مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عکس های جامانده از 27-28 ماهگی مرسانا گلی

1392/10/14 17:59
1,719 بازدید
اشتراک گذاری

در این ماهی که گذشت سرماخوردگی طولانی داشتی ،به مدت ١٠ روز انتی بیوتیک مصرف کردی ..الهی که هرگز مریضیت رو نبینم دخترم ...یک روز صبح که بیدار شدم شربتت رو بدم با این منظره زیبا مواجه شدم ..حیفم اومد عکس نگیرم ازش...

 خونه مامان جون بودیم که شما لباست رو پوشیدی وکلی باهاش رقصیدی

شب یلدا خونه مامانی خودم ..

 خیلی این دمپایی های رومینا جون رو دوست داری از اولی که رفتیم تا اخر پات بود...

اااای وای من  !!!!خمیازه

 پیتزا خوشمزه دستپخت مامانی ...

 مرسانا گلی در کنار بابایی مامان مهسا...الهی همیشه تندرست باشن وما هر سال شب یلدا در کنارشون باشیم

هفته پیش مامان فری وبابایی احمد ناهار اومدن خونمون ...شبش هم رفتیم طرقبه ...بابایی احمد برای شما تخم مرغ شانسی خرید ...این اولین باری بود که میدیدی وتعجب کرده بودی که این چیه ... 

او ن شب از هممون عکس میگرفتی تا رسید به بابایی ...وقتی گرفتی یهو داد زدی کلاه کلاه ...ما هم تعجب کردیم کلاه چیه بابا که کلاه سرش نیست تا اینکه عکس رودیدیم وکلــــــــــــــــــــــــــی خندیدیم

عاشقتم دختر مامان

 نیشخند

 هرسال مامان جوونینا به مناسبت شهادت امام رضا نذری درست میکردن اما امسال قرار بر این شد آذوقه  بدن

(برنج- عدس-گوشت-مرغ-روغن مایع-چایی خشک-پنیر).

ان شاالله خدا قبول کنه

شما گل دختر مشغول بسته بندی برنج

 وبسته بندی عدس

 این هم بسته های نذری

 اقای دکتر (همسر عمه جون) مشغول ویزیت نوشتن بودن یک دفعه ای دیدم رفتی به اقای دکتر میگی ....دکتر دلم درد میکنه ....آقای دکتر هم تعجب کرده بودن از این حرف زدنت عسلم ...شروع کردن به ویزیت کردنت ..شما هم خیلی اروم بودی ...

آخر شب بود که میخواستیم بریم خونمون ...دیدم رفتی با دانیال جون زیر میز نشستین ...قربون او مدل نشستنت برم که تا دیدم دلم ضعف رفت 

 دوست دارم  تا همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مهلا
13 دی 92 18:48
چقد با لباس اولی بزرگتر دیده میشه قرتی خانممممممم ای جونممممم چقد با نمک شده تو عکس اخری خدایی چه دخمل ریزبینی و بادقتی هست این عشق کوچولو برای قضیه کلاه
♥ مامی ملودی جون ♥
14 دی 92 14:12
خیلی قشنگ بودن عکسا والا دله منم غش رفت برای نشستنش انگار دخمل بزرگا . خیلی بلاییی دخملی
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ممنونم نسیم جونم ....ملودی خوشگلم رو ببوس
مامان رومینا
14 دی 92 16:40
چه عکسای خوشگلیهمیشه تندرست باشه خانوم گلی ما
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
فدای تو ....ممنونم از دعای زیبات ...الهی امین
آلاء
14 دی 92 16:57
ماشاالله هزار ماشالله هر روز شیرین تر از قبل کلی خندیدم .ماشالله چه باهوش و خلاقه چه خوب به ذهنش رسید که این شبیه کلاهه بالای سر بابایی خدا حفظش کنه
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ما اینجوری بودیم اون موقع که گفت
آرزو
15 دی 92 1:49
سلام مهسای عزیزم... قربون شیرین زبونیش بشم من..ای جانم..الهی که تا الان خوب خوب شده باشه.. قربون هوش وذکاوتش بشم...خدا برا حفظش کنه..از چشم بد دورش کنه.. قربون طرز نشستنش...ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــانم..
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
سلام اروز جون مرسی از دعای خیرت ....
زهرا ق
15 دی 92 2:34
الهی همیشه سالم باشی عکس اول هم زیبا بود
مامان حسنا
15 دی 92 8:07
قربن شیرین زبونم برم
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
sin sin
15 دی 92 8:53
تخم مرغ شانسی! یادش بخیر منم زیاد برام میخریدن مامان بابام.... اون تیکه ویزیت و دکتر خیلی خوردنی بود
خاله
15 دی 92 9:20
قربون دختر ناز و باهوش بشم ... الهي چه كلاه قشنگي سر بابايي احمد گذاشتي ... عكسي كه رو صندلي غذاخوري وايسادي خيلي بامزه است
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
خدا نکنه خانومی ...
جیران بخشنده
15 دی 92 14:30
ای جانم عزیییز دل من عکسات خیلی قشنگ بودن مخصوصا عکس آخر خیلی خوشگل شده قربون اون موهای نازت میبندی خیلی بهت میاد وای سر اون ماجرای کلاه کلی خندیدم
صبــــا خاله ی آیســـا
15 دی 92 17:22
عزیزم عکس ها خیلی زیبا بودن خوشحالیم از اشناییتون و ممنون بابت رمز شما هم خصوصی داری مرسانای عزیزم ماشاالله خیلی نازن من تموم پست های قبلی شمارو دیدم جشن ها سیسمونی ماهگرد همشون عالییییییییی بودن خدا پدر مادرتونو براتون نگه داره همینطور مرسانا جون و همسرتونو
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفت عزیزم ...
maryam.k
16 دی 92 0:21
عزیزکم بلا به دور.انشالله زیر سایه امام رضا همه بچه‌ها سالم باشن ملوسکم.چه دقتی ماشاالله کلاه را دیده بودی خانمی.بوسسسسسسسسسسس
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ان شاالله
مارال
16 دی 92 0:44
سلام مهسا جون؛ الهی خاله فدای دخملک باهوش بره چقدر عکسهاش قشنگه چقدر زرنگ بود تو عکسی که برا بابات گرفت گفت کلاه خاله فدا
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه ....اره میبینی تو رو خدا چقدر بلا هست ...اگر ما همون عکس رو میگرفتیم سرسری رد می شدیم ومتوجه اون کلاه خوشگل نمیشدیم
مارال
16 دی 92 0:53
سلام مهسا جون؛ جای مامان فری و بابایی احمد خالی نباشه انشالله قسمت شما، همسر گرامییتان ومرسانا گلی
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
سلــــــــــــام گلم ....مارال جون میخوام بگم خیلی گلی ...خیلی با صفا هستی ...همیشه من رو با تماس هات شرمنده مهربونیت میکنی ...قربونت برم ان شاالله قسمت شما هم بشه
محبوبه
16 دی 92 1:36
ماشاا... چقد ناز و خانم شده گل دخملون راستی مهسا جون دلگیر مامان نباشی هرموقع باهاشون صجبت کردی از طرف من هم التماس دعا بگو امشب که به وبشون سر زدم متوجه شدم . انشاا... به سلامتی برگردن
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
قربون محبتت محبوبه جون ....حتما ...ان شاالله قسمت شما بشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 دی 92 4:58
چه عکسهای متنوع نازی خوشگل خانوموای خیلی خندیدم سرکلاه توی عکس ازبابایی واقعابامزه بودوخیلی ام طبیعی آفرین دخترباهوش که زودتشخیص دادای. چقدرنذریه خوبی خداقبول کنههمیشه درکنارهم شادوسلامت باشید
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
عزیـــــــزمی اناهیتا جون ....
مامان پارمیس
16 دی 92 8:53
عزیزم دلم با این سارافون هم چقد ناز شده ماشاالله موهای مرسانا جونم خوب بلند شده دلم میخواد از پارمیس هم بلند شه اما رشد موهاش خیلی کمه نذری هم قبول باشه خوشحال میشم سری بزنید
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ممنونم ...مرسانا هم موهاش پارشال خیلی کوتاه بود همش میگفتم کی میشه براش ببندم ...غصه نخور زودی بلند میشه ..پارمیش جون رو از طرف من ببوس
زهرا
16 دی 92 10:54
سلام عزيزم خدابدنده ايشاالله هيچوقت مريض نشي وسالم باشي كه مامان مهساوماناراحت نشيم چه خانومي شده دخترماقربون انارخوردنش برم من مهساجون موهاش خيلي قشنگ وجذاب شدن!خوشبحالتون كه همچين دلبري توخونتون داريد!اي خداكي بشه بچلونمش ببوسش ازطرف خالش خوشتيپو!راستي خصوصيات خوبشوهمه روبمن رفته جيگرم!چقدازخودم تعريف كردماعزيزمممممم
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
زهرا جون مرسی از کامنتت ...ان شاالله اما رضا بطلبه بیاین ما هم شما رو زیارت کنیم
فرشته
17 دی 92 14:58
عزیزم همیشه به گردش .هر چند اینترنت من سرعتش کم شده و خیلی از عکسا رو نتونستم ببینم اما اون قسمت کلاه رو دیدم خیلی هم باحال بود .
سمیرا
18 دی 92 0:33
واااااااااااااای دلم حسابی برات تنگ شده بود عزیزم خوب بریم سراغ عکسا نبینم مریضیتو عزیزم ان شالله خوب خوب بشی ببین اتاقو به چه روزی دراوردن ماشالله ماشالله چقدر باهوشه(عکس بابایی) جوووووووونم چه کمکی هم میکنه
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
عزیزمــــــــــــــــــــت
mamani taranom
18 دی 92 9:04
Jaye mamaneton khali nabashe azizam
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
خیلی ممنونم خانومی
w9YBTJ8LR2STZy9qSc6AcK9bgpfpc6cpzdVH0Fno4dDBfHSmVgNuv3pBmCmqYMQ_
18 دی 92 15:45
قربونت بشم من.لباست خیلی بهت میاد الما عکسای مرسانا جون رو دیده داره میگه مامان این کیه؟ این منم نمیدونم احساس کرده خیلی شبیه خودشه
مامان آلما
18 دی 92 16:00
قربونت بشم من الما داره عکسا رو میبینه میگه این کیه منماحساس کرده خیلی شبیه خودشه
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
قربونش برم ببوسش از طرف من اون جیگر رو
w9YBTJ8LR2STZy9qSc6AcK9bgpfpc6cpzdVH0Fno4dDBfHSmVgNuv3pBmCmqYMQ_
18 دی 92 16:00
راستی پست جدید دارم
الی
18 دی 92 18:47
سلام.ماشاالله چه دختری داریدواقعاکه دوست داشتنی.میشه لطف کنیدورمزبه منم بدید.دخملتون همیشه سلامت باشه وتندرست
. مــامــان مــهســا♥
پاسخ
ممنونم ...عزیزم برات فرستادم
الهام
18 دی 92 23:26
الهی من فدای مرسانای باهوش بشم
مامان زری ترانه
19 دی 92 19:30
سلام مهسا جان. خوبی عزیزم . چقدر نانازی شده مرسانا جون . راستی جای مامان فری عزیز و باباجون خالی نباشه . مامان و بابا و برادر من هم دیشب رفتند مکه . واقعاً جاشون خالیه خصوصاً برا من که ترانه رو می زاشتم پیش مامانم . ایشاا... یه فرصتی بشه همو ببینیم.
عاطی
20 دی 92 1:45
سلام مهسا جون خوبید ایشالا . راستش تو اخبار شنیدم اتوبوس زائران ایرانی دچار حادثه شده خیییلیی نگران شدم مامان فری جون حالشون خوبه ایشالا ؟
مامان رهام
20 دی 92 23:03
چه منظره قشنگی ....خدا قبول کنه...الهی فدات بشم منم کلی ذوق کردم خانومه واسه خودش....عزیزم بچه ها خیلی باهوش هستن واسه عکس بابای مرسانا جون میگم..بیا بغل خاله دخمل باهوش و نازم
مامان سویل
22 دی 92 9:27
مامانی ما هم دلمون ضعف میره نکن اینا رو با ما گناه داریم
صفیه
3 بهمن 92 8:19
مرسانا جووون که ماهه تو اون لباسش ماااااهتر شده اون عکس آخریشم قربونش برم مثل خانومای بزرگ ژست گرفته دوووست دارم مرسانا جون