مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

1 سال گذشت....

1391/4/31 18:22
1,775 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

یکسال پیش بود که تصمیم گرفتم برای دختر گلمون  که هنوز به دنیا نیامده  وبلاگ درست کنم تا از این طریق بتونم خاطراتش رو ثبت کنم تا یه روزی خودش بتونه این راه رو ادامه بده وبنویسه

به امید اون روز

از همین جا از همه دوستای مهربون دنیای مجازی که در این ١ سال به من ومرسانا لطف زیادی داشتن وهمیشه ما رو با مهربونی ها وتعریف هاشون شرمنده کردن یه دنیا ممنونم

ني ني شكلك

عاشقتونمممممممممم

در این ماه مبارک رمضان ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نکنید.

التماس دعا

ني ني شكلك

پ.ن:پست قبلی ١ سالگی وبلاگم اشتباها پاک شد...                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

الهام مامان رامیلا
31 تیر 91 18:59
مبارک باشه تولد وبلاگتون انشالله تولد مرسانا جونم
نرگسی
31 تیر 91 19:49
مباااااااااارکه ..
مهلا
31 تیر 91 22:49
به امید روزی که خودش بیاد از خاطراتش بنویسه ما هم عاشقتونیممممممممممممممم
samaneh
1 مرداد 91 0:50
1سالگی وبلاگتون مبارک انشاالله 100 سالگیش انشاالله خیلییییییی زود خواننده نوشته های خود مرسانا عسلی باشیم
مامان باران
1 مرداد 91 8:34
مبارك باشه خانوم گل ، مرسانا جونمو ببوس
مامان تیارا
1 مرداد 91 8:43
عزیزم انشاءاله تولد 120 سالگی خود مرسانا جونم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
1 مرداد 91 9:42
شما هم كه رمز دار شدي
مامي نسيم ( مامان ملودي )
1 مرداد 91 9:44
يك سالي وبلاگت مبارك عزيزه خاله
مامان نيما
1 مرداد 91 16:05
عزيزم ان شااله 100 سال زنده باشي
پري شب
1 مرداد 91 17:19
سلام مبارك باشه گلم يك سالگيه وبلاگ مثل هميشه عالي بود
مامان تنها
1 مرداد 91 23:24
سلام عزیزه دلم مبارک باشه من عاشق مرساناجونم هستم باید حتما هر روز سه چهار بار سر بزنم عاشق عسلی جون هستم
مامان شراره
2 مرداد 91 2:06
سلام مهسا جون.يكسالگي وبلاگ مرسانا گلي مبارك ايشالله تولد 120 سالگي خوشگل خانوم چرارمز دار كردي عكسهارو؟؟لطفا اگه عكس جديد مرسانا رو گذاشتي رمز رو به من هم بده.
sin sin
2 مرداد 91 10:49
مهسا جون قراره از این به بعد پستاتو رمز دار بنویسی؟ :|
خاله شهرزاد قصه گو
2 مرداد 91 12:31
مبارک باشه عزيزم.اميدوارم جشن الفبا مرساناجون بتونه خودش بياد بنويسه .
یه دوست خاموش
2 مرداد 91 13:52
مهسا جان سلام من خواننده خاموش وعاشق مهرسانا هستم تورا خدا نکنه می خوای رمزی بنویسی ما که رمز نداریم چکار کنیم حداقا عکس ها را بزار ببینیممرسانا حون دوستت دارم
مامان ثنا و ثمین
2 مرداد 91 14:49
سلام.مبالکه.ایشااله که پایدار باشید
مامان فرزانه
2 مرداد 91 14:50
سلام خوبی عزیز کم پیدایی مرسانا خانمم خوبه چی شد یه دفعه همه یه پست هات رمزی شدن منو فرگل جون رمز میخوایم روز خوش
مرجان مامان پریساجون
2 مرداد 91 18:46
نمیدونم نظرات من نمیاد؟رمز خواستیم ----خصوصی گذاشتم.جواب ندادی
نسترن(مامان نیروانا)
2 مرداد 91 18:53
lمهسا جان بازم تولد وبلاگتو تبریک میگم
فرزانه مامان آنيسا
2 مرداد 91 20:22
ما آپيم زود بيايد مهسا جون چرا همه پستاتو رمز دار كردي ما مي خوايم مرسانا گليو بيبينيم
دخترک
2 مرداد 91 20:36
سلام منم رمز میخوام خب
مامان ساینا
2 مرداد 91 22:56
بازم یکسالگی وبت مبارک باشه مهسا جون. مرسانا گلی رو ببوس
نسیم مامان کانی
2 مرداد 91 23:00
یک سالگی وبلاگتون مبارک انشالا تولد 120سالگی مرسانا گلی
مهسا
2 مرداد 91 23:57
سلام مهسا جون مبارک باشه تولد وبلاگتون
مامان آرشیدا کوچولو
3 مرداد 91 0:44
اوا خواهر چرا همه رو رمز گذاشتی یعنی دیگه نمیشه عسک های مرسانا رو ببینیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! خب خالا باید چکار کنیم ؟؟
مامان طلایی
3 مرداد 91 3:57
سلام! مبارک باشه مامان جوون! ایشالا سالگرد 120 سالگی وبلاگ عروسک رو بیام و بهتون تبریک بگم اگه قابل دونستید و دوست داشتید خوشحال میشم منو هم از رمز باخبر کنید تا از خوندن و دیدن مرسانا جوون لذت ببرم.
مامان سمانه
3 مرداد 91 4:17
عزیزم یکسالگی وبت و تبریک میگم به امید روزیکه خودت نویسنده باشی گلم
nani
3 مرداد 91 11:34
سلام مامانی چرا رمزی کردی؟من هرروز اول از هرکاری به وبلاگ مرسانا سر میزنم تازه انقد مرسانارو دوس دارم که به هرکی میشناسم هم نشون میدم.به منم رمز بده
sin sin
3 مرداد 91 11:44
خیلی ممنون که جواب دادی:|
مامي نسيم ( مامان ملودي )
3 مرداد 91 12:45
اگه دوست داشتي به منم رمز بده اگرم ندي ناراحت نميشم البته
nani
3 مرداد 91 15:00
سلام مامانی.من هر روز قبل هرکاری وبلاگ مرسانا رو می خونم و انقد که دوسش دارم به همه هم نشون میدم.تولو خدا به منم رمز بده
مریم مامان بهراد و اراد
3 مرداد 91 16:50
سلام عزیزم مرسانا گلم چطوره قربونش برم من تولد وبلاگتون هم مبارک
مامان محمد صادق(زهرا)
3 مرداد 91 17:31
حالا چرا همه ی پستاتو رمز دار کردی گلی؟؟؟ رمزو نمیدی؟؟؟
زهره
4 مرداد 91 10:21
مبارکهههههههههههههه ایشالا تولد یه سالگی گل دخمل هزار تا بوس
زهره
4 مرداد 91 10:23
من میتونم رمز داشته باشم؟؟؟
مامان پارسا جیگر
4 مرداد 91 11:22
عزیزم من هم یکسالگی وبلاگت رو تبریک می گم و خیلی خوشحالم که توی این مدت دوستای خوبی برای هم بودیم و امیدوارم دوستی مون ادامه هم داشته باشم آخه هم خودت خیلی ماهی هم دخملت خیلی خیلی ناز و عسله ممنون از حضور و نظر پر از محبتت


دوست دارم مهربونم
nani
4 مرداد 91 13:54
مامانی من رمز میخاماااا.منتظر تولد مرسانا جونم
پري همكار مامان مونا (پري شب)
4 مرداد 91 16:24
مهسا جون اين بي انصافي نيست من هميشه به وب مرسانا سر مي زنم حيف كه همه رو رمز گذاشتي گلم دلم برا چشماي قشنگش تنگ مي شه ماماني منكه روز ندارم


سلام پری مهربون

عزیزم آدرس ایمیلت رو بذار برام منتظرم یا شماره تلفنت که برات اس کنم
مامان گلی
4 مرداد 91 23:30
یکسالگی وبلاگ مبارک التماس دعای مخصوص.چرا همه مطالب رمزدار شده من که دلم تنگ میشه برای مرسانای عزیزم
یاسی
5 مرداد 91 15:36
مبارکه اما حیف شد ما مدام میومدیم میخوندیم لذت میبردیم حالا همه پستا رمزدار شدن البته خواننده خاموش نبودما که بگین تقصیر خودت یکی دوبار اومدم جوابی ندیدم خب دیگه کامنت ندادم . اما خیلی خوشم میومد میومدم عکسای مرسانا گلی رو میدیدم
مامان امیرناز
5 مرداد 91 15:45
سلام مهسا جونم مرسی گه مثل همیشه اومدیی منم رمز می خوام تا عکسای این خانم خوشگله رو ببینیم اخه ما دوستیم ناسلامتی به عکسای این خانم خوشگله عادت کردیمدلمون تنگ میشه خوب
مامان نيكان
6 مرداد 91 15:13
سلام وبلاگ شما وبلاگي بود كه دوست داشتم به خاطر خلاقيتتون بهش سر بزنم ولي متاسفانه رمزدارش كرديد.آيا دليل خاصي داره يا ميخواين دوستهاتونو از دست بديد؟


سلام عزیزم

ممنونم که بعد از این همه سر زدن پیام گذاشتین

آره دلایلی داشتم که رمز دارش کردم
مامان دینا جون
6 مرداد 91 20:09
مبارک باشه عزیزم.ایشالا تولد یک سالگی خودش.میتونم بپرسم چرا رمز گذاشتین.یعنی دیگه ما مرسانا جونو نمیبینیم؟
عاطی(مامی سهیل)
7 مرداد 91 11:07
مهسا جون چرا همه پستاتو رمز دار كردي ؟؟؟ ما هم مي خوايم مرسانا گليو بيبينيم
مامان رومینا
7 مرداد 91 11:32
مبااااااااااااااااااارکه1سالگی وبلاگ مرسانا گلی
فرشته ام "امیرحسین"
7 مرداد 91 14:44
سلام یکسالگی وبلاگتون مبارک. مرسانا گلی خوبه؟ چرا مطالب رمز دار شد عزیز؟ اگه دوست داشتید به منم رمز رو بدید تا ناز دختر رو بازم ببینم
mAhyA
8 مرداد 91 1:02
ممنون بابت فرستادن رمز/ منتظر پست جدیدتون و عکسای جدید مرسانا هستم
مامان تیارا
8 مرداد 91 8:44
عزیزم پس شما هم رمز دار شدید حیف شد واقعا از دیدن وبتون لذت میبردم .اشکالی نداره امیدوارم هر جا هستید درکنار عزیزانتون خوش وسلامت باشید مرسانای گلمو ببوس
پری شب(همکار مامان مونا)
15 مرداد 91 8:49
سلام مهسا جون شمارمو گذاشتم برات تو خصوصی گلم
ديانا
11 دی 91 13:34
be saligheye mamane mahsa jon va khodesh tabrik migam - omidvaram mersana ghadre mamano maman ferio bedone