مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عیدی -هدیه روز مادر :-)

1393/2/7 22:12
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

 عیدی من وبابا مجید به عشقمون ...عزیز مامان تبلت رو خیلی دوست داری وبیشتر اوقات سرگرم بازی با اونی ...کامل یاد گرفتی کار باهاش رو 

 عیدی مامان فری که با دستای هنرمندش برات بافته ..مامان عزیزم میبوسمت ..

 تو این لباس مثل ماه میشی عروسک

مابقی عیدی ها ی که زحمت کشیده بودن  نقدی بود ..

هدیه روز مادر به مامان فری .. یک گلدون هم برای مامان جون خریدیم که متاسفانه عکسی از اون ندارم

 

  هدیه روز مادر ازطرف مرسانا گلی وبابا مجید که کلی از دیدنش سوپرایز شدم

قبلا دیده بودمش وتن پوشش عالی بود اما از خریدش منصرف شدم

...همسر عزیزم عاشقانه دوست دارم ...

   

پ.این روزها سیستمم خرابه ..دختر قشنگم مامان رو ببخش کلی عکس ومطلب دارم ان شاالله به زودی برات به ثبت میرسونم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

mana
7 اردیبهشت 93 21:01
vaaaaaaay mobarake hamaton bashe hamashon kheyli khoshgelo aliiiiiiian
sin sin
8 اردیبهشت 93 8:50
مبارررررررررک باشه عیدی ها و کادو ها هنر دست مامان فری همیشه منو متعجب می کنه واقعا آفرین به همچین مامان بزرگ هنرمندی
مرجان
8 اردیبهشت 93 17:39
ایشاله مبارکت باشه عزیزم..دست مرساناجون درد نکنه
مامان ملیکا
9 اردیبهشت 93 19:43
مبارکت یاشه
مامی نسیم (✿◠‿◠)
10 اردیبهشت 93 2:15
به به مبارک باشه و واقعا توی این لباس ماه میشه دخملمون
مامان سمیرا
10 اردیبهشت 93 12:17
عزیزدلمممممم مبارکت باشه جوجوی من مهساجون لباست خیلی قشنگه انشاا... به شادی بپوشی دست بابا مجید و مرسانای عزیزمم درد نکنه هدیه ی مامان فری که دیگه فوق و العادس
خاله
10 اردیبهشت 93 13:56
مبارك باشه مرساناي عزيزم... مامان فري كه دل مارو هم برده با اين هنرمندياشون... مهسا جون مباركت باشه پيرهن خوشمرت
سمیرا
10 اردیبهشت 93 17:04
مبارت باشه گل نازم مهساجون کادوی شما هم مبارک خیلی خوشکله
مامان رومینا
14 اردیبهشت 93 19:06
تبریک میگم روز مادر رو به مامان نمونه مرسانایی....هدیه ها هم مبارک باشه
مامان مونا(✿◠‿◠)
17 خرداد 93 0:05
سلام مهساجون..منو ببخشید یه مدت سرم شلوغ بود فرصت نمیکردم بیام تو نت...هدیه هاتون خیلی زیبا بود..مخصوصا هدیه مامان فری واسه مرسانا محشره..قدرمامانتو بدون مهساجون
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
سلام به روی ماهت خانومم...قربونت برم شما همیشه من رو با پیام های پر از مهرت شرمنده خوبی هات میکنی ..رهام نازم رو ببوس