مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

مرسانا در 4 ماهگی

1390/10/18 15:34
1,771 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دل مامان

تو این ماه شما خیلی خیلی بازیگوش شدی....

برای اونهایی که میشناسی ذوق میکنی وجیغ میکشی .....www.smilehaa.org

از خودت صدا در می یاری وآواز میخونی...www.smilehaa.org

همچنان عاشق تلویزیون هستی.....www.smilehaa.org

با بچه های حدود ٧-٨ سال خیلی جوری و میخندی ....www.smilehaa.org

هر چی دستت می یاد دوست داری بخوری.....www.smilehaa.org

  با دست هات بازی میکنی ....www.smilehaa.org

از حمام بدت می یاد وگریه میکنی  مخصوصا موقع لباس پوشیدن...www.smilehaa.org

 

کالسکه رو دوست داری.....animated gifs of weaponry - Baby Carriage

واسه اولین بار نون رو دادم دستت....

 

وقتی تو تخت پارک میذارمت خودت می خوابی بدون اینکه من بخوام تکونت بدم ولالایی بخونم....animated gifs of babies- baby sleep in bed

کتاب مخصوص این ماه رو هم باهات کار کردمanimated gif of weaponry - baby reads book اما وقتی به صفحه اخرش میرسیدی دیگه حوصله ات سر میرفت  ونگاه نمیکردی.....

animated gifs of babies - baby on seasaw

animated gifs of babies- baby climbs on stair

animated gif of weaponry - baby on seasaw

animated gifs of babies

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

محمد
17 دی 90 8:12
شاد باشید وسلامت ماشاءالله داره برای خودش خانمی میشه.
sara
17 دی 90 12:39
ookheysh che khanoomi
مامانی فری
17 دی 90 12:46
فدات بشم مهربون من دردونه من عزیزییییییییییی
مامان نسترن
17 دی 90 19:38
دیگه داری برای خودت خانومی میشی عزیز دلم
مامان شراره
18 دی 90 2:01
ماشالله به مرسانای گل خودم.دیگه براخودش خانومی شده.عزیزممممم.
خاله شهرزاد قصه گو
18 دی 90 8:06
چه نفس شده عشق مامان.قوربون اون پيراهن نانازش برم من ماه شده خانوم خانوما
فروغ
18 دی 90 9:21
جوجه کوچولوی ما چقدر شیرین شده ماشالاااااااااااااااااااا هر روز شیرین تر و ناز تر میشه مهسا جون همیشه و هر لحظه در کنار جوجه ی کوچولوت بهت خوش بگذره - بوس بوس عزیزم
khale melika
18 دی 90 11:40
elahy man fadaye in dokhmal besham ke dige dare vase khodesh khanumy mishe
khale melika
18 دی 90 11:44
ey janam azize delam ke inghad khoshmaze noono too dastaye koochoolooot gerefty va badesham inghad aroom khabidii fereshteye koochooloo
ثمین
18 دی 90 12:27
سلاااااااااااااااااااااااااام دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم
خانوم گلی
18 دی 90 15:02
سلام خانومی
گل دخترت داره یزرگ میشه
ماشالا انقد خوشم میاد که میگی از خودش صدا در میاره وذوق میکنه
مواظبش باش
وای خانومی مرسانا سردش نبود برده بودیش تو برفا؟


خانوم گلی
18 دی 90 15:55
نه بابا خانومی کجا تموم شده 4 تا دیگه مونده تازه بعدش امتحانای همسریم شروع میشه
مامان آوینا
18 دی 90 17:33
نازی بخورمش.............این مدل خوابیدنش مثل آویناست انگار خودشه
مهسا
18 دی 90 18:50
سلام مهسا جون خوبید؟ مرسانا جون ماشاا... برا خودت خانمی شدی قربونت برم خودت لالا می کنی دوست دارم می بوسمت بوسسسسسسسسسسس
سمانه مامان کیمیا
18 دی 90 22:40
wowwwwwwwwwچقدر پست فکر کردم اشتباهی اومدم ببخشید خیلی وقت بود سر نزده بودم =D خیلی با ذوق و سلیقه ایی مرسانا هم خیلییییییییییییی بزرگ شده و خوشگل ماشالاااااااااااااااااااا
mamani helena
18 دی 90 23:16
elahi khale fadat besham ke enghadr bala shodi khordaniye man ba in aksatmahsa joonam espand yadet nare
مامان حارث
18 دی 90 23:37
سلام خاله ممنون که اومدی پیشمون خیلی نازه ماشاالله
zohre
19 دی 90 8:35
واااااای من اگه من پیش اون دخمل جیگر طلا بودم یه گاز گنده از اون لپ های تپل مپلش میگرفتم
نرگسی
19 دی 90 18:14
سلام عزیزم..مرسی از پیامتون.من همیشه وب دختر گلتو دنبال میکنم.یه بوس کوچولو از لپای تپلوش..ایشالا همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید..
نرگسی
19 دی 90 18:16
لینکتون میکنم عزیزم.آخه چند وقته پیش عکساتون رو رمز گذاشته بودین گفتم حیف دیگه مرساناجونی رو نمیتونم ببینم ..
سفانه مامان شهداد
19 دی 90 23:23
اااای جونم هزار ماشالله چقدر نازه این مرسانا خانوم خوشگل شما.... اسفند یادت نره مامانی.... خدا حفظش کنه ایشالله
مامان رويين
20 دی 90 13:09
الهي قربون برم آخه به ماماني بگو اين كارو با ما نكن ماشاالله هزار ماشاالله مرسي كه تولدم و تبريك گفتيد
میترا
21 دی 90 0:30
قربونت بشم. وبلاگ مامان فری رو می خونم و عکس های نازت رو دیده بودم.
عمه سمیرا
24 دی 90 23:25
از دیشب خونه عمه مهنوش ،سعید چپ و راست از مرسانا حرف میزنه ! خدا حفظش کنه برای زیاد صدقه بذار ! قربونش بشه عمه


سعید آقا خیلی لطف دارن به ما.........
معین
25 دی 90 12:22
لباسشو از کجا خریدین؟؟ خیلی خیلی بهش میاد ماشا اله خیلی خوشگل وخوردنی شده مواظبش باشین یک وقت چشم نخوره هرروز یک اسپند دورش به گردونین واز خدا ممنون باشید که دختر خوشگل وخوردنی بهتون داده



به به معین جان......واقعا اینجا رو منور کردی....ممنونم از لطفت
ندا مامان دوقلو
25 دی 90 22:14
ای جونم به این گل دخمل . عکس ها خیییییلی قشنگ بود بخصوص اون که تو تخت پارک بود . عزیزم منو ببخش که دیر به دیر بهت سر میزنم خودت میدونی بچه چقدر کار داره . کارایی که واسه مرساناجون میکنی را دوبرابر کن میشه کارای من . دست تنها هم هستم خییییلی سخته . مرسانا را ببوس


مامان الینا
26 دی 90 16:30
انشاالله که زودتر بزرگ شه وکلی باشیرین زبونی هاش دلتون رو ببره 4 ماهگیت مبارک گل من
معین
28 دی 90 23:49
ماشاع اله مرسانا برای خودش خانمی داره میشه. لباس خال خالیش خیلی خیلی قشنگه خیلی خیلی بهش میاد
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
6 بهمن 90 0:41
سلام مهسا جون.خیلی فرشته ی نازی دارین.خدا حفظش کنه.با کمال میل و افتخار شما رو لینک میکنم.