مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

تولد مادر بزرگ نی نی وبلاگی ها مبارک

1392/9/17 20:02
2,085 بازدید
اشتراک گذاری

آسمان را گفتم

می توانی آیا

بهر یک لحظهء خیلی کوتاه

روح مادر گردی

صاحب رفعت دیگر گردی

گفت نی نی هرگز

من برای این کار

کهکشان کم دارم

نوریان کم دارم

مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم.

ای والاتر از آسمان تولدت مبارک

 

زیباترین فرشته آسمانی من

خداوند تورا آفرید تا مادر من باشی من به خود افتخار میکنم که چنین مادری دارم.مادری که هرچه بخواهم او را توصیف کنم کلمات یاریم نمیکنند  

فردا اول فروردین مصادف با تولد مادربزرگ های مرسانا جونه....

هر دو متولد اولین روز از بهار هستن.....

  مامان فری تولدت مبارک  مامان مهربون و خوبم ، مادر عزیزم ، که از فرشته های آسمون فقط دو بال کمتر داری. مادری که  همه ی مهر و صفا و عشق در وجودت نهاده شده  ....بابت تمام زحمت هایی که برای من مخصوصا مرسانا جون کشیدی دستانت رو بوسه باران میکنم..... .

مامان جونم  در روز  تولدت برات آرزوی روزهایی پر از سلامت در کنار پدر عزیزم رادارم ....

   

مادر، اگر دعاي شبانگاهيت نبود                                                         
  من در لهيب آتش غم می گداختم
 
مادر، اگر گناه نبود اين به درگهت                                                 
   بي شک تو را به جای خدا مي شناختم
 
تا ديده ام به روی جهان باز شد، زشوق                                                      
 لبخند مهربان تو جا در تنم دميد
 
فرياد حاجتم چو برون آمد از گلو                                                           
  دست نوازش تو به فرياد من رسيد.
 
مادر، قسم به آن همه شب زنده داريت                                        
   که اندر سرم هوای تو هست و صفای تو
 
آيينه دار مهر و عطوفت تويی، تويی                                              
    خواهم که سر نهم به خدا من به پای تو
 
روزي که طفل زار و نحيفي بُدم زمهر                                                   
 چون جان خود، مرا تو نگهدار بوده ای
 
مادر، به راه زندگي من فدا شدی                                                        
 دايم مرا تو مونس و غمخوار بوده ای
 
مادر قسم به تو، که تويی نور کردگار                                                   
      يزدان تو را، ز نور وفا آفريده است
 
 
نازم به آن شکوه و به آن عزّت و مقام                                                 
جنّت به زير پای تو خوش آرميده است
 

  فردا سالروز تولد بهترین دوست و خوش قلب ترین و عزیزترین مامان بزرگ  دنیاست بغل از خدای بزرگ و مهربون میخواهیم سایه پر مهر عزیز دلمون مامان جون مستدام باشه و انشاالله ١٢٠ سالگی شونو در کنار نبیره ها و نتیجه ها جشن بگیرند.و خدا کمکمون کنه که قدر دان خوبیها و مهربونیهایی که در حق ما و بچه هامون انجام دادند و میدهند باشیم .

 مامان جون خیلی دوستتون داریمبغلتولدتون هزاران بار مبارکماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مهسا
29 اسفند 90 18:47
سلام تولد مامان بزرگای مرسانا جون مبارک باشه انشا ا.... همیشه سلامت باشن و 120 ساله بشن فدای شما بوسسسس
مامان سانلی
29 اسفند 90 19:10
سلام تولد مامان فری مبارک عزیزم ایشالا همیشه سایه مامان فری بالای سرتون باشه
نایسل
29 اسفند 90 19:13
مبارک باشه عزیز د لم ایشاالا 120 سالگی شون
مامانی فری
29 اسفند 90 19:20
دخترگلم عزیزکم فدات بشم من لایق اینهمه اظهار لطف نبودم اگه کاری هم کردم انجام وظیفه بوده وبس خیلی سوپرایزم کردی با هر جملت اشکم ریختم و به وجد امدم . شاکر خدا ی مهربون هستم که چنین دختر با احساسی رو به من داده .
اینشالله همیشه در کنار همسر مهربونت و مرسانای نازم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروزو عاقبت بخیر باشید و در استانه سال نو از خداوند منان بهترینها رو برایتان ارزومندم




قربونت برم مامان مهربونم.....بازم تولدت رو تبریک میگم.....این اولین سالی که روز تولد شما مرسانا جون هم تو جمع ماست....
مامان فرزانه
29 اسفند 90 22:41
پروردگارا در روزهای پایانی سال به خواب دوستان آرامش به بیداریشان آسایش به زندگیشان عافیت به عشقشان ثبات به مهرشان وفا به عمرشان عزت به رزقشان برکت وبه وجودشان صحت عطا بفرما پیشاپیش سال نو مبارک
مامی نسیم( مامام ملودی )
29 اسفند 90 23:07
مبارک باشه . انشا الله هزاران سال سایشون بالای سر خانوادشون باشه .
سیما
29 اسفند 90 23:37
سلام عزیزم مرسی از لطفتون ممنون که بهمون سر زدین عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین
mamani helena
1 فروردین 91 2:26
salam azizam manam tavalode madare mehraboneto tabrik migam mahsa joon va sale no ra be shoma va khanevadeye gerami tabrik arz mikonam
خاله فرشته و عمو هادی
1 فروردین 91 2:54
خواهر خوبم : تولدت آغاز زیباییها ست. هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم...
مامان رومینا
1 فروردین 91 13:31
تولد مامان بزرگ مهربون مرسانا مبارک ایشالا سلامت باشن همیشه
مامان رومینا
1 فروردین 91 13:32
سال نو مبارک.امیدوارم نوروزی که پیش رو دارید آغاز روزی باشد که آرزو دارید
مهلا
1 فروردین 91 16:11
مبارک باشه امیدوارم که سالیان سال در کنار شما سالم و سلامت باشن
مامان آرتین
1 فروردین 91 17:28
سلام مبارک باشه سالی پر از شادی و تندرستی براتون آرزومندم
مامان ثنا و ثمین
2 فروردین 91 3:37
اسمانت بی غبار،سهم چشمانت بهار قلبت از هر غصه دور،بزم عشقت پرسرور بخت و تقدیرت قشنگ،عمر شیرینت بلند سال نو مبارک
مامان آوینا
2 فروردین 91 15:20
تولد مادربزرگ مبارک ایشالله 120 سالگیتون عید شما هم مبارک آرزو میکنم سالی پر از برکت وسلامتی داشته باشین
مامان خورشید
2 فروردین 91 21:26
مرسانا عروسکم ملوسکم عیدت مبارک با آرزوی بهترینها در کنار مامانی و بابایی تولد مامان بزرگ جونا مبارک
ثمين
4 فروردین 91 22:22
تبريك
حامد
4 فروردین 91 23:08
تولد مادرتون مبارک با آرزوی سلامتی
نرگسی
5 فروردین 91 0:16
تولد مادری مبارک عزیزم .. انشالله همیشه سلامت باشن و سایشون رو سرتون .. چه عکسای خوشگلی مهساجون ..
مامان شهلای ارتین
5 فروردین 91 0:23
مهسا جونم عیدت مبارک مطمئنم روز اول عید رو با شادی اغاز کردی چون تولد مامان فری مهربونت بود حتما از طرف من تولدشو تبریک بگو مرسانا جون این مامانی نفس رو هم از طرف من ببوس براتون بهترینهارو ارزو دارم


مهسا
5 فروردین 91 13:21
سلام سال نو رو به شما تبریک می گم و آرزوی بهترین ها رو در سال 1391 دارم قربون مرسانا جون برم من بوسسسسس
مامان الینا
5 فروردین 91 13:57
سلام انشاالله که همیشه در کنار مادر گلتون با آرامش زندگی کنید تولد تولد تولد مامان فری مبارک
مامان ثمین
5 فروردین 91 18:13
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک
خاله ندا
6 فروردین 91 1:54
تولدتون مبارك .... با بهترين آرزوها براي شما



زهره
6 فروردین 91 10:55
وقتی طنین یا مقلب القلوب...دلت را لرزاند،وقتی آوای خوش یا مدبرالیل را زمزمه کردی و یاد یا محول الحول دگرگونت کرد،برای ما هم بخواه از آن بخشنده بی همتا حول حالناالی احسن الحال،سال نو مبارک.
براتون آرزوی بهترینها رو دارم
مامان فری عزیز تولدت مبارک


خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
7 فروردین 91 4:51
خدايااااااااااااااااا تولد مامان مهربون منم اول فروردينه! ميگم چقدر مامان فري مهربون رو دوست دارم دليلش اينه مامان فري مهربون و مامان جون پدري مرسانا جونم تولدتون كلي مبارك باشه. انشااله سال خوبي رو در پيش رو داشته باشين و ساليان سال اين روز زيبا رو با شادي جشن بگيرين
نسترن(مامان نیروانا)
8 فروردین 91 12:08
تولد مامان بزرگهای مهربون مبارک...انشاا...همیشه سالم و شاد باشن
میترا
8 فروردین 91 16:51
تولدشون مبارک باشه. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشن
مامان طاها
13 فروردین 91 3:24
سلام عیدتون مبارک
چه عکس های نازی گذاشتی
ببوس این عروسک ناز رو


مامان كيان و كارين
17 فروردین 91 15:44
سال نو مبارك !!
خيلي خيلي خيلي خوشگله
هزار ماشالله
مرسانا با اون لباساي سنتي مثل عروسك شده .
خدا حفظش كنه
و هفت ماهگي ات هم مبارك ملوسك كوچولو


مامانی درسا
20 فروردین 91 7:40
مهسا جان من این پستو ندیده بودم . وای ببخشید تولد مامان فری بوده ... تولدش هزاران بار مبارکککککک . زنده باشی مامان فری گلم .
مامان حسنا
13 بهمن 91 11:38
اینا که هرقسمتش یه رمز دارهبازم در بسته