مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

ماه 7 تمام شد

1390/4/28 15:59
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

 

سلام به عروسک خودم

خویی دخترم ؟؟؟‌نمی دونم تو دل مامانی داری چی کار می کنی ؟؟؟ بعضی اوقان انگارداری شیرجه می زنی تو دل مامان .... دیگه لگد زدن هات از رو دل مامان خوب دیده می شه ...قربون اون پاهای کوچولوت برم ...

 شنبه سرویس چوبت رو آوردن ...خیلی خوشگله .... امیدوارم ازش خوشت بیاد ....

دیگه من ومامان فری مشغول چیدنیم ..... وسایل نازت رو میچینیم ..... هفته دیگه میخوایم جشن سیسمونی بگیریم .....

هر شب من وبابا مجید میریم تو اتاقت وقربون صدقت میریم .... دخملم امروز ماه هفت تمام شد و وارد ماه 8 شدم ..... فقظ 59 روزه دیگه مونده ...... از خدا میخوام این دو ماهم به سلامتی بگذره ....

21 تیر نیروانا جون 1 ماهه شد ..... وقتی می بینمش دلم ضعف میره دیرم میشه که زودتر بیای پیشم .....

راستیییییییی امروز عکس های آتلیه تحویل می گیریم ...... خیلی خوشگل شده دخترم ....

خیلی دوست دارم نفس مامان .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

faeqeh
23 تیر 90 16:58
azizam salam omidvaram dokhmali salem biyad baghaleton axe otaghe ghashangesho hatman bezar bebinim zemnan lebasas fogholade bood dastetoon dard nakone