مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

♥ ♥ ♥ ♥ روز پدر مبارک(2/3/92)♥ ♥ ♥ ♥

1392/3/22 8:40
619 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

روزت مبارک پدر مهربانم

 

 آن که مرا در آغوش می گرفت و با وجود خستگی پس از کارش به بیرون از خانه می برد و برایم خوراکی های رنگارنگ می خرید، پدرم بود. آن که با بودنش احساس تنهایی نمی کردیم و نیازهای عاطفی ما را پاسخ می داد، پدرم بود و آن که هر زمان نیاز به حمایتش داشتم به یاری ام می شتافت، پدرم بود.
همیشه از دلشادترین جهت خانه، خنده تو برمی خیزد. آن گاه که ما را به جرعه ای گوارا از عاطفه مهمان می کنی، آسمان در اتاق آبی من است. وقتی آغوش گرم تو باشد _ که هست _ سایه آسایش مثل یک غزل دلچسب، همه جا فراهم است. بارها دیده ام وقتی می خندی، خانه به تولدی دوباره از روشنی می رسد، تا آن جا که آینه های تاقچه می شکفند و گلدان شمعدانی به طراوتی بی نظیر می رسد. می خواهم بگویم که قسمت عمده ای از زندگی چند نفره ما، با همین خنده های تو سپری می شود. با عشق و با تلإلؤ.
کنار پنجره می آیم و می دانم این شاخه لطیف در لیوان گذاشته شده، می داند که تو چقدر گل تری! پنجره را می گشایم و می بینم دنیایی که تو نشانم داده ای، چقدر مهربان است. الآن کنار آینه آمده ام _ همان آینه قدیمی _ و خود را درون آن می بینم، ایستاده بر بلندای افتخار. پدری چون تو تکیه گاه من است.
حکایات کوهمردی ات، زمزمه ای بس طولانی در ذهن زمان است. به اندرز می خوانمش و چراغی در دست،راه خود پیش می گیرم تا رفتن. تا رسیدن. پدر! شیوه زندگی را از چشم هایت باید آموخت که برق محبت در خویش دارند و از دست هایت باید آموخت که روایت سعی و صبوری اند.
پدر، ای بهار من! من از تبار سبز توام؛ با بدرقه دعای همیشگی ات. می خواهم چیزی بگویم. هرچه می گذرد دلسوزی های پیش از اینَت بر من آشکار می شود. بارها پیش آمده است که من بوده ام و واقعه ای دقیق و مقطعی حساس. من بوده ام و چیزی جز راهنمایی های تو نبوده است. من بوده ام و تویی که همیشه ات در سینه ستوده ام. من در پناه ملاطفت تو، روز به روز رشد کرده ام به هر سو نگریسته ام، حرف های رهگشای تو بوده است روبه روی ماجرای سختی به نامِ زندگی.

 

 

همسر عزیزم روزت مبارک

 

دوستت دارم

 

جاده عشق همسفر می خواست و من تو را برگزیدم به خاطر قلب مهربانت ، با من بمان

وبدان خلوت دلم همیشه آشیانه توست همسر عزیزم روزت مبارک

 

کدامين شاخه گل زيبا را به خاطر روزت

تقديمت کنم که وجود نازنينت عطر تمام

گلهاست...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آلاء
2 خرداد 92 22:49
سلام عزیزم
عیدتون مبارک
امیدوارم سالهای سال سایه گدر مهربون و همسر فداکارتون بالای سر شما و مرسانا جون باشه
همیشه خوش باشید


مهسا جونم
من رمز ندارم

ایمیلمو خصوصی میفرستم



فرستادم آلا جونم
سمیرا
3 خرداد 92 0:32
فرشته
3 خرداد 92 0:33
اخیییی روزشون مبارک عزیزم
عمه ی آتنا
3 خرداد 92 7:43
روز پدر مبارککک خدا سایهشونو از زندگیتون کم نکنه
نجمه مامی آرتین و آیسودا
3 خرداد 92 9:57
عزیزم هم روز پدر شما و هم همسر محترمتون هم باباجون و بابای مرسانا خانوم و هم عید خودتون مبارک باشه


ممنونم عید شما هم مبارک
mana
3 خرداد 92 15:19
salam mahsajon roze baba majide mehrabon va babaei ahmade mehrabon mobarak bashe.az khoda mokham sayashon salhaye sal bala sare shoma va mersana jon bashe.


ممنونم مانا جون ...خیلی دوست دارم دوست جونی....عید شما هم مبارک
مهلا
3 خرداد 92 15:32
روز بهترین باباهای دنیا مبارک باشه
وای من هنوز رمزو دریافت نکردمممممممم




الان عزیزم میفرستم
مهسا
3 خرداد 92 20:41
سلام عیدتون مبارک
روز پدر رو به بابا احمد مهسا جونم وبابا مجید مرسانا گلی تبریک می گم
مهسا جونم لطفا رمز؟


چشم
مامان رومینا
3 خرداد 92 21:01
نسترن(مامان نیروانا)
4 خرداد 92 12:59
تبریک بابت عید گذشته
mana
4 خرداد 92 14:55
نیلوفر
4 خرداد 92 18:38
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم .....
عاطی
4 خرداد 92 21:30
آرزو
5 خرداد 92 1:29
سلام مهسا جون.. ای پدر بوی شقایق می دهی عاشقی را یاد عاشق می دهی با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر هر چه دارم از تو دارم ای پدر روز پدر مبارک..
مامان ديانا
6 خرداد 92 7:52
من جزء فهرست دوستات نستم مهسا جوني


من رو ببخش عزیزم با افتخار لینکت کردم
♥مامی ملودی جون ♥
12 خرداد 92 15:27
روز هر دوشون مبارک و انشا الله سایه هر دوشون هزاران سال بالای سرتون باشه


ان شاالله