مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

12/12/2012

1392/9/17 20:06
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

الان که دارم این رو مینویسم شما مهد کودک هستی ومن هم سر کار ..

از دیشب بارون خیلی شدیدی هم شروع به باریدن کرده...

امروز مصادف با 12/12/2012 الان هم ساعت 12:12 دقیقه هست که  تماس گرفتم با مهد وگفتن داری بازی میکنی...قربونت بشم

 

خیلی دوست دارم دخترم،امیدم،عشقم،

راستی یکی از خاله های خیلی مهربون دنیای مجازی(مرجان عزیزم) زحمت کشیده وعکس هایی  از شما درست کرده وفرستاده ....مرجان جونم ممنونم از لطفت خیلی زیبا بود...

اینجا میذارم برای دخترم به یادگار بمونه.....

سلام مامان مهسای عزیز
جند تا از عکسای مرسانا جونو با عشق واسش درست کردم ، انشاء ا... خوشتون بیاد
البته من از عکسای وبلاگ مامان فری عزیز استفاده کردم آخه رمز پست های شما رو ندارم
خیلی نانازی مرسانا جون ، عااااااااااااااااااااشقتم همشهری گل من

 

 

 

 

مرجان عزیزم ممنون میشم ایمیلت رو برام خصوصی بذاری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mAhyA
22 آذر 91 12:08
عزیز نازنینم چه عکسای قشنگی دست خاله مرجان درد نکنه! خیلــــــــی دوسِت دارم!
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 آذر 91 13:21
سلام مامان مهسا حتماخیلی سخته که دورازگل دخملت میمونی درروز امیدوارم همیشه شادوسلامت باشید.
قبلا برای تولددخترامون به هم سرزدیم آخه ۱روزفرقشونه.
اماامروزاتفاقی اومدم ودیدم چقدرجالب پستهای اخرمون دقیقاعین هم هستش کلی جاخوردم وگفتم یه کامنت بذارم
مرساناجون روببوسین


ممنونم خیلی جالب بود برای من هم
محمد
22 آذر 91 15:43
ماشاءالله شادباشید وسلامت
فرشته
22 آذر 91 16:37
اخی چقدر جالب بود. دستشون درد نکنه.من که عکس درست کردن بلد نیستم این گلا رو تقدیم مرسانا گلی میکنم


فدای مهربونیات......
maryam.k
22 آذر 91 23:23
عزیزم چه عکسهای قشنگی من رابرد به دوران کوچول موچولی مرساناگلی یادش بخیر چه زود گذشت
زهره
24 آذر 91 20:35
چه عكساي قشنگي مرسي خاله مرجان مهربووون واقعا سخته دور بودن ازين فرشته هاي كوچولووو و چه قد لذت داره بعد از ساعت كاري آغوش گرفتن اونا تمام خستگيا فراموش ميشه دنياتون پر ستاره
♥ مامي ملودي جون ♥
27 آذر 91 9:19
خيلي قشنگ بود دستشون درد نكنه
مامان مریم
1 دی 91 13:08
چه دخمل نازی...خوشگل شدن عکساش
ghazl
1 دی 91 18:00
vaaaaaaaaaaaay mahsa che khoshgel shode in mersana kheyli bozorg shodea ghorbunesh beshm bebusesh az tarafe man