مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

نظرسنجی جالب

1392/3/29 7:53
1,167 بازدید
اشتراک گذاری

ممنونم از مامان آلما جون که من رو قابل دونست جهت دعوت به این نظر سنجی

 

 

hello kitty glitter

اگر ماهی از سال بودم...فروردین ماه....به خاطر عید نوروز و طبیعتش

اگر روزی از هفته بودم...پنجشنبه ...فردا صبحش میتونم بخوابم

اگر عدد بودم... عدد ٥

اگر نوشیدنی بودم... آب پرتغال طبیعی

اگر ثواب بودم... کمک به بچه های بی سرپرست

اگر درخت بودم...بید مجنون

اگر میوه بودم...توت فرنگی

اگه گل بودم...مریم

اگه آب و هوا بودم...ابری همراه با رعد وبرق ونم نم بارون

اگه رنگ بودم...صورتی ،آبی

اگه پرنده بودم...   طوطی به دلیل زیباییش

اگه صدا بودم...صدای تپش قلب دخملی وقتی باردار بودم

اگه فعل بودم...  دوست داشتن

اگه ساز بودم...دف

اگه عضوی از بدن بودم...قلب

اگه بخشی از طبیعت بودم...دریا

اگه یک حس بودم... حس شیرین مادر بودن

 

 tag1.gif

 

دوستان دعوتی من

فاطمه جون مامان باران عزیز

نسیم جون مامان ملودی عزیز

آناهیتا جون مامان آرمیتا عزیز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بنيتا
30 خرداد 92 12:47
پاسخاتون خيلي قشنگ بود
یدالله ویسمرادی
31 خرداد 92 10:02
سلام هزار هزار ماشاالله خداحفظش کنه به منم سر بزن ممنونم
باران
4 تیر 92 13:15
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 تیر 92 17:11
سلام مهساجووونم خوبی مرساناگلم خوبه
ببخش چندوقتی نبودم نشدبه دعوتت پاسخ بدم دوستم مرسی که منو انتخاب کردی دوستون داااالم
معلومه که بهت رای میدم عروسک خانوم


: دل تنگت بودیم عزیزم