مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

جشن قدم (91/11/6)

1392/3/9 1:12
4,858 بازدید
اشتراک گذاری

 

در تاریخ ٦/١١/٩١ مامان فری عزیزو بابا احمد جون جشن قدم برای دخملی برپا کردن خیلی زیبا وباشکوه

 

از همین جا بر دستانشون بوسه میزنم ویک دنیا ازشون ممنونم ان شاالله که مرسانا نوه قدر شناسی باشه وقدر این همه مهربونی رو بدونه

در ضمن تمام تزئینات هنر مامان فری جونه ....

دختر گلم امیدوارم همیشه تو زندگیت ثابت قدم و جدی باشی .مصر قدم بردار و پات نلغزه که زندگی شوخی بر دار نیست.

16.gif16.gif16.gif

ورودی جشن

 

 

این هم پرنسس مرسانا

 

 

تزئینات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بابا بزرگ مامان مهسا که مرسانا جون خیلی دوسشون داره

 

 

کیک دست پخت مامان فری

 

 

 

 

 

قربونت بشم که از فشفشه می ترسیدی

 

 

 

 

اینجا اومدی چسبیدی به من که مامان بغلم کن

 

 

 

 

و

تزئینات میز شام

 

 

 

 

 

سالاد الویه

 

نان باگت

 

سوسیس ماکروفری

سوفله بادمجان

کباب ترکی

 

سوپ

 

 

کاستر

دسر شکلاتی

ژله

 

نمای کلی میز شام

 

 

گیفت ها

هدایای داخل گیفت

هدیه مامان فری وبابا احمد که یه شمایل نقره از اولین کفش مرسانا گلی بود که تاربخ راه افتادن دخملی پشتش حک شده بود

دستشون درد نکنه خیلی خیلی زیبا بود

 

هدیه من وبابا مجید

پرنسس وهدایا

 

 

 

عاشقتم که اینقدر ذوق کردی عروسک رو دیدی دست همگی درد نکنه زحمت کشیدن وخوشحالمون کردن با تشریف فرماییشون

 

پسندها (1)

نظرات (57)

عمه ي آتنا
14 بهمن 91 19:31
چقدر با سليقه كلي زحمت كشيدن دستشون درد نكنه واقعا
mAhyA
14 بهمن 91 19:53
خیلی باسلیقه و قشنگ بود دستشون درد نکنه من از مامان فری درخواست رمز کردم برا پست جشن قدم گفتن که برات میفرستم ولی در آخر مثل اینکه صلاح ندونستن رمزو برام بفرستن... الان خیلیییییی خوشحال شدم که شما عکسا رو گذاشتید و تونستم همه رو ببینم خیلی عالی بود... دستشون درد نکنه! عااااشق اون عکسه شدم که مرسانا داره عروسک نوشابه ها رو میبوسه ذوق کردنش برا عروسکم خیلی دوست داشتنی بود و نماد یه دختربچه به تمام معنا هدیه مامان فری و بابا احمدم عااالی بود دستشون درد نکنه چقدرررر جالب!
mAhyA
14 بهمن 91 19:57
اون عکس گریه مرسانا که از دیدن فشفه ها ترسیده رو هم خیلــــــــــــی دوست دارم در عین اینکه خیلی دلم سوخت برا اون گریه معصومانش ولی اینجوری که دستاشو گذاشته تو دهنش و گریه میکنه دوست دارم بغلش کنم و محکم ببوسمش
زهرا
14 بهمن 91 19:57
مرسانا امیدوارم همیشه شاد باشی و امید دارم که بدانی خدایی که دانه های انار را بانظم چیده ، زندگی تو را نیز زیبا آفریده شکرگزار خداوند باش
mana
14 بهمن 91 20:07
واقعا دست مامان فری درد نکنه ععععععععععععععالی بود همه چیز.این بوسم برای مرسانا جونم.بووووووووووووووووووووووسدست مهسا جونم درد نکنه ایشاالله دخملی همیشه قدمهای بزرگ برداره تو زندگیش و موفق باشه
مهسا
14 بهمن 91 21:23
سلام مهسا جون قربون مرسانا جون برم من ماشاا.... روز به روز خوشگل تر میشه همه چی عالی وزیبا هدیه ها هم بسیار قشنگ بودند دست همگی درد نکنه گیفت ها هم خیلی قشنگه قربون وروجک خانوم برم من خودشو لوس کرده که مامانی بغلش کنه می بوسم روی ماهت رو گل من بوسسسسسس گلم انشاا.... در تمام مراحل زندگی قدم های محکم و استوار برداری
مامان بهی
14 بهمن 91 21:43
ای جانممممممممممممممممم عزیز دلمممممممم که اینطوریییی ذوق کردیییییییی فدات بشه خالهههههههههه ممنون که سر زدی مهسا جونممممم دست مامان فری باسلیقه هم ندردههه
مهلا
14 بهمن 91 22:21
همه چیز عالی و با سلیقه مثل همیشه قربون این دخمل زرد پوش برم من واقعا مامان فری گل کاشتین ای جانم چقد ذوق کرده تو عکس آخری
سمیرا مامان اهورا
14 بهمن 91 22:23
به به خیلی زیبا و با سلیقه بود دست مامان فری مهربون و دوست داشتنی و بابایی احمد عزیز درد نکنه که انقد زحمت کشیدن و همه چیز به این خوبی و قشنگی شد مهسا جون خیلی ناز شده جشن قدم تبریک میگم
رویا
14 بهمن 91 23:22
مامان دینا جون
14 بهمن 91 23:49
دست مامان فری درد نکنه.سنگ تموم گذاشتن واسه نوه خوشگلشون.
محبوبه
15 بهمن 91 1:25
مثل همیشه شیک و عالی و پر از ایده های جدید دست مامان فری جون با سلیقه درد نکنه امیدوارم همیشه گامهای محکمی تو زندگی برداری و باعث سرافرازی همه خونواده باشی مرسانا جون
ایلیا و خاله ریحانه
15 بهمن 91 2:34
دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه ایشالا سایشون همیشه برسر خانواده باشـن مرسانا جون چشن قدمت مبارک
انسیه
15 بهمن 91 4:54
دست مامان فری درد نکنههدیه مامان فری عالی بود
انسیه
15 بهمن 91 4:57
میگمافکر نمیکنید من لینک نوشدمدرضمن خسته نشی مامان مهسا این همه بهم سرمیزنی فردامنتظرم دیگه چرااین همه بی مهرییییییییهم استانی
زهره
15 بهمن 91 9:02
الهی فدات شم دردونه ی خاله که این قد با احساس و مهربونی همه چی خیلی عالی و قشنگه دست بابا و مامان و بابایی و مامانی درد نکنه و خسته نباشین
mamanebaran
15 بهمن 91 9:22
عزيزم ، مبارك باشه جشن قدم مرسانا گلي ، به به به اين همه سليقه و ظرافت ، مهسا جونم بايد قدر ماماني فري و بابا احمد مهربونو حسابي بدوني ، كه اين همه زحمت كشيدن ، خيلي ميز شام شيك و خوشگل شده بود ، همه تزيينا عالي و خيلي با سليقه ، عاشقه عكس مرسانا جون با دايي محمدش شدم خيلي خيلي عكسشون خوشگل شده ، واي اينم از مامان پرنسس مهسا جون ، عزيزم مثل هميشه چهره مهربون و دوست داشتني ، خيلي نازي خانومي خيلي ، مرسانا جونمو حسابي ببوس ، عاشقتونمممممم
بهناز خانومی
15 بهمن 91 9:57
ای جونم این دخملتون خیلی ناز دارههههه اونجایی که از فشفشه ها ترسیده خیلی قشنگه
آیدا
15 بهمن 91 10:00
میشه به منم رمز بدین؟
آلاء
15 بهمن 91 10:25
سلامممممممممممم دست مامان فری عزیز و با سلیقه درد نکنه لذت بردم اینهمه هنر رو دیدم انشالله سور دانشگاه رفتنش عزیزم خصوصی داری
ثمين
15 بهمن 91 11:08
سلام مثل هميشه عالي بود! با اجازه گزاشتم توي وبلاگم! من هميشه قسمت كادو ها رو براي همه حذف ميكنم ولي كادوي مامان فري خييييييييييلي خوشجل بود اين ذوق مرسانا جون هم عالي بود! چ شكار لحظه ي قشنگي! ايشاله هميشه شاد باشين دور هم!
زیبا
15 بهمن 91 11:36
مبارك باشه جشن قدم مرسانا جون . دست مامان فری مهربون درد نکنه واقعا زحمت کشیده ولی با دیدن یه لبخند مرسانا جون ایشالله خستگی از تنش در میره . مرسانا جونم امیدوارم همیشه گامهای محکمی تو زندگی برداری وفردی موفق باشی وهمیشه خدارودر نظر داشته باشی
زهراصفايي
15 بهمن 91 12:14
قربون دخمل خانم برم خيلي اين لباسه قشنگه بهش مياد!همه چي عالي بودمهساجوني
مامان حسنا
15 بهمن 91 14:10
بازم مثه همیشه عالی بودددددددددددددددد
سمیرامامان پرنیان
15 بهمن 91 14:47
خیلی عالی بود ،دست مامان هنر مند و مهربونتون درد نکنه،کادوش خیللللللللللی عالی بود
maryam.k
15 بهمن 91 17:03
دست مامان فری درد نکنه مثل همیشه عالیه.نازی به مرساناگلی عسیسم چه با مزه سر کادوهاش نشسته بود مهسا جون الهی همیشه در کنار خانوادت شاد شاد سالم باشید
مامان پارسا
15 بهمن 91 23:11
عزیزم مبارکهههههههههههههه. خیلی زحمت کشیدین.خیلی جشن با شکوهی بود.دست مامان فری هم درد نکنه.ایشالا که مرساناجون روز به روز قدمهای موفقیت رو برداره
مامان مهرناز
15 بهمن 91 23:18
سلام خیلی دوست داشتم عکسارو ببینم ولی انگار صلاح ندیدین رمزوبه ما بگین دخمل گلی رو ببوسین
مامان آرتین (الهه)
15 بهمن 91 23:29
وااااااااای چقدر باسلیقه عالی بود بووووووووووس واسه مرسانا گلی
مامان مهرناز
16 بهمن 91 1:28
مرسی از اعتمادتون خیلی خیلی قشنگ بود واقعا باسلیقه اید دست مامان فری درد نکنه خیلی زحمت کشیده تزیینات همه جدیدو تک بود ان شالله عروسیت دختر گلم
مهسا مامی کیارش
16 بهمن 91 3:03
مبارک مبارک مبارک قدم برداشتنت با اون پاهای کوچولوی نازت عزیزم امیدوارم در تمام مراحل زندگیت قدمات همیشه استوار و پابرجاباشن عزیزم و هیچیز و هیچ کسی تو رو از پا درنیارهعزیزم و همیشه خدا نگهدارت باشه عزیزمو درضمن تزییناتتون خیلی قشنگ و از روی سلیقه بود عزیزم همیشه شاد و سربلند باشی و زندگی کنی مرسانای دوست داشتنی ناز خودم
لادن
16 بهمن 91 8:13
سلام مهسا جون
من از اول خواننده وبلاگ شما بودم. من هم ساکن مشهد خواستم. اگه لازم باشه مشخصاتم را کامل از طریق ایمیل می نویسم. من از مامان فری هم درخواست رمز کردم ولی جوابی نگرفتم. دلم آب می شه که تعریف بقیه را می خوانم. لطفا اگه می شه به من هم رمز بدین.
ممنون


شرمندم دوست عزیز
مامان آوینا
16 بهمن 91 9:33
بابا جشن بازا مبارک باشه کاش اونجا بودم تا هم اون دخملی جیگر خوشمزه رو بخورم هم اون تدارکات ومیز شام رو به به چه کردین از راه دور ی بوسمتون
مامان علی خوشتیپ
16 بهمن 91 9:56
فکر کنم خیلی وقته نیومدمرمز عوض شده؟نه؟
مامان تیارا
16 بهمن 91 11:43
وووووووای دست مامان فری مهربون وخوش سلیقه درد نکنه بازم مثل همیشه همه چی عالی . انشاءاله قدمهای بزرگی توی زندگیت برداری مرسانای گلم و قدر این مامان فری مهربون و بابا احمد عزیز را بدونی
مامان رومینا
16 بهمن 91 11:59
بازم مامان فری گل کاشتنهمه چی خیلی عالی بود.الهی....قربون اون انگشت کوچولوت که میخوای ناخنک بزنیمن تو رو بخورم با اون ذوق کردنت واسه عروسک ایشالا همیشه ثابت قدم باشی تو مسیر زندگیت خوشگل من
مامان علی خوشتیپ
16 بهمن 91 12:06
ممنون عزیزم بابت رمز خیلی زیبا بود تزئینات.کلی لذت بردم کلی از دیدنشون لذت بردم دست مامان فری عزیز هم درد نکنه.خیلی باسلیقن.خدا حفظشون کنه... کادوشونم که حرف نداشت راستی خوش به حال فامیلاتون.چه غذاهایی میخورن ها
نسترن
16 بهمن 91 14:29
به منم رمز میدی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 بهمن 91 16:44
کلی حال کردم مهساجون واقعادست مامان گلت دردنکنه بااین همه حوصله وسلیقه عاااااشق کادوی مامان فری عزیز شدم خیلی خیلی قشنگ بود لباسای پرنسس هم که نگوخیلی بهش میومد قربونش که گریه اش هم مثل دوستشه قدمهات تاابداستوارعزیییزم
مامان آریسا
16 بهمن 91 17:44
مرسانای عزیز مبارکت باشه.مامان مهسا میشه به منم رمز بدین لطفا
مامان افسانه
16 بهمن 91 18:51
دست مامان فری درد نکنه همه چیز عالییییییی ایشالا که قدمهایی استوار و محکم تو زندگی بر داره مرسانا جون مبارک
نجمه
16 بهمن 91 18:55
من فدای دختر گل بشم دوست دارم یه عالمه دست مامان فری عزیز هم درد نکنه مثل همیشه زیبا
آلاء
16 بهمن 91 21:03
مهسا جونم نمیدونم خصوصیمو خوندی یا نه
من همچنن نگران دخملیم
بهتره؟


سلام عزیزممممممممممممم

آره خیلی مهربونی خانومم

خیلی خیلی مشتاق بودم ببینمت

خدا روشکر تازه از دیروز رو به راه شده

نیم کیلو کم کرده بچم

از دیروز غذا خوب می خوره

انشالله سری دیگه یه قرار 5 نفره میذاریم

به امید اون روز
آلاء
17 بهمن 91 8:28
خدا رو شکر همیشه سالم و شاد باشید
safieh
17 بهمن 91 9:50
salam MAHSA JOOOON mishe ramzo B manam bedi khahesh mikonam
مامان احسان
17 بهمن 91 10:54
سلام مهسا جان میشه لطفا به ما هم رمز بدید
هستی
17 بهمن 91 21:26
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
مامان احسان
18 بهمن 91 9:47
سلام مهسا جان چقدر باسلیقه دستتون درد نکنه ایشالله دخمری بزرگ و خانوم که شد جبران کنه
مامان بهاره جون
18 بهمن 91 10:13
سلام عزیزم اجازه میدیدلینکتون کنم هرچندمطالبتون رمزدارهستش خیلی دوست دارم یکی از خوانندگان مطالب شماباشم اگه تمایل داشتیدبه وب دخترمن هم بیایداگه مایل بودیدبهم رمزبدیدالبته اگه دوست داشید
sin sin
18 بهمن 91 10:49
عالی بود مثل همیشه
مامانی فری
18 بهمن 91 18:24
دختر نازنینم گامهایت همیشه استوار ومحکم در این وادی بی نفسا در این فراز و نشیب در این پستی و بلندی زندگی با خدا باش و به او تکیه کن امیدوارم به امید خدا قدمهایت همیشه در مسیر او در مسیر پیشرفت و سرافرازی و سربلندی قرار گیرد.
فرزانه
22 بهمن 91 22:13
دست مامان و بابای مهربون و باسلیقتون درد نکنه ... همه چی بسیااار عالی و زیبا
صفورا مامان آوا
23 بهمن 91 12:13
مثل همیشه زیییییییییبا و با سلیقه همیشه با جشنای قشنگتون همه رو سورپرایز می کنید چقدر همه چیز با حوصله تزئین شده بود
مامان امیرناز
25 بهمن 91 9:54
سلام عزیزم خوبی؟ فرشته نازت چطوره؟ رمز و عوض کردی؟ منم رمز
مامان امیرناز
4 اسفند 91 11:41
سلام عزیزم ببخشید دیر اومدم تو وبم نوشتم یه مشکلاتی دارم مثل همییشه عالی بود عروسش کنی
مامان زری
7 مرداد 92 22:43
به به خیلی زیبا و با سلیقه بود دست مامان فری مهربون در نکنهبا اجازه لینکتون کردم،شما هم به ما سر بزنید
الهام (احساسات پنهان)
17 آذر 92 19:08
سلام خوبی؟ چه مرسانا خوشگله ماشالا خدا کنه دخمل منم دلبری بشه واسه خودش تمام این کارهارو خودت کردی؟ یا آماده بودن هزینه هر جشن تقریبی برات چقدر در میومد؟