مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

happy valentines day

1392/3/23 7:34
2,024 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز عشق بود ،فرقی نمی کنه روز عشق خارجی یا ایرانی،مهم اینه که روز عشق یه چیزهایی رو یادمون بیاره و.....قلبمن روز عشق رو به همه ی عاشقای دنیا تبریک میگم وبرای همشون سلامتی وتداوم وجاودانی عشقشون رو از خداوند خواستارم....تقدیم به همه ی شما دوستان عزیزمقلب

 

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآاز تو برای تو مینویسمشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآاز تو که بهترینیشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآو به معنای کلمه همسر و همدم و همدلم هستی.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآتو که گرمای عشقت تنها امید بودنمه.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآمیخوام بگم خیلی خوشبختم.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآمیخوام بگم که همه چیز رو فقط با وجود تو میخوام.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآمهربونیات گاهی منو خیلی شرمنده میکنه.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآخونمون با وجود تو بهترین جای دنیاست.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآجایی که من در کمال آرامش به آینده روشن خودم و تو و فرزندمون فکر میکنم.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآمیدونم با قلب مهربونی که تو داری خداوند عالم بهترین ها رو برای تو و من رقم میزنه.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآهمسرم ، تنها مونسم بی نهایت دوست دارم.شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

  این کیک خوشگل از طرف بابا مجید برای مامان مهسا 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

هدیه  من وبابا مجید به بهترین هدیه زندگیمون

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

هدیه مامان فری با سلیقه وبابایی احمد مهربون ...ممنونم ازتون

 

 

آبنباتی ترین روز سال را با شیرین ترین بوسه عمرم به خوشمزه ترین شکلات قلبم هدیه می کنم،

کاکائوی من ولنتاینت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مامان الینا
26 بهمن 90 3:30
ولنتاین مبارک انشاالله که همیشه شاد وخوش باشید


زهره
26 بهمن 90 8:41
به ستاره ها خواهم سپرد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزویت بی نور نماند..
happy valentain


sin sin
26 بهمن 90 10:15
چقد این عکس یکی مونده به آخریه خوشگلهههههههههههههههههههههه
الهییییییییییییییی آدم دلش می خواد گازش بگیره ولی نمیشه که


فروغ
26 بهمن 90 10:29
عزیزه دلممممممممممممممممممممم

هر روزتون برای تو و مامان و بابا و مامان بزرگ و بابابزرگ و همه ی عزیزات روز مهر و محبت و عشق باشه

یه عالمه بوسسسسسسسسسس برای مرسانا جوجوی خودم


مامان رهام
26 بهمن 90 10:29
ولنتاين مبارك


مامان دینا جون
26 بهمن 90 10:29
ولنتاین مبارک.مرسانا جون خوش به حالت کادوهات خییییلی خوشگلن.مبارکت باشه عزیزم.


مامان نسترن
26 بهمن 90 10:47
عسلم ولنتاین مبارک ...عزیزم انشاءالله صدوبیست تا ولنتاین ببینی


سمانه مامان کیمیا
26 بهمن 90 11:41
همیشه در کنار هم شاد باشید
عسل و غزل
26 بهمن 90 12:03
سلام عزیز دلم دخمل قشنگم
چقد ماه شدی کادوهات هم مبارک باشه



مامان رويين
26 بهمن 90 12:21
قشنگم عزيزم ولتاينت مبارك


اينم براي مامان مرسانا


ممنونم عزیزم
مهسا
26 بهمن 90 12:23
سلام مهسا جون روز عشق رو بهتون تبریک می گم انشا ا... که روز به روز عاشقتر بشین و سالیان سال در کنار عشقای زندگی تون شاد وسلامت زندگی کنید قربون عشق کوچولوتون مرسانا جون برم من هدایا هم خیلی زیبا بودن دست مامان فری مهربون درد نکنه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


محمد
26 بهمن 90 12:24
امیدوارم در کنار هم همیشه و همه حال خوشبخت باشید.


mAhyA
26 بهمن 90 12:24
ای جاااااااااان
مامان خورشید
26 بهمن 90 14:20
الهیییییییییییییییییییی لباسشو قربونت بشم با اون کادوای خوشگلت بوسسسس happy valentine


مروارید مامان آوا
26 بهمن 90 14:49
ای خدا چقدر این تل موشی بهش میاااااااد


)
مامان آنیسا
26 بهمن 90 16:25
چه هدبه های خوشملی گرفتین شما .مبارکت باشه عزیزم


خاله فرشته
26 بهمن 90 17:33
امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم خیلی دوستون دارم خاله جوووووووووووووووووووون


مامان علی
26 بهمن 90 17:38
مبارک باشه . همه دقایقت عاشقی عزیزم. چه عکسا و هدیه های قشنگی.. عشقتون جاوید


مامان شراره
26 بهمن 90 18:27
سلام والنتاینتون مبارک
وای عزیزم .مرسانا جون یعنی اینقدر موهاش بلند شده که تل زده.
ماشالله خیلی نازه.روز به روز هم خوشگلتر میشه
دست بابا مجیدشون هم درد نکنه با خرید اون کیک خوشمزه برا مامانی


فدای تو عزیزم......:
مامان رادمهر
26 بهمن 90 19:00
عزیزم ولنتاین مبارک ، امیدوارم سالهای سال در کنار مامان و بابا و مامان بزرگ و بابا بزرگ مهربون و با سلیقه ات شاد و سرحال باشی و همیشه خوش باشید . در ضمن خیلی ناز و دوست داشتنی و خوردنی هستی.


ثمین
26 بهمن 90 20:32
چقدر این تل بهش میاد ماشاله!


مرسی ثمین جون
مامان آرینا موفرفری
27 بهمن 90 0:52
سلام عزیزم انشااله در کنار هم شاد وسلامت باشید.


نرگسی
27 بهمن 90 14:31
انشاالله همیشه کنار هم شاد وسلامت باشید عزیزمم..

مامان سانلی
27 بهمن 90 17:20
مزسانا جون روزت مبارک اخه تو خود خود عشقی عزیزم.
ا این مرسانا خانوم ما چقدر کادو میگیره
قربونت برم با اون چشات اینجوری نگاه میکنی.


مرجان مامان پریساجون
27 بهمن 90 17:25
سلام الان اپم منتظرتم عزیزم.مرساناجون روببوس


الان میام عزیزممممممم
مامان فرزانه
27 بهمن 90 19:51
سلام خوبی مهسا جان مرسانا خانمم خوبه دست مامانی و بابایی درد نکنه مرسانا جان از طرف من ببوس خیلی خیلی دوستون دارم شب خوش.



مامان فرزانه
27 بهمن 90 19:52
روباهی داشت با موبایل شماره میگرفت.

زاغ گفت اینجا آنتن نمیده،بده بالای درخت برات بگیرم.

روباه موبايلو اانداخت بالا.زاغ گفت

این جای پنیری که دوم ابتدایی ازم دزدیدی.








مامان آوینا
27 بهمن 90 22:00
سلام عزیزم خوشگل خانوم ولنتاینت مبارک چه کادوهای خوشگلی هم گرفتی I LOVE YOU

مهسا جون عکسات هم خیلی خوشگل وهنری بود




قربونت برم من خانومی.....لطف داری
مامان دریا
27 بهمن 90 22:35
روز عشق مبارک ... ایشالله همیشه عاشق بمونید و عشقتون ابدی باشه . آمین بوس واسه مرسانای خوشگلم


مرسی عزیزم
نرگسی
28 بهمن 90 0:27
مامان الینا
28 بهمن 90 1:56
____● ______●___________████____████ _______●_________██████_██████ ________●________█████████████ __________●_______███████████ _████____████____████████ ██████_██████_____█████ █████████████_______██ _███████████_________█ ___████████__●_______● ______█████____●______● ________██_______●_____● __________█________●____● : : : : : :★*☆♡*. ★*☆♡* (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ ________♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚ mersana jon bokhoramet khale
سمانه مامان کیمیا
28 بهمن 90 8:26
خصوصی واست گذاشتم عزیزم
mamani helena
28 بهمن 90 11:04
baba ba salighe che kadohaye nazi ghorbonet bere khale ba in tipet asheghetam


نسترن
28 بهمن 90 12:12
عزیزم ولنتاینت مبارک
چه دخترماهی راستی منم عاشق لاک زدن دست بچه هام این یکی ارزوهام بود که فعلا خدانخواست ازم گرفتش
انشالله همیشه لبت پرازخنده ودلت شاد باشه

راستی بااجازه لینکت کردم



عزیزم الهی که به این آرزوت برسی......ممنونم که به ما سر زدی.....خوشحالم کردی......منم با افتخار لینکت کردم خانومی
مامان پرنيان درنيان
28 بهمن 90 15:58
,واي چه دخمله نانازيه ادم دوست داره قورتش بده
چه مامان با سليقه اي هم داره


لطف داری نازنین
مامان رومینا
28 بهمن 90 21:31
مبارک باشه مرسانا جووون.چ خوشگلن هدایات دست مامان بابا و مامان فری درد نکنه


مامان رومینا
28 بهمن 90 21:32
خصوصی
khanom goli
29 بهمن 90 15:34
nazare mano chera taedesh nakardi?
narahati?


عزیزم نظرت برای من متاسفانه ارسال نشده
مامان ماهان نفسی
29 بهمن 90 19:32
وای خدای من من دوستدارم گازش بگیرم این کوچولو چقدر نمکی دوسشدارم خیلی یه عالمه بوس
من با اجازهتون لینکتون میکنم ماهان من خیلی خوشحال میشه بهش سر بزنی


ممنونم که به ما سر زدی عزیزم.....مرسانا هم خیلی خوشحال که دوستی مثل ماهان جان داره....
اما متاسفانه ادرس ندادی خانومی

gilda
1 اسفند 90 11:21
مرسانا خوشگلم خدا تو رو برای مامان و بابایمهربونت و مامان و باباهای مهربونشون حفظ کنه ایشالا . و بعد هم واسه خودم حفظت کنه تا بیام واسه رادینم خواستگاریت


.......
سمیرا مامان آنیتا
1 اسفند 90 22:18
وای چه کردین ولنتاین ...
هدیه ها هم مبارک دختر کوچولوی خوشگل


م
2 اسفند 90 6:35
سلامممم من عاشق اون عکس بابا بزرگ شدم ....ایشالا همیشه سلامت باشن خیلی جالب بود

روز عشقتون هم مبارک .....ایشالاکه همیشه با هم و درکنار هم با مهربونی زندگی کنین
مرسانا چه موشی شده جیگرش و برم براش اسفند بریز
من کیک میخوام



مامان سایان
2 اسفند 90 11:03
اااااااااااای جونم این موش موشی رو نیگاه کن چقدر ملوسه
ماشالااا
مامانش اسپند فراموش نشه


مامان حارث
9 اسفند 90 23:33
خیلی زیباست


خاله ملیکا
11 اسفند 90 16:12
مهسا جونم ایشالا همیشه خوشبخت و شاد باشین