مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

پدرم روزت مبارک..(اردیبهشت 95)

1395/2/7 16:40
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

به نام پدر

امروز برای تو نوشتم بابا،واسه تو که خیلی وقتا خستگیاتو ندیدم،نگاه مهربونتو ندیدم،واسه تویی که اینقدر هوامو داشتی تا بفهمم تنها مردی که باید بهش تکیه کنم تویی...و فقط تویی که هر وقت دست رو سرم میکشی از رو صداقت و عشقه.

بابا این روزها از چین کنار چشمات میترسم از بزرگ شدن خودم و پیر شدن تو میترسم

از اینکه موهات سفید شه میترسم...

اره میترسم چون میخوام تا ابد مرد مردا باشی، شاه مردا باشی و کسی باشی که با نگاهت دلم اروم بشه...بابا پیر نشو،خسته نشو غمگین نشو،شاد بمون

ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،اعتراض ها و درشتیهایم را و هر انچه را که آزارت داد دستانت را میبوسم و پیشانیت را که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود

خاک پایت هستم تا هست ونیست هست.

به حرمت شرافتت می ایستم وتعظیم میکنم

پدرم روزت مبارک


 

پسندها (3)

نظرات (5)

آرش
7 اردیبهشت 95 17:02
سلام اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم یه سر بزن و اگه تونستی در مسابقه دو قلوهای ناهمسان به دو قلوی ما رای بده،برای اینکار فقط کافیه کد 477 رو به شماره 2122773438 پیامک کنی.آدرس سایت هم اینه http://irtwins.com/Default.aspx?tabid=947
خورشید مامانی لیلیا
12 اردیبهشت 95 6:36
آخی عزیزم چه ناناس و بــزرگ شده دخملیموووووون
بهناز خانومی
18 اردیبهشت 95 10:30
خدا حفظشون کنه مهسای عزیزممممممممممممم
خاله
18 اردیبهشت 95 10:45
روزت مبارك پدر بزرگ مهربون مرسانا جووون اميدوارم سايه ات هميشه بالا سرش باشه مرسانا جووونم ماشالله ماه شدي
مامان مونا(✿◠‿◠)
3 مرداد 95 16:13
سلام مهساجون چقددلم براتون تنگ شده بود..من درگیر بارداری و زایمان بودم خدا ب منم ی فرشته مثل مرسانا جون داد...عاشقتونم روی ماه دخملتو ببوس...اسم دخترمو روشا گذاشتم الان 3ماهشه ب مامان فری عزیز هم سلام برسون...رمزو نداشتم پستاتو ندیدم