مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

لطفا به مرسانا جون رای بدین

1391/2/1 22:16
1,543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله های خیلی مهربون

مرسانا در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدین........

گرچه باید از قبل تبلیغ میکردم اما وقت نشد....همین جا تبلیغ میکنمنیشخند

اینم عکسشه

از تاریخ 1/2/1391 تا 7/٢/1391دوستان می توانند برای رای دادن اقدام کنند.

منتظرتونیم.

 

 برای رای گیری در قسمت

نظرات موضوع

رای گیری مسابقه نی نی متفکر

اقدام کنید .

 

اینم آدرس وبلاگ:http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

sanaz
29 فروردین 91 21:39
الهی من قربونت برم اخه تو رای دادن نمیخوای اخه تو همه رای های دنیا را داری عزیز دل خاله عشق خاله
نسترن
30 فروردین 91 10:23
خیالت جمع همیشه در کنار شماهستیم بووووووووووس
محمد
30 فروردین 91 11:14
حتما رای میدهیم . برای وطنی آباد
سمیرا مامان آنیتا
30 فروردین 91 11:14
هورا هورا این بار بالاخره خبر دار شدم یعنی از پس فردا ؟ اوکی .. مرسانا خانوم ما برنده اس
مامان تیارا
30 فروردین 91 12:26
الهی فدات شم مرسانا جونم من حتما بهت رای میدم اما ظاهرا باید از اول اردیبهشت رای بدیم
نیلو
30 فروردین 91 15:20
جیـــــــــــــگر دخمل متفکرمونو سلام مهسا جون سال نو با تاخیر مبارک الهی سالی پر از برکت براتون باشه و همیشه شاد باشید مهسا جون ببخش گرفتار بودم و مدتی نت نیومدم منم که وبلاگ نی نی وبلاگی ندارم میتونم به مرسانای گلم رای بدم؟ دوستون دارم زیاد زیاد
حامد
31 فروردین 91 0:52
حتما رای میدیم .. اگه پست قبل خیلی زیبا و جالب بود
مامان دریا
31 فروردین 91 0:57
آخی نازی مرسانا داری به چی فکر می کنی عزیزم حتما بهت رای میدم راسنی ما برگشتیم
آرزوهای رنگی
31 فروردین 91 8:12
سلام ویلاگ زیبایی دارید .اگر دوست داشته باشید میتونم ازروی عکس فرزندتان نقاشی بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید اگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهای نقاشیم رادر وبلاگم میتونید مشاهده کنید خوشحال میشم بیایید وبرام نظر بگذارید موفق باشید
مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 فروردین 91 12:00
الهي فدات شم اين لباسه چقده بهت مياد خوشگل خانوم. در ضمن آپم
مامان الینا
31 فروردین 91 16:38
وااااااای نازی فدات بشم با این تفکرت مرسانا مثل همیشه بازم برنده میشه آهنگ وبلاگت عالیه عالی خیلی آرامش بخشه ولی خیلی دلم برای گذشته ها تنگ میشه ویه جورااایی دلم میگیره مخصوصا ماها که از خانواده هامون فاصله داریم
مامان غزل
31 فروردین 91 18:13
سلام واییی مرسانا جون چه ناز شده ماشاالله مخصوصا تو لباس سنتی سر سفره هفت سین مثل عروسکا ایشالله که برنده شه حتما بهش رای میدم با اجازه لینکت میکنم تا بیشتر به مرسانا جون سر بزنم
مامان حارث
31 فروردین 91 21:43
آرزوهای رنگی
1 اردیبهشت 91 8:44
سلام .اگرمنظورتان اولین عکس در بالای صفحه باشد فکر میکنم عکسهای دیگرش بهتر باشد باز هم هر جور که دوست داشته باشید درمورد قیمت اگر سیاه قلم بخواهید 90000تومان واگر رنگ روغن بخواهید 150000 تومان است البته هر دو با قاب معمولی میباشد بنظرم عکسهای هفت ماهگی که کمی پایین تر هستند قشنگتر است منتظر نظرتون هستم
نسترن(مامان نیروانا)
1 اردیبهشت 91 13:13
سلام عزیزم...من 2 بار کامنت گذاشتم ولی هیچ کدومو تایید نکردی خانمی امیدوارم همیشه موفق و اول باشی مرسانای دوست داشتنی من


عزیزم به خدا به دست من نرسیده خانومم
مامان پارساجون
1 اردیبهشت 91 13:47
من به مرسانا کوچولو رای دادم


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 91 22:24
حتما بهت رای میدم خانوممآپم
مامان تیارا
2 اردیبهشت 91 9:19
بهت رای دادم جیگرم
مامان پارساجون
2 اردیبهشت 91 12:51
عزیزم شاید هنوز تایید نشده باشه ولی باز دوباره رفتم رای دادم تا خیلبمون راحت بشه.
مامان پارساجون
2 اردیبهشت 91 12:58
رای من تو صفحه 7 شماره نظر135
ماِئده
2 اردیبهشت 91 18:10
من به مرسانای خوشگل رای دادم با اون حموم رفتنش
سمیرا مامان آنیتا
8 اردیبهشت 91 21:52
آخرش چی شد مامان مهسا ؟ ما به دسته گل شما رای دادیم ها