مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عید سعید فطر مبارک

1392/8/13 22:52
749 بازدید
اشتراک گذاری

خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین

خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر

خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت

خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . .

 

عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عسل و غزل
18 مرداد 92 4:41
دوست خوبم عیدتون مبارک خیلی وقته که خیلی درگیرم ولی حالا اومدم تا ازت بخوام لطف کنی و رمز رو به ما هم بدی
مامان یگانه
19 مرداد 92 11:42
مهسا جان عیدتون مبارک .نماز و روزه هاتون هم مورد قبول درگاه حق
سمانه مامان کیمیا
19 مرداد 92 12:48
عزیزم عیدت مبارکککککککک
ایشالا دفعه بعد اول بشی گلم



من همچنان رمز جدید ندارم از اون 3 تا عدد مثل هم دیگه ندارم


سمانه جان الان برات میفرستم
آرزو
20 مرداد 92 2:19
سلام مهسای عزیز....
عزیزم اول از همه تولد همسرتون را تبریک میگم..انشالله سالیان سال در کنار هم خوش و خرم و شاد و عاشق و پر مهرکنار هم باشید..
بعد هم عید فطر را بهتون تبریک میگم..طاعاتتون قبول در گاه حق
تبریک آخر هم بابت مرسانا جون..که نفر 26 ام شده..تبریک عروسک خوشگلم..
لبتون خندون..دلتون عاشق..



عزیزمی آروز جون ...مرسی از پیام پر از مهرت ....مرسانا کوپولو رو ببوس
سمیرا
20 مرداد 92 2:23
عید فطر مبارک ان شالله طاعات وعباداتتون مقبول در گام حق باشه
مامان رهام
23 مرداد 92 1:07
سلام مهسا جون خوبی عزیزم؟دلم واسه مرسانا جون تنگ میشه ...یه کم دلخورم چند تا پیغام گذاشتم و رمزو که گم کردم خواستم ولی ی کوچولو کوتاهی کردی...اشکالی نداره ....بازم سر میزنم..بای


سلام خانومی ممنونم

لطف داری شما رهام نازم چطوره ؟؟

من فکر کردم بی معرفت شدی وپیش ما نمی یای

شرمنده پیام هات رو دیدم اما فراموش کردم بفرستم

لطفا خصوصیت رو چک کن عزیزم