مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

رمضان 1392

1392/8/13 22:52
1,496 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
 
رمضان ماه ضیافت خدا بر مسلمانان مبارک باد

الهي چنانم كن
از عشق سرمست
كه خواب و خورم از براي تو باشد
... الهي عطا كن به فكرم تو نوري
كه محصول فكرم دعاي تو باشد
الهي عطا كن مرا گوش و قلبي كه آن گوش ،
پُر از صداي تو باشد
الهي چنان كن
كه اين عَبدِ مسكين براي تو خواهد
براي تو باشد
الهي عطا كن
بر اين بنده چشمي
كه بينايي اش از ضياي تو باشد
چنانم كن از فضل و رحمت
كه دائم سرم را هواي تو باشد
چنانم كن از عيب خالي
كه هستيم محو و فناي تو باشد
الهي مرا حفظ كن
از مهالك كه هركار كردم رضاي تو باشد
الهي ندانم
چه بخشي كسي را
كه هم عاشق و هم گداي تو باشد
الهي بر اين بنده خود
دلي ده
كه مستغني از ماسِواي تو باشد ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

عاطفه مامان انیتا
19 تیر 92 16:26
سلام ماه رمضان مبارک...من دخترم انیتا یک سال ودوماهشه..تازه براش وبلاگ ساختم..خوشحال میشم بهش سر بزنی ولینکم کنید...وباهم اشنابشیم ممنونhttp://anitakhanom.blogfa.com/
آلاء
19 تیر 92 16:47
عریزم مبارکهههههههههه این ماه عزیز نماز و روزت قبول سر سفره افطار منو یادت نره
مامان آلما
19 تیر 92 19:23
الهی آمیندعا فراموش نشه
زهرا
19 تیر 92 22:20
سلام مهسا .. خوبی ؟ حلول ماه رمان بر همگان مبارک باد سر سفره های افطار التماس دعا از همگی
مامان حسنا
20 تیر 92 0:27
ماه رمضان مبارک ایشالا ماه پر برکتی داشته باشی
مامان ترنم
20 تیر 92 5:28
ماه خدا رو به شما و ماه کوچولوت تبریک میگم تو لحظه های اجابت دعا به یادمون باش التماس دعا
عاطی
20 تیر 92 12:49
ماه رمضون مبارک
مامان ترنم
20 تیر 92 14:16
مهسا جونی رمز پستای قبل مث اینکه یه چی دیگس


اره عزیزم اما شرمندم من به دوستای جدید فقط رمز جدید رو میدم
Asma
20 تیر 92 15:50
سلام مهسا جونم منم حلول ماه رمضان رو به شما و خونواده ی عزیزت تبریک میگم از همه خواهش میکنم سر سفره ی افطار برای من و دوستام واسه قبولی تو یه رشته ی خوب از ته دلتون دعا کنین مرسیمرسانا جونمو حسابی ببوسی
مامان ترنم
20 تیر 92 16:12
ممنون از راهنماییت . از دستم که ناراحت نشدی ببخشید پرروئی کردم صاحب اون یه جفت چشم نازو ببوس
نیلو
20 تیر 92 19:31
سلام مهسا جان ماه رمضان مبارک.نماز و روزتون قبول.ما رو از دعاتون فراموش نکنید مهسا جان بعد از اینکه برام رمز گذاشتید براتون نظر گذاشتم شاید ثبت نشده دوستون دارم دختر همیشه ناز ما رو ببوسید راستی مهسا جان من عاشق پست های گذر ایام هستم.وقتی گذر ایام میذارید میرم به خاطرات کودکی خودم
دخترک
20 تیر 92 22:06
سلام
خوبی عزیزم؟
ببخشید فدات
دیشب نصف شب اومدم وبلاگتون و نشد نظر بذارم
انقدر خسته بودم که...
ولی بدون تعارف بگم مهسا جون اون متن های زیبایی که برای دخترت می نویسی خیلی خیلی زیباست عزیزم
من قبلا با گوشی خودم به یه نی نی دیگه رای دادم
الان با گوشی مادرم به مرسانا گلی رای میدم
همنشین امام رئوف سلام منو به آقا برسان بگو بدجور دلتنگشما


مرسی از لطفت عزیزم

اما با گوشی خودتم میتونی به هر نی نی که دوست داری رای بدی دوباره
زهرا
21 تیر 92 0:03
سلام عزيزم طاعات وعبادات قبول خيلي دعام كن خواهري-راستي من اون زهراي بالاي نيستم ايشون هركي هستن بي زحمت ازاين به بعديه علامت كنارخودشون بزارن بازم معذرت-مهساجون خيلي دوستدارم
مامان ترنم
21 تیر 92 12:20
و واسه خانوم عسلی
سمیرا مامان رها
21 تیر 92 15:22
مهسا جون ادرس رو فرستادم


عزیزم آدرس وبلاگ برام بفرست لطفا من فکر کردم شما وبلاگ داری
باران
21 تیر 92 18:56
مهسای عزیز به روی چشم
پیامک زدم
ماه رمضان مبارک


قربونت برم عزیزم
زهرا ق
21 تیر 92 21:41
سلام . من زهرا اولی هستم .. با زهرا ق نظر میذارم . همون که ایمیل گرافیک هست


هر دو زهرا برای من عزیزین
دخترک
21 تیر 92 22:51
سلام مهسا جون
مگه نگفتن از هر گوشی یک پیام میشه داد؟


از هر گوشی یک پیام به یک نفر

مثلا اگر شما خودت به مرسانا رای بدی دوباره نمیتونی به مرسانا رای بدی یعنی 2 بار اس بدی براش رای بفرستی اما برای بقیه میتونی
مامان ترنم
22 تیر 92 0:24



مامان یگانه
22 تیر 92 9:35
به عاصيان وعده ي رحمت رسيد ماهي سرشار از برکت و رحمت و عبادت هاي پذيرفته شده برايتان آرزومندم مهسا جان التماس دعا
بهناز خانومی
22 تیر 92 13:43
مهسا جون چرا دیر به دیر آپ میکنی؟



مامان یگانه
22 تیر 92 13:47
راستی مهساجان نتایج مسابقه کی اعلام میشه؟ایشالله برنده ما مرسانا جونه
الهه ناز....
22 تیر 92 14:39
التماس دعااااااا
مامان ترنم
22 تیر 92 15:41
ترنم عکس مرسانا جونو دیده میگه : مامان بهش بگو قربونت بشم نقلی خانوم


قربونت برم عزیز خاله
رویا
23 تیر 92 2:59
مهسا جون دلم تنگیده واسه مرسانا یه چند تا عکس جذاب بزار لطفا دلم هواشو کرده بد جور آلوچه ی خوردنی منننننننننننننننننننننننننننننننننننن
mamanebaran
23 تیر 92 8:42
مسافر پروازرمضان: پروازت بي خطر! اميدوارم توشه ات فراوان باشد و سهم سوغات من دعاي شبهاي قدرت. التماس دعا دارم
مامان زری ترانه
23 تیر 92 11:01
رمضان ماه مناجات و دعا رمضان پر بود از شور و صفا ماه خالص شدن از کبر و ریا رمضان ماه رسیدن به خدا . . . طاعات و عبادات شما قبول. مرسانا گلی رو ببوس مهسا جان
خاله پارمیدا
23 تیر 92 15:15
رنگ آرزوهایم این روزها خیلی پریده تو اگر دستت به آسمانش رسید مرا هم یاد کندسلام پیش نی نی ما هم بیاین اگه دوست داشتی بهش رای بده کدش 269 رو یه 20008080200 ار سال کن ممنون میشم
مامان ترنم
23 تیر 92 15:31
مهسا جون کجایی عزیزم
مرسانا جونم خوبه . ببوسش


سلام عزیزم


ممنونم شکر خدا خوبیم

اگر برسم فردا آپ میکنم

این روز ها ضعف روزه گرفتم:
سمیرا
24 تیر 92 2:40
آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است یاد آر که محتاج دعایت هستم
بیکار
24 تیر 92 19:02
سلام . آیا شما موافق تبادل لینک وبلاگ خودتون با وبلاگ فقط خنده هستید ؟؟؟
ریحانه
25 تیر 92 0:28
سلام مرسانا گلی من همیشه به یادت هستم و به وبلاگت که مامان فری جون برات درست کرده سر میزنم و عکسهایی که رمز نداره را میبینم هر چند که مامان مهسا ما را فراموش کرده ولی ما به یادتون هستیم میبوسمت
الهه ناز...
25 تیر 92 12:36
مامان مهسا ما عکس میخوایممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
زهرا
25 تیر 92 13:31
مهساجون كجاي گلم دلم هواي جيگرموكرده خاله قربون چشاي نازش بره:-*:-*
mamanebaran
26 تیر 92 8:24
عزیز دلممم کجایییی دلم برات تنگ شده خیلی زیاد ، مرسانا جونمممم خوبه ؟ نگرانت شدم ، امیدوارم که خوب باشین
مامان آلما
26 تیر 92 11:06
سلام مامانی کم پیدایی نیستیمرسانا جون خوبه
مامان جوجه طلا
1 مرداد 92 4:50
هزار مشالله به دختر نازتون خوشحالم از آشنایی با شما رمضان بر شما هم مبارک باشه .آمین برای دعای قشنگت.
باران
5 مرداد 92 21:51
خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.


مرسی از دعای قشنگت خانومی التماس دعا
مامان علي
13 شهریور 92 9:48
سلام واي چقدر جالب بود يه دختر خاله دارم مثل خودت همه چيزاي بچگياشو داره
helma
17 شهریور 92 15:38
لینک‌ شدی‌ مرسانا‌ گلی منم‌ منتظرم