مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

اولین ماه محرم عزیز دردونه ام

1392/3/28 7:57
1,734 بازدید
اشتراک گذاری

امید زندگی مامان

فردا مصادف با اول ماه محرم هست.....امسال محرم یه حال و هوای دیگه داره برامون  .......چون اولین محرمی هست که تو رو دارم .......از کودکی عاشق این ماه عزیز بودم.......این ماه از پارسال عزیزتر ومهم تر شده واسم......چون پارسال تو همین ماه بود که تو رو از خداوامام حسین(ع) خواستم وخدا یک ماه بعد تو فرشته آسمونی رو برام فرستاد.....

از امسال ماه محرم نذری میدیم.....به امید اینکه خدای مهربون ازمون قبول کنه

 

باز محرم شدو دلها شکست از غم زينب دل زهرا شکست
باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست
آب در اين تشنگي از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست
قاسم وليلا همه در خون شدند اين چه غمي بود که دنيا شکست
محرم ماه غم نيست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسين است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فهيمه و صدرا
7 آذر 90 11:20
واي مهسا جووووووووووون خيلي ناز قدر اين روزها رو بدون خدا برات نگهش داره خيلي ناز ماشالللللللللللللللللللللللللله ي بوس واسه مرسانا جون چه لباس نازي انشالله عروسي خودش چه زود بزرگ شد
فهيمه و صدرا
7 آذر 90 11:20
مهسا بنظرم شكل خودته هههههههههههه من كه نديدمت ولي از عكسهاي كوچيكيت كه گذاشتي و عكس شوشو كه ديدم مي گم بازم ببوسش
مامان نسترن
7 آذر 90 11:23
نذرت قبول عزیزم.امیدوارم که همیشه به آرزوهای قشنگت برسی
عمه سميرا
8 آذر 90 12:20
عزيز عمه خيلي دوستت دارم . اميدورام هميشه سالم و سلامت باشي عزيزم .نذر مامان نسترن مهربونت قبول باشه


هههههههههههههه عمه سمیرا جون این وبلاگ مرسانا نه نیروانا.....منم مامان مهسام .هههههههه
شکوفه
9 آذر 90 8:39
نذرتون قبول چه وب باحالی دارین خدا نی نی تونو ببخشه براتون
عمه سميرا
9 آذر 90 9:13
راست گفتي عزيزم.انقدر اسماتون و كاراي ماماناتون شبيه بهم شده كه اشتباه كردم.ببخشيد عزيز عمه مامان تو مهسا جونه.
مامان رويين
9 آذر 90 11:33
سلام عزيز دلم چقدر شما نازيييييييييييييييي دوست دارم هورا من بالاخره موفق شدم بيام توسايت نمي دونم چرا قبلاً error مي داد. با اجازه لينكتون ميكنم.
نگین مامان رادین
9 آذر 90 16:26
نذرتون قبول .از روی ماه دخملی ببوسید.
شهلا =======شیرازی
24 آذر 90 14:51
سلام مهسای گل برات ارزو دارم همیشه شاد باشی با دختر گلت همیشه حالشو از فرشته جون میپرسم به شوهر گلتم سلام برسون مرسانا جون هم ببوس راستی نذریتون چیه وکی نذری میدین ما هم منتظر ارتین نجمه همستیم ماه اخرشه