مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

آتلیه 4 سالگی و پشت صحنه اش

1394/6/28 22:20
1,438 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم الان نزدیک به دوساله که واسه ی عکس گرفتن تو اتلیه دیگه اذیت نمیکنی  وهمکاری لازم رو با ما انجام میدی ...قربوبت برم ایشاالله یه روز عکس های آتلیه عروسیت رو ببینم ...

CD عکس ها رو نمیدونم کجا گذاشتم مجبور شدم از روی عکسا عکس بگیرم واسه وبلاگت

و اما پشت صحنه اتلیه 

مثل همیشه ماجون مهربون همراهمون بود وبه شما ایده واسه ژستات میداد

این آقا پسر که هفت سالش بود اسمش شهریار بود وپسر صاحب آتلیه ...رفته بود تو نخ شما ...به باباش گفت منم میخوام ازش عکس بگیرم ..منم واسم جالب بود واین صحنه رو شکار کردم ...قربونت اون ناز وعشوه ات بشه مادر

پسندها (3)

نظرات (10)

رویا
29 شهریور 94 0:36
وای مینی موس جونم
مامان نفیسه
29 شهریور 94 8:07
عزییییییییییییییییییییییییییزم ماشاله چ قشنگ ژست میگیره مرسانا گلی لباستم عالیه!
مامان فریبا
29 شهریور 94 9:29
عزیزدلم ماه شده ، خیییییییییلی دوست دارم مرسانا جونم.مامان مهسای مهربون امیدوارم زیر سایتون با خوشبختی و سلامتی و شادی بزرگ بشه و شاهد موفقیتهاش باشید
بهناز خانومی
29 شهریور 94 10:11
عزیزممممممممممممممممممممممم پسره فکرکنم عاشق دخملمون شده مهسا جوننننننننن با چه دقتی داره عکس میگیره مرسانا رو نیگااااااااا وای خداااااااااااااااااااا
maryam.k
30 شهریور 94 10:42
مرسانا جونم تولدت مبارک انشالله تولد یک دنیا خوشی و شادی برات باشه .چه لباسقشنگی مهسا جون .انشالله عزوسی این گل دخمل
سمیرا
2 مهر 94 0:20
ای جون دلم چه ژستایی می گیری نازنینم خیلی خیلی ناز شدی گلم
سمیرا مامان اهورا
2 مهر 94 15:21
اى جان عزيز دلممممم قربون ژستات خانوم خوشگل
خاله
4 مهر 94 13:34
عكسي كه دامن قرمز پوشيدي و خيلي دوست دارم. دختر دوست داشتني
♥مامی نسیم ( مامان ملودی جون )♥
6 مهر 94 17:50
الهی خاله فدای خودت و اون ژستات
مامان آرتین(الهه)
28 مهر 94 12:50
عزیز دلم خاله فدات شه با اون ژستای نازت عزیز دلم،پرنسس کوچولوی ناز دوست دارم