مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

تولد 29سالگی مامان مهسا (12/3/92)

1392/3/28 7:51
1,363 بازدید
اشتراک گذاری

 

 ١٢ خرداد تولدم بود به سلامتی و میمنت شدم ٢٩ ساله  اصلا باورم نمیشه کم کم باید با دهه بیست زندگیم خداحافظی کنم ...  

شب تولدم با مرسانا گلی خونه بودیم....مرسانا جون هم که هر شب وقتی بابا مجید میاد خونه میگه بِ پارت....بِ پارت...منم زنگ زدم به بابا مجید که کی میتونه بیاد تا خوشگله رو ببریم  پارک...اما عزیزم گفت که خرید داره ودیرتر میاد...

ساعت ١٠ بود ، مشغول شام دادن به دخملی بودم که در باز شد و همسری مهربون  با کیک و گل وارد شد...من اینجوری بودمتعجب مرسانا هم اینجوری نیشخندقربونش برم که همیشه به هر مناسبتی من رو غافلگیر میکنه ...

لطیفه لبخند زیبا، زیبا به زر و زیور اراستن

 


ÁáăÇÓäĚŃ هیدرات هیدرات برای افراد مسن عاشقانه

خلاصه مراسم شمع فوت کردن داشتیم   البته مرسانا جون فوت میکرد و من نگاه میکردم....

 شام هم به پیشنهاد همسری رفتیم بیرون .....

مرسانا جون اصرار داشت که روی میز بشینهناراحت 

 

لطیفه لبخند زیبا، زیبا به زر و زیور اراستنلطیفه لبخند زیبا، زیبا به زر و زیور اراستنلطیفه لبخند زیبا، زیبا به زر و زیور اراستن 

 

بعد از شام هم به قولمون عمل کردیم ورفتیم پارک نزدیک خونمون ....ماچ

هوا عالی وپارک هم خلوت ...خیلــــــــــــــــــــی خوش گذشت

من هم پابه پای مرسانا سرسره سوار میشدم به یاد دوران کودکی...

 

 

 

  امشب هم مامانینا رو  به مناسبت تولدم مهمون کردم به صرف شام ......بعد از اونجا هم رفتیم پارک تا به مرسانا گلی بیشتر خوش بگذره....

 شب خیلی خوبی بود در کنار عزیزانم....

 

 دایی محمد شیطون

 بابایی هم همبازی مرسانا شده بود که کلی دخملی تعجب کرده بود ومیخندید

لطیفه لبخند زیبا، زیبا به زر و زیور اراستن

راستی هدیه ها

بابا مجید وجه نقد که داخل یک پاکت خوشگل بود...

بابا هم زحمت  خرید روکش صندلی های ماشینم رو کشید....

مامان فری هم یک مانتو شیک ....

دستشون درد نکنه ....ان شالله بتونم جبران کنم

pimboli1.gif

 از همه ی دوستان گلم که به یادم بودن  خیلی خیلـــــــــــــــــــــی ممنونم....

ادم وقتی میبینه روز تولدشو خیلیا به یاد دارن یه حس خوبی بهش دست میده حسی از عشق و سپاس


مقالات زیبا دختران دختران زیبا

خدایا ممنونم ازت به خاطر اینکه امسال هم مثل سالهای گذشته تونستم در کنار خانواده مهربونم  بیست ونهمین سال زندگیم رو جشن بگیرم. دوست دارم هزارتا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

صوفیا مامان سامیار
14 خرداد 92 4:16
چه جالب منم 12/2 ، 29 ساله شدم و سامیارم همسن مرسانا جونه؟ میگم مهسا جون رمز ما چی شد؟!


چه جالب

عزیزم رمز رو فرستادم
عمه ی آتنا
14 خرداد 92 8:22
خدارو شکر ما هم خوشالیم از خوشحالیه این خونواده گرمو صمیمی
از ته دل واستون آرزوی زندگیه پر از شادی میکنم
تولدتون مبارککککک


عزیزم مرسی از آرزوی قشنگت

از خدا میخوام شما هم به همه آرزوهات برسی
mana
14 خرداد 92 9:14
aziiiiiiize delam enshalah yavalooode 120salegit.behtarinharo barat arezomandam mehrabonam


دوست دارم عزیـــــــــــــــــرمی
مرجان مامان پریساجون
14 خرداد 92 9:50
تولدت مبارککککککککککککککک.


مامانی فری
14 خرداد 92 9:58
بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست

و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک دختر عزیزم اینشالله همیشه در زندگی شاد موفق و عاقبت بخیر باشی و زندگیت روز بروز شیرینتر از روز قبل باشه
شب خیلی خیلی خوبی بود و به ما خیلی خوش گذشت ممنونم عزیزم ایام به کامت دوست دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



[گل





مامان گلم دوست دارم

بابت هدیه های زیباتون متشکرم
محسن
14 خرداد 92 10:08
با سلام دوست عزیز وب زیبایی دارید شما می توانید با عضویت در پارس پا از تک تک بازدید کنندگان خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با کلیک بر روی آدرس سایت ما عضو شوید.
آلاء
14 خرداد 92 13:20
سلام گلممممممممم
تولدت مبارک
امیدوارم 120 سال دیگه سایه ات بالای سر مرسانا جون و بقیه بچه هاتون باشه
امیدوارم درکنار خونواده همیشه شاد و سالم باشی


وااااااای مهسا چند وقته میخواستم ازت بپرسم که خردادی هستی؟
یه حسی همیشه بهم میگفت که خردادی هستی
آخه حس میکنم خیلی شبیه همیم
بیشتر از همه این تنوع طلبیت که تم وبلاگتو عوض میکنی
منم خیلی تنوع طلبم
خوشبختم هم ماهیییییییی


وای چقدر خوب ....منم خوشبختم خردادی

ایول به هر چی خردادیه
مهلا
14 خرداد 92 14:17
تولدتون مبارک و ایشاا.. هرسال کنار هم این روزو جشن بگیرین
اون قاشق شکلاتی رو کیک چقده باحاله


قربون این دخملی که اینقده عاشق پارکه


مرسی از تبریکت ...آره هم خوشگل بود هم خوشمزه جای شما خالی....مهلا جون هر شب کار ما شده رفتن به پارک ...به قول خانم کوچولو پارت
مهسا
14 خرداد 92 14:40
سلام
مهسا جون هزارن هزار بار تولدت مبارک انشاا.... تولد120 ساله گیتون رو جشن بگیرید و همیشه در کنار عزیزانتون شاد باشید
مرسانا جونم رو ببوسید بووووووووووووووووووس


برای مهســـــــــــــــــــای عزیزم
فرشته
14 خرداد 92 21:54
عزیزم تولدت مبارک انشااله همیشه سلامت باشی و واسه مرسانا گلی مادری کنی


وای چه دعای قشنگی فرشته جون
مامان دیانا
15 خرداد 92 0:03
تولدت هزاران بار مبارک باشه


سمیرا
15 خرداد 92 0:39
بازم تولدتو تبریک میگم
ان شالله تولد 100سالگیت
همیشه به شادی وتفریح



مهربـــــــــــــــــــونم
آرزو
15 خرداد 92 1:15
سلام مهسای عزیز..


عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن
با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو
به تو تبریک میگویم . . .
گل من تولدت مبارک..



مهسا جونی من تو پست قبلی هم براتون تبریک تولد گذاشتم..


خانومی من رو شرمنده میکنی ....بوســـــــــــــــــــــــــ
محبوبه
15 خرداد 92 1:16
تولد تولد تولدت مبارک
چه جالب شما ۷ ماه از من بزرگترین منم همین احساس شما رو دارم باورم نمیشه به این سرعت داره زمان میگذره امیدوارم هممون عاقبت بخیر بشیم فک کنم این بهترین دعا باشه


ان شااالله
مامانی درسا
15 خرداد 92 3:33
مبارگه عزیزم انشاالله همیشه سلامت باشی ....... دختر گلم هم 21 ماهگیش مبارک .......


:مرسی خانومی ....
انسیه
15 خرداد 92 7:14
تولدت مبارک مامان مرساناگلی هزارتاشاخه گل واسه مهساجون


ممنونم عزیزم امیر علی جون رو ببوس
ایلیا و خاله ریحانه
15 خرداد 92 15:39
تولدت مبارک عزیزم بهترینها رُ برات آرزومندم


مامان افسانه
15 خرداد 92 15:52
مهسا جون رمز می خوام البته اگر ایرادی نداره ممنونم


سمیرا مامان اهورا
15 خرداد 92 16:17
مهسا جون یه بار دیگه تولدتو تبریک میگم و از خدا فقط روزای خوب و شیرین براتون میخوام مهسا جون رمزتون عوض شده؟؟؟ بابت دعوت وبلاگی هم خیلی ازت ممنونم عزیزم مرسی
سمیرا مامان اهورا
15 خرداد 92 16:26
آآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخ چه عکسای خوشگلی
دست بابا مجید مهربون و با احساس درد نکنه
قربونت برم مرسانا جونم تک تک عکسات خوشگل و ناز بودن مخصوصا اونیکه یه تاپ خوشگل رنگی تنته و روی میز نشستی پاهات و آویز کردی عزیزمممممممممممممممممم


:
آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 خرداد 92 17:59
دوستم تولدت مبااااارک (البته باتاخیرببخش

امیدوارم درکنارهمسری خوبت و مرساناجونم ۱۲۹ساله شی
مهساجونم دوست عزیزم تبریک مرابادستان خالیم پذیراباش


مرسی دوست جونم برای آرمیتا جون ومامان مهربونش
نسترن(مامان نیروانا)
15 خرداد 92 19:16

مجدادا تولدت مبارک عزیزم


[
مامان افسانه
15 خرداد 92 19:46
تولد تولد تولدت مبارک
ایشالا 120 ساله بشی سایه ات بالا سر خانواده باشه
پایدار و برقرار باشی
تقدیم به مهسا جون



افسانه جون ممنونم از تبریکت .....
صفیه
16 خرداد 92 8:42
همیشه لبخند بر لبانت

عشق در قلبت

لطف در نگاهت

محبت در چهره ات

بخشش در رفتارت

و حق در زبانت جاری باشد

تولدت مبارک مهسا جون شرمنده دیر اومدم



مرسی از شعر زیبات صفیه عزیزم

* همیشه به من لطف داری
مامان آوینا
16 خرداد 92 14:31
مهسا جون تولدت مبارک انشااله سالهای سال سایه ت روسر مرسانا جونم باشه وآبجی وداداشی های فراوونی هم براش بیاری
راستی دیدیچه حالگیری میشه وقتی داری به سی نزدیک میشی منم هم سن شمام


آره عزیزم خیلی ناراحتم باید با دهه 20 زندگیم خداحافظی کنم
صوفیا مامان سامیار
16 خرداد 92 19:14
تولدت مبارک مهسا جونم ایشالللل سالیان سال سایه شما وبابایه مهربونش بالایه سر مرسانا جون باشه گلم . 21 ماهگی مرسانا گلی هم مبارک


مامان آلما
16 خرداد 92 23:01
تولدتون مبارک ایشالا صد سال دیگه هم کنار خانواده خوشبخت بمونی
مامان آرتین (الهه)
17 خرداد 92 17:10
مهسا جون تولدت مبارکککک


sin sin
18 خرداد 92 8:39
تولدت با تاخیر مبارک مهسا جون
100سال زنده باشی در کنار بابا مجید و مرسانا گلی و مامان فری و بابایی احمد و دایی حامد و ..... خوش بگذرونی
راستی دقت کردی تولد خودت بود یه عکسم از خودت نبود؟


سلام عزیزم

ممنونم از کامنت پر از مهرت
در ضمن اسم داداشم محمده
sin sin
18 خرداد 92 12:02
ببخشید اشتباه لپی پیش اومد! آیکن سوت بلبلی و خجالت زدگی حتی


فدای سرت عزیـــــــــزم
مامان ماهان نفسی
26 خرداد 92 14:58
مهسا جون تولدت مبارک رمز ندادی به منا نکنه واقعا نمیخوای بدی بابا مردم از بس نظرهای خصوصیمو چک کردم




الان میفرستم خانوم گل
الهه ناز....
27 خرداد 92 13:24
تولدت مبارک مهسا جون.منم 14 خرداد هستم 28 ساله شدم.ولی شما خیلی خیلی از من جلوترین.


سلام خردادی...

ایول به هر چی خردادیه