مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

اولین ماهگرد

1392/3/8 8:55
1,684 بازدید
اشتراک گذاری

تو یگانه موجودی هستی که از وجود خود منی و من از بابت این موضوع به خودم می بالم نفس مامان .

با یه دنیا امید و آرزو منتظر اومدنت بودم عزیزکم. تو اومدی و بهترین هدیه خدا شدی واسه من. روزی هزاران بار خدا رو شاکرم که تو فرشته کوچولو رو به من داد .در فرشته بودنت شکی نیست تو با یه دنیا پاکی از پیش خدا اومدی تا شاید ما با دیدن تو وجود خدا رو بیشتر درک کنیم و بیشتر شاکر باشیم.

اولین ماهگردت رو تبریک میگم عسل زیبامامان.....

 وزن:4  کیلو

 

اینم هدیه مامان فری وبابا احمد.....ممنونم ازشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یلدا
13 دی 92 15:54
واقعا وبلاگتون رو دوست دارم همین طور شما و مرسانا رو
من
30 تیر 93 17:45
سلام وب خوبی دارین ماشاالله رمز ب ما تعلق نمیگیره ؟