مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

بوی تن تو

1392/4/16 17:57
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی یک نفر را آنقدر دوست داری ...
آنقدر برایش می میری ، که ناخوشایند ترین چیزهایش در نظر دیگران ، در چشم تو و برای تو ،
خوشـــــایند ترینِ خوشایند هاست .

حالا برای من ، تو شده ای نفر دوم از همان نفرات ...

می دانی مرا چه شد تا برایت بنویسم ؟!

بوی مطبوع تنِ چند روز حمام نرفته ات !
بوی خودِ خود تو ، بی هیچ کِرم و شامپو و لوسیونی .
بوی عرقت ...

راستش را بخواهی ، مست شدم ، مُردم !
آنقدر که دلم می خواهد یک شیشه بیاورم ، تمامش را یک جا ، در آن بریزم و نگه دارم .

برای روزهای نـبودن ، دور بودن ، کم بودن ...

برای روز مبادا !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

سارا
14 تیر 92 18:08
سلام عزیزم من هرروز دو سه بار به وب مرسانا جون سرمیزدم بنظرم کار بدی کردین که رمز دار مردین ما که وب نداریم چه گناهی کردیم عزیزم چطوری باید رمز بخوایم


سمیرا مامان پرنیان
14 تیر 92 19:01
ووویییییییییی عزیزم چه دامن خوشملی پوشیدی مهسا جونم خیلی زیبا نوشتی


*
الهه ناز...
14 تیر 92 21:37
ای جان موش موشی.عاشقتم


مرسی الهه جون که همیشه وهمیشه ما رو با کامنت های قشنگت شرمنده خودت میکنی

عاشقتیم
مامان رومینا
14 تیر 92 23:05
خیلی موافقم باهات مهسا جوون.میخوای اون لحظه وایسه و تو فقط و فقط بو کنی ...امامگه سیر میشیم از این بوئیدن؟


واقعا سیر مونی نداریم ....
مامانی درسا
15 تیر 92 1:37
مهسا جون انشاالله در کنار هم به سلامت و شادی باشین ...... دوست من به دختری یه رای ناقابل دادم انشاالله برنده شه ...... ببخش چون تعداد زیاده به هرکس که پیام داده یه رای تونستم بدم میبوسمتون


مرسی عزیز دلم

درسا جون رو ببوس
سمیرا مامان رها
15 تیر 92 4:05
امیدوارم هیچوقت از هم دور نباشید و همیشه از این گل زیبا لذت ببری.


ممنونم ازت
mAhyA
15 تیر 92 10:10
عزیزممممم... دامنشششششش خداااااا
انسیه
15 تیر 92 10:38
آخ چه کیفی میده بوی عرق عاشقشم واقعامست میشه ادم ازبوی بدنشون
بهناز خانومی
15 تیر 92 11:00
ای جونم مهسا عاشق این احساسات پاکتم
بهناز خانومی
15 تیر 92 11:00
موش من عزیز دلم قفون اون نگاه کردنت که واقعا مثل یه موش میمونییییی خاله


:
الهه ناز....
15 تیر 92 13:16
خواهش مهسا جون وظیفمونهههههه.مامان مهسا رمز بقیه مطالبو بهم نمیدین؟؟؟؟؟؟


من در خدمتم عزیزم

هر کدوم که خواستی بگو چون رمزها متفاوته
فرشته
15 تیر 92 15:15
واقعا زیبا بود .عطر نی نی خیلی خوبه واسه مرسانا و مامان گلش
مهلا
15 تیر 92 15:23
قربون اون چشمای خوشگلت بشم که اینقد آدم به خودش جذب میکنه


:
الهه ناز...
15 تیر 92 15:48
مامان مهسا جون 1 رمز مطالب نوروز 1 هم مناسبتها.ممنون میشم.منتظرم


عزیزم مناسیت ها و نوروز رو هر کدوم میخوای بگو گفتم رمز ها فرق داره
آرزو
15 تیر 92 16:02
سلام مهسای عزیز..
عـــــــــــــــــــــــــــــالی عـــــــــــــــــالی ..همیشه به نکات ظریف اشاره میکنی..عاشق این نکته سنجیتونم....


*:
مامان حسنا
15 تیر 92 17:09
افریـــــــــــــــــن به این مامان با احســـــــــــــــاس
آلاء
15 تیر 92 21:16
واااااااااای که چقدر خوردنی اینننننننننن عسللللللللللللللللللللللللللل قربون اون چشای شیطونش تو این عکس شیطنت از چشاش میباره مهسا جون مثل همیشه قشنگ و با احساس
الهه ناز....
16 تیر 92 13:17
سلام مهسا جون.چیشد؟؟؟؟فکر کنم توقع زیادی داشتم ببخشید






عزیزم رمز هر کدوم فرق داره انتخاب کن چشم





دادن رمز همه خیلی سخته







الان پیام خصوصیت رو دیدم


عزیزم ایمیلت ر دویاره بفرست لطفا
sin sin
16 تیر 92 13:23
چه عکس نانازی
رویا
16 تیر 92 14:52
چه زیباست نوشته ای ک از وجود مادر سرچشمه میگیرد...مامان مهسا گل کاشتی با نوشتهات
mana
16 تیر 92 14:55
kheyli webeto doooost daram azizam behtarin web az har nazar.akhe hame webeshono koli up mikonan karaye rozmare vali in ehsasate ke vaghan zibaaaaast.va makhsosan dast be ghalam shodaane behtarin dostaaaaaaaaaaaam.kheyli doseton daram
مامان ترنم
16 تیر 92 16:23
سلام مهسا جون تبریک میگم بهت که خدای مهربون افتخار مادری این چشمای قشنگو بهت داده . ماشالا .
عزیزم لینکتون کردم اگه افتتخار اشنایی بدین خوشحالمون می کنید


سلام عزیزم

ممنونم از لطفت ...

حتما با کمال میل
Asma
17 تیر 92 1:09
الهی بگردم مهسا جون خییییییییییییلی بااحساس بود عزیییزمحالا میفهمم مامانای ما موقع از شیر گرفتن ما چه عذابی کشیدن


سمیرا
17 تیر 92 1:20
kheili ziba neveshti mesle hamishe

ghorboonet beram mersana golii


خدا نکنه عزیزم
مامان آلما
18 تیر 92 15:57
خیلی با احساس مینویسین. من که از خوندن مطالب شما کلی کیف میکنم
مامان ترنم
20 تیر 92 14:47
مرسانا ناناز هم انگار مث ترنم من اسکوتر سواره ماشالا چه نانازه خوشتیپی داری
فروغ
22 تیر 92 18:45
قربون این مامان گلت برم مرسانا موشی خاله که اینقده با احساسه و عاشقه این دختر موش موشی و شیطونشه - یه بوس قلمبه برای دوتاییتون
mamanebaran
23 تیر 92 8:46
مهسای نازنینم ، چقدر مادرانه های این روزاهاتو قشنگ می نویسی و چقدر خوندنش برام دلنشینه ، چند بار خوندمش ، فدای مرسانی گلم و مامانه گل ترش بشم که این همه از عشق و احساس لبریزن خیلی خیلی خیلی زیاد دوستتون دارم