مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عروسکم 19 ماهه شد

1392/3/8 9:12
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

 

١٩ ماهه که مادرت شدم !

١٩ماهه هر شب ، به تو نگـــاه کردم و چشمام رو بستم .
١٩ماهه به محــض بیدار شدنم تو بودی ، جلوی چشـــــمام .
١٩ ماهه شدم تو ، و کمتر مهسا !

19 ماهه که عاشقی کردم با تو .
19 ماه بوسیدمت ، بوییدمت ، دیـــــدمت !
مدهوش تو شدم .

 

 

ممنون بابت این19 ماه هدیه ی بی نظیر ، 19 ماهه ی شیرینم .
دوستت دارم ، تا ته ته دنیا .

 19 ماهگیت مبارک

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی درسا
10 فروردین 92 2:13
عزیزم مهسا چون و مرسانا گلی خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
asma
10 فروردین 92 5:03
تو وجودت واسه من یه معجزست،مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه،روز میلاد قشنگت می مونه توی تقویم دلم تا همیشه..الهی خاله قربونت بره 19 ماهگیت مبارک عزیزدلم ایشالله 1000ساله بشی فدات شم. مرسی مهسا جونم ازینکه جوابمو دادی خیلی ممنونم خیلی خوشحالم کردی.ایشالله بعد تعطیلات نوروز یه روز قرار میزاریم که حتما عسلمو،عشقمو از نزدیک ببینم چون راستش الان تو خونه قرنطینه ایم و درس میخونیم واسه همینم همیشه دیر وقت میام تو وب...یه بوس برات کنج لبات عشقه خالهراستی مهسا جون عیبی نداره ابجی صدات کنم؟! اخه من ابجی ندارم ...و همیشه یکی از ارزوهام این بوده که ابجی داشته باشم و خاله بشم ولی متاسفانه اونم نمیشم فقط عمه میشمخیلی خیلی خوشحال میشم اگه مرسانا جونم منو خاله صدا کنه.....خییییییییییییییییییلی دوست دارم عروسکم بوووووووووووس بوووووووووووس



فدای مهربونیات اسما جون....اتفاقا منم خواهر ندارم ومرسانا هم خاله نداره...باعث افتخاره که مرسانا جون خاله ی مهربونی مثل شما داشته باشه ...بی صبرانه انتظار روز دیدارمون رو میکشم...
زهره
10 فروردین 92 8:11
19ماهگیت مبارک عشق خاله امیدوارم تو سال جدی بهترنی و قشنگترین روزا رو داشته باشی
مامانی فری
10 فروردین 92 12:15
عزیز دلم 19 ماهگیت مبارک نفس مادر عشقم همه امیدم روزهای خوب و خوشی رو در اولین روزهای سال جدید برات ارزومندم مهسا جونم متن خیلی قشنگی بود خیلی لذت بردم
مهسا
10 فروردین 92 14:48
مرسانا جونم 19 ماهگیت مبارک عزیزم مهسا جونم 19 ماه مادری هم بر تو مبارک انشاا... روزی بیام 120 سالگی مرسانا گلی و 120 سال مادری رو بر تو دوست نازنینم تبریک بگم
صفورا مامان آوا
11 فروردین 92 9:19
19 ماهگیت مبااااااااااارک عزیز دل خاله
نسترن(مامان نیروانا)
11 فروردین 92 11:33
19 ماهگیت مبارک مرسانا گلی... امیدوارم همیشه سرشار از احساسات زیبا باشید... قالب جدید هم مبارکخیلی خوشمله
رویا
11 فروردین 92 15:11
19 ماهگیت مبارک آلوچه
عمومحیط بان
12 فروردین 92 9:47
سلام باآرزوی سلامتی برای شما و نی نی نازتون اگه وقت کردین یه سری از وی نی نی های حافظ محیط زیست بزنید روز13 فروردین روز طبیعت رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم.
سجاد
12 فروردین 92 12:35
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم
مهسا مامان کیارش
13 فروردین 92 11:01
عروسک کوچولوی دوست داشتنی 19ماهگیت مبارک
صفیه
14 فروردین 92 10:23
19 ماهگیت مبارک باشه مرسانا جووون
نسترن
17 فروردین 92 15:45
وب قشنگی داری من لینکت کردم
♥ مامي ملودي جون ♥
20 فروردین 92 9:32
عزيزم با تاخير مبارك شرمنده خاله جونم