مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

روز مادر بر تمام مامان های نی نی وبلاگی مبارک

1392/3/23 7:47
3,401 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقدیم به دوست داشتنی ترین مادر دنیا مامان فری

مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد

 

من بدهکار توام ای مادر

همه جانی که به من بخشیدی

لحظاتی که برای امن من جنگیدی

و بدهکار توام عمرت را

روزهایی که ز من رنجیدی

اشک ها دزدیدی،

و به من خندیدی
....
من بدهکار توام ای مادر

  

قویترین حامیم

 
تنها کسی که یه دنیا آرامش با خودش میاره
تنها کسی که منو از ته قلبش دوست داره
تنها کسی که تحمل دیدن اشکامو نداره


"مادر"

من عاشق مادرم هستم.

 

دنیای بزرگ و آرزوهاش رو نمیخوام ؛

میخوام کودکی باشم که همه آرزوهام آغوش مادرم باشه ... !!

 شکلک های محدثه

پیوست:مثل همیشه بابا مجید مهربون ومرسانا گلی من رو غافلگیر کردن وهدیه به یادموندنی به من دادن.....این اولین هدیه روز مادر مرسانا جونه.......ممنونم همسر عزیزم ودختر عزیزتر از جانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

mAhyA
22 اردیبهشت 91 22:58
سلام عزیزم...روزتون مبارک!!!
به مادر محترمتونم تبریک میگم...
نمیخواستم توی همچین روزی اینو بگم ولی خیلی ناراحت شدم که بعضیا اینقدر از دنیای نت سو استفاده میکنن برید به این آدرس موضوعو متوجه میشید

http://222222.niniweblog.com/post35.php


اره عزیزم دیدم خیلی متاسفم .........چقدر مردم بیکارن......
مامانی فری
22 اردیبهشت 91 23:04
ایییییییییی جانم عزیزم مامان کوچولو من شرمنده محبتهاتم
دختر عزیزم فدات بشم الهی که همیشه با کارهای قشنگت منو سوپرایز میکنی امسال روز ماد برای من وتو با شکوهتر ازسالهای پیش چون عزیزی به نام مرسانا داریم فرشته ای که از بهشت اومده تا به ما بگه روزت مبارک و این روز رو بیشتر و قشنگتر حسش کنیم
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل
و به اندازه تمام گلها و ستارگان جهان دوستتون دارم امیدهای من


مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 1:23
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 2:48
به یاد می آورم لحظه های فراز را که : صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . . مهسا جون روزت مبارک
باران پاییزی
23 اردیبهشت 91 4:18
خدا رو صدهزار مرتبه شکر که دروغگو رسوا شد
عمه آتنا
23 اردیبهشت 91 7:42
مامان مهسا و مامان فری روزتون مبارک باشه مامانای مهربون
مامان تیارا
23 اردیبهشت 91 8:36
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
مامي نسيم ( مامان ملودي )
23 اردیبهشت 91 9:06
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
زهره
23 اردیبهشت 91 9:17
مهسای عزیز روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
نسترن(مامان نیروانا)
23 اردیبهشت 91 11:54
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
نسترن(مامان نیروانا)
23 اردیبهشت 91 11:57
مهسا جون اولین سال حضور فرشته کوچولوتو در این روز زیبا تبریک میگم و امیدوارم همیشه لحظات شیرین و اینده ای روشن پیش رو داشته باشین....
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 12:42
بایدازعشق بسازم غزلی قابل تو غزلی ناب وصمیمانه به وزن دل تو دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد سبز باشی ودلت خانه ی پاییز مباد روزت مبارک
مامان فرزانه
23 اردیبهشت 91 13:18
چه حکایت جالبی است ! کلمه زندگی با زن شروع میشود و کلمه مردن با مرد!! پس ببالید به خودتان که آغاز گر زندگی هستید. روزتان مبارک.
محمد
23 اردیبهشت 91 13:30
ولادت حضرت فاطمه (س) بر شما مبارک باد
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 15:04
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 15:39
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامان پارسا جیگر
23 اردیبهشت 91 16:22
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید. از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام. عزیزم روزت مبارک ...
مامان ساینا
23 اردیبهشت 91 18:08
روزت مبارک مهسا جون. انشاله همیشه سالم و شاد کنار هم باشید.
رویا
23 اردیبهشت 91 18:21
وای چرا عکس از مرسانا جونی نذاشتین


عزیزمممممممممممممممم......حتما به زودی با پست
پر از عکس از 7 تا 8 ماهگیش میام
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:39
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك دوست خوبم
مامان علی
23 اردیبهشت 91 20:17
ر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزتون مبارک دوست عزیزم.
نایسل
23 اردیبهشت 91 23:35
مرسی خوشملم اتفاقا من برای مامان جونتون تبریک گذاشتم فکر کردم جوابمو دادن کلی خوشحال شدم
مامان آرتین
24 اردیبهشت 91 0:57
مامانی روزت مبارک
مامان طاها
24 اردیبهشت 91 1:43
روز مادر رو به یه مامان مهربون تبریک میگم
مامان طاها
24 اردیبهشت 91 1:44
عزیزم روزت مبارک
مهسا
24 اردیبهشت 91 10:39
سلام مامان مهسا جون این روز رو بهتون تبریک می گم انشا ا.... همیشه سلامت باشید و سایتون روی سر مرسانا گلی باشه قربون مرسانا نازی برم من
mamane helena
24 اردیبهشت 91 16:08
salam mahsa joon khoda mamane mehraboneto vaseye to va ma negah dare mersana m mesle hamishe nazo khordani
مامان ماهان نفسی
24 اردیبهشت 91 16:35
روز شما موجود زیبا .دوست داشتنی . حساس . عاقل.مدیر.مدبر.خلاق و فداکار مبارک باشد! فقط خودمون میدونیم چه جواهراتی هستیم . عزیزم روزت رو صمیمانه بهت تبریک میگم
مامان امیرناز
24 اردیبهشت 91 17:16
مین خوردن زیباست اگر مقصد خاک پای مادر باشد روزت مبارک عزیزم
عمه سميرا
25 اردیبهشت 91 10:41
مهسا جون اولين سالي كه عنوان مادر رو بهت دادن و برات به مناسبت روز مادر هديه گرفتن ،رو بهت تبريك ميگم اميدوارم هميشه سالم و شاد در كنار مجيد جان و مرساناي مهربون زندگي كني !


ممنونم عزیزممممممممممممممممم
مامان رهام
25 اردیبهشت 91 12:04
مهسا جون روزت مبارك عزيزم از طرف من به مامان فري هم تبريك بگيد.