رمز
فوق العاده شیک و زیبا بود با دیدن هنر و خلاقیتی که دارین همیشه سر شار از لذت میشم لباس و گل سر مرسانا گلی حرف نداشت
مرسانای عزیزم قدر مامان مهسا و مامان فری مهربون رو بدون
ایشالا عکسهای عروسیتو ببینم
عاششششقتم عروسک من


خیلی ممنونم عزیزم
مامان سمانه
18 شهریور 92 3:21
وای عزیزم چه تولد نازی
مبارکت باشه
مامان بابا برات سنگ تموم گذاشتن
ایشالا تولد 120 سالگیت



*
الهه ناز....
18 شهریور 92 14:13
تولدت مبارک فرشته کوچولوی 2 ساله.دوستت دارم
مامی سویل
18 شهریور 92 14:27
سلام مهسا جون میشه به منم لمز بدین البته اگه ممکنه


حتما عزیزم
مامی سویل
18 شهریور 92 14:30
مرسانا جونم تولدت مبارک عزیزم مامان مهسا لمز ما رو هم تعلق میگیره ایا؟؟؟
زینب
18 شهریور 92 18:18
سلام مهسا جونم من خواننده همیشگی وبلاگتون هستم راستش خیلی منتظر عکسای خوشگل خانوم بودم که ببینم تو تولدش چه فرشته ای شده ولی.... من رمزو ندارم نمیدونم بهم میدین یا نه؟اگه جوابتون نه هست میشه چنتا از عکسای جیگر طلارو بدون رمز بذارین تا منم ببینم


عزیزم من ادرسی از شما ندارم
فرناز/ مامان ریحانه
19 شهریور 92 5:38
سلام مهساجون تولد 2 سالگی گل نازت رو تبریک میگم.
ایشاا... زیر سایه پدر و مادر، بزرگ بشه و باعث افتخارتون باشه .

رمز مافراموش نشه لطفا


چشم فرستادم عزیزم
زینب
20 شهریور 92 0:00
عزیزم من وبلاگ ندارم ایمیلمو براتون گذاشتم البته اگه دوست دارین بهم بدین


حتما عزیزم
فرناز/ مامان ریحانه
20 شهریور 92 2:26
ممنونم بابت رمز
مثل همیشه از دیدن عکسا لذت بردم.

مامان فری جون من عاشق ذوق و سلیقه شما هستم تنتون همیشه سالم باشه و دستای هنرمندتون هرگز درد نکنه.


عزیزم خیلی ممنونم .....الهی امین
مامان آیسل
20 شهریور 92 15:14
عزیزم به ماهم رمز بدین لطفا


فرستادم خانومی
مامان آیسل
21 شهریور 92 13:33
دستتون درد نکنه عجب تولدی خیییییییییییییلی عالی شده عزیزم شماتو لیست دوستای خوبمون هستین دقت کنین هستین خانمی ایشالله 120 ساله بشی
مامان مهتاب
21 شهریور 92 16:32
میشه منم رمز؟؟
دخترک
23 شهریور 92 22:11
سلام
واااااااااااای مهسا اصلا فکر نمیکردم اینجوری باشه تولدشششششش
تاخالا ندیدم تولد لگویی
خیلی طرح تاپ جالبی بووووود
چه زحمتی کشیدی
خیلی خلاقی
اون ته دیگ ماکارونیتو دلم خواااااست
لباسشو نیگااااااا
اون عروسک زنده دوست داشتنی جیگرتو بوسه بارون کن
120 ساله بشی مرسانا ی بانمکککککککککک
خسته نباشی مامانش


مامان دینا جون
24 شهریور 92 20:59
منم رمز میخوام لطفا؟///////////
سمیرا مامان پرنیان
27 شهریور 92 18:06
مهسا جون جدا که دستتون درد نکنه همه چیز عالی بود تم تولد هم خیلی جدید و زیبا بودامیدوارم که مرسانای نانازی 120ساله بشه


صفورا مامان آوا
3 مهر 92 8:43
باز رمزو عوض کردی؟؟؟؟
محبوبه
3 مهر 92 23:10
سلام مهسا جان منتظریم عکس های تولد 2سالگی دختر کوچولوتو ببینیم برای ایده گرفتن تولد قند وعسل خودمون ممنون می شم اگه بزاریشون.بوووووووووووووووووووس
مامان رهام
4 مهر 92 9:58
همه چی عالی بود منم مث مامان جونت واست آرزو میکنم که همیشه شاد و خندون باشی و یه روزی عکسای عروسیتو ببینیم ان شاله


قربونت برم عزیزم ....
مامان رادمهر
12 مهر 92 22:52
سلام مهسا جون و مرسانای عزیزم تولدت مبارک باشه یه عالمه می بوسمت . اگه میشه به من هم رمز یده عزیزم . lida3554@yahoo.com
مامان زهره
19 مهر 92 21:30
سلام مامانی عزیز و مرسانای خوشگل تولد دخترتونو تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال زیر سایه شما و باباییشون سلامت باشند. عزیزم من اولین باره وبتونو اتفاقی دیدم خیلی خوشم اومد و با اجازه لینکتون کردم. ممکنه به منم رمزو بدید؟ پیش ما هم بیایید خوشحال میشم.