مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

کفشدوزک ناز من 1 سالگیت مبارک

1392/3/8 9:20
1,570 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطیف است حس آغازی دوباره ،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس ...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ...

روز میلاد ...

روز تو !

عزیزم تولد مبارک..

عمر من تولدت مبارک

 

 

 

ثانیه ها , دقیقه ها , ساعتها و روزها به سرعت باد گذشتن

دخترم ، پرنده بهشتی من، دوردونه قشنگ من ،

یک ساله شد


دلبندم.... تو این یک سالی که گذشت با هر گریه و بیقراریت بیقرارشدم و اشک ریختم

و با هر لبخندت , خنده شادی در دلم سردادم و خوشحالی کردم

و به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو ، بیداری کشیدم

"ماما" گفتن تو برایم قشنگ ترین نغمه ایست که تا کنون شنیده ام

نگاه پر مهرت زیباترین نگاه پرمفهوم برای من است

وقتی دستانت را باز می کنی و آغوش مرا طلب می کنی بیش از پیش نیاز خودم را

به تو احساس می کنم و برای در آغوش کشیدنت بالی برای پرواز از خدا طلب می کنم

وقتی با اون پاهای کوچک و لرزانت تلاش می کنی تا ایستادن را تجربه کنی امید به

زندگی را بیش از پیش در من زنده می کنی

عشق به تو چیزی نیست که در کلمات بگنجد , یا قابل تصویر کشیدن باشد

 

ولی با هر نگاهی که به تو می کنم فقط و فقط هزاران بار می گویم

خداوندا شکرت

 

پ.ن:دوستای من در حال جمع وجور کردن عکس های تولدم ...ببخشید دیر شد....زودی میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

مامان پارسا جیگر
19 شهریور 91 21:20
الهی فدات چقدر ماه شدی فرشته کوچولو ماشاء الله تولدت مبارک منتظر عکسای قشنگ تولدت هستم.
مهلا
19 شهریور 91 21:55
ای جونمممممممممممممم اول باید بگم واقعا خسته نباشی مهساجان . قربونت برم من با این لباس خوشگلت و گل سرات فدای اون انگشترت برم خاله جون ما منتطریم
مامان ساینا
19 شهریور 91 21:56
عزیز دلم خیلی خوشگل شدی. ماشاله
عمه ی آتنا
19 شهریور 91 22:33
ای جونم خیلییییییی ناز شده
آلاء
19 شهریور 91 22:41
الهی قربونت برم مرسانای نازم چقدر خوردنی شدی
زهرا ص
19 شهریور 91 23:55
سلام عزيزجيگري چه نازشده چقدلباسش نازه عزيزميتونم رمزجديدوازمامان اوينابگيرم؟
فرناز/مامان ريحانه
20 شهریور 91 0:36
الهى! چه ناز شده دخملى، منتظر ديدن بقيه عكساييم.
محبوبه
20 شهریور 91 1:21
ماشاالله چقدر ناز شده مامان مهسا چند ماه از دیدن عکسای قشنگ و جدید مرسانای گلمون محروممون کردین؟؟؟؟ خواهشا دیگه رمز نذار باشه؟؟؟
زهرا
20 شهریور 91 1:33
وااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااا این مرساناست ؟ مهسا خیلی نازه دخترت به به .. موهاشم بلند شده و با اون چشمهای درشتش . مهسا میخواستم بگم حتما الان که داری کامنتو می خونی صدقه بنداز . یادت نرهههههههههههههه حتما بنداز زیبایی مرسانا جون در پناه خدا باشی خاله جونی
زهرا
20 شهریور 91 1:38
مهسا من با زهرا ص متفاوتم . اون یه خاله دیگه مرساناست
زهرا
20 شهریور 91 1:39
لباسش سفارشیه مهسا ؟ یا خریدی ؟


دست دوره مامان فری مهربون زحمتش رو کشیده عزیزم
خاله ایلناز گلی
20 شهریور 91 1:46
تولدت مبارک مرسانا جووون سرسبزترین بهار تقدیم تو باد
ایلیا و خاله ریحانه
20 شهریور 91 2:19
وااااااااااااااای ماشالله هزار ماشالله چقد خوردنی شدی مرسانا ما همچنان منتظریم
مامي نسيم( مامان ملودي )
20 شهریور 91 8:15
اي جان هزار ماشا الله چقده تو نازي نفسه خاله . فداي اون انگشترت و دست دستي كردنت بشم الهي
mana
20 شهریور 91 8:50
salam mahsajon man hamishe be page shoma sar mizadam kheyli dokhtaretono dost daram va koli chiz az page shoma yad gereftam ta dar ayandam vase ninim anjam bedam motasefane shoma hamaro ramz dar kardin va man dg nemitonam biam.agar ghabelam mi2nin ramzzo bedin ya inke axae tavalode mersanajono bi ramz bezarin ta az disine ghashangesh estefade konam .mam page shomaro az dostaye yeki az familamon peyda kardam..inam begam ke kheyli khosh salighe hastin man koli desine dandon saritonono va sismonitono dost dashtam.merci byby
بهناز خانومی
20 شهریور 91 10:59
مهسا جون منتظریماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:
مامان تیارا
20 شهریور 91 11:01
عزیززززززززز دللللللللللللللم مثل فرشته هاشدی .بیصبرانه منتظر دیدن عکسهای جشن تولد عروسک خانم هستم .
ریحانه
20 شهریور 91 11:51
تولدت مبارک خوشگل خانم وای مهسا جون دخملیت خیلی ماشا... خوردنی شده
مامان آرتین
20 شهریور 91 13:23
الهییییییییییییییی چقدر ناز شدی هزارماشالا ما منتظریم مامانی بووووووووووس
مامان آرشیدا کوچولو
20 شهریور 91 13:39
مهسا جان دلمون آب شد خب دیگه زودی ها منتظریم
دخترک
20 شهریور 91 14:43
سلام من بی صبرانه منتظر پست تولد پرنسس کوچولوام
مامان اهورا
20 شهریور 91 14:55
فدات بشم مرسانای عزیزم تولدت مبارک خوشگل خاله مهسا جان منتظر عکسای خوشمل خانمی هستمااااااا زود بیااااااااااااااااااااااااااا
پری شب
20 شهریور 91 15:38
سلام مهسا جون دلم ضعف رفت زود بیا عکسای فرشته ی زیبا رو بزار گلم
مامان آمیتیس
20 شهریور 91 19:49
سلام دوست خوبم‏. آمیتیس تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده... میشه لطف کنید به این لینک برید و به دخترم رای بدین؟ ‏lavashak.niniweblog.com/post36.php کد13 آمیتیس
مهسا
20 شهریور 91 20:31
ای جونم ماشاا.... به گل دختری بوسسسسسسسسسس
نیلوفر
20 شهریور 91 22:11
مهسا جان سلام من از طرفدارای خاموشت بودم یه چند وقتییه میام میبینم رمز داره واقعا دلتنگ میشم.اگه اشتباه نکنم از نوشته هاتون قبل از رمز گذاشتن باید مشهد باشید .منم مامانم الان حدود 25 ساله احمداباد زندگی میکنه.ازت یه خواهشی داشتم که لااقل تمام پستهارو رمز نذاری .مخصوصا تولد مرسانا جان.اگه دوست داشتی رمز رو بهم بده
مامان محمد صادق(زهرا)
20 شهریور 91 23:54
ماشاللا! چقدر بزرگ شده! تولدش مبارککککککککککک منتظر عکسیماااااااااااااا
ایلیا و خاله ریحانه
21 شهریور 91 1:25
چه آدمای پیدا میشن وااااا شیدا خانوم آیدا خانوم نمیدونم حالا کدومشی زشته بخدا همه جا حسودی توی دنیای مجازیم حسودی پناه برخدا
مامان امیرناز
21 شهریور 91 16:49
خاله جون پسرم تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدی اینم لینکش: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php شماره 5
مامان امیرناز
21 شهریور 91 16:49
وای خدای من چه فرشته نازی شده الهیییییییییییییییییی
maryam
21 شهریور 91 16:51
mahsa jon salam khobi?azizam ma montazere didan honarnamai shoma hastim mooooooooooooooooooooontazerimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
زهرا
21 شهریور 91 19:01
سلام مهسا جان مامان فری شما واقعا هنرمند هستن ممنون از اینکه جواب دادی
زهرا
22 شهریور 91 0:09
عجب قالب وبلاگ بیستییییییییی
مامان آرشیدا کوچولو
22 شهریور 91 10:10
دلبری یه مشکل کوچولو دارم ببین این ای پی تا حالا مزاحمت شده آی پی : 5.123.175.4 خیل حرف زشت مینویسه ازدستش خیلی کلافه شدم تا حالا مزامت نشده با اسم نه نه غلام
مرسانا جیگرم رو ببوس


نه عزیزم.....
فرزانه
22 شهریور 91 11:21
تولدت مبارک باشه کوچولوی ناز ... 120 ساله بشی عسلک
مامان ثمین
22 شهریور 91 15:29
تولدت مبارک ناز گل کوچولو.
نیلو
22 شهریور 91 17:47
mooooooobarak bashe khoshkel khanooooooooom
مامان پارسا جیگر
22 شهریور 91 19:17
مامانی زودی بیا دیگه منتظریم
مامان پارسا
23 شهریور 91 0:01
وای عزیزم.ماشالا چقدر ناز شدی.مثل همیشه زیبا و دوست داشتنی .تولدت مبارک قشنگترین فرشته.
پری شب
23 شهریور 91 9:16
دیگه طاقت ندارما کجایی گلم
خانوم گلی
23 شهریور 91 18:36
باز من اخر از همه رسیدم تولد نازدختری مبارکه الهی فدات بشه خاله کفشدوزک ناز نازی
خانوم گلی
23 شهریور 91 18:41
مهسا جون ببخشید اومدم ارشیوو ببینم دیدم رمز ندارم میشه رمز عوض شده رو بهم بدید؟
دخترک
24 شهریور 91 12:19
سلام منم رمز میخواااااااااااااااام
مامان آرشیدا کوچولو
25 شهریور 91 1:44
مامان مهسا زودی بیا رمز میخوام دلم آب شد دیگه
مامان محمد صادق(زهرا)
25 شهریور 91 18:08
رمز عوض شده ه ه ه ه؟؟؟؟؟ رمز جدید و ندارم !!!!
فرزانه
25 شهریور 91 23:42
سلام ... خوبین ؟؟ به ما هم رمز میدین ؟؟ رمز قبلی هم که دادین مطالب رو باز نمیکرد ...
مامان علی خوشتیپ
26 شهریور 91 13:57
سلام عزیز خاله
ببخش دیر اومدم پیشت آخه سفر بودم
تولدت مبارک خوشگلم الهی 120 ساله شی
راستی من یه بار رمز خواستم ندادینا


الان چشم
فرزانه مامان آنيسا
27 شهریور 91 10:53
سلام مهسا جون خسته نباشي رمزتو عوض كردي پس چه جوري خوشگلتو ببينيم
مامان بنیتا
27 شهریور 91 14:55
تولدت مبارک خوشگل خانومی
فاطمه مامان الينا
27 شهریور 91 15:07
سلام .تولدت مبارك دختر خوشگل .لطفا به ما سر بزنيد و رمز هم بديد كه عكسهاي خوشگلت را ببينيم.ما شما رو لينك كرديم و بهتون سر مي زنيم ولي باهاتون قهر كرديم چون يه سري هم درخواست رمز كردم ولي نداديد.
مرجان مامان پريساجون
28 شهریور 91 8:04
واييييييي خداي من چه قده اين عكس مرساناجون خوشگله.خيلييييي خيليييي نازه .قربونت خاله جون
مامان رويين
29 شهریور 91 10:38
خيلييييييييييييي اين عكس قشنگه انشاالله تولد صدسالگيش و باهم جشن بگيريد.
نایسل
31 شهریور 91 1:23
خیلی نازهههههههههههههههههههههههه
مامان مهتاب
2 مهر 91 12:52
عزیزم رمزو بهم بده دیگه دارم ناامید میشم .........
شادي
3 مهر 91 2:11
تولدت با تاخير مبارك ، پرنسس كوچولو
صفیه
3 مهر 91 15:11
واااااااااای چقد ناز شده مرسانا جون
هدیه خدا- فریماه
7 مهر 91 15:04
سلام. تولدت مبارک مرسانا جان. من مرتب به وب شما و مامان فری سر میزنم. بعد از جشن قشنگ دندونی مرسانا جون خیلی منتظر جشن تولدش بودم. ولی متاسفانه رمز دار شده. اگه به من هم رمز بدید خوشحال میشم.