مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

رنگ انگشتی (30/3/92)

1392/9/17 20:14
1,774 بازدید
اشتراک گذاری

 

              

 

دختر نازم
 

چون علاقه به نقاشی داری..... وقتی چشم های مامان رو دور میبینی  با مداد شمعی ومداد رنگی رو دیوارهای خونه نقاشی میکشی   ..تصمیم گرفتم خودم برات رنگ انگشتی درست کنم ...

خیلی خیلی دوست داشتی وکلی ذوق میکردی ...قربونت بشم

     

 53

 53

53 

 53

 53

اینجا شعر تاب تاب میخوندی ومی رقصیدی...آخ که من عاشقتم

53 

53 

فدای اون شکل مثل ماهت

53 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامانی فری
1 تیر 92 10:02
ای جونمممممممممممممممممممم

افرین و باریکلا به مهسا جونم که این رنگها رو برای عشقم درست کرده

دستت درد نکنه دختر عزیزم

فداش بشم که با این ذوق داره نقاشی میکشه


مامان عزیزم مرسی از شما چون پیشنهاد شما بود که براش درست کنم
مامان رومینا
1 تیر 92 13:35



mana
1 تیر 92 13:39
ghorbonet beram man azizam


سمیرا مامان اهورا
1 تیر 92 15:36
عزیزممممممم چه با مزه شدی لباس نداری
خانم کوچولوی هنرمند معلومه خیلی استعداد داری خوشملکم
مامان مهسا آفرین که همه چی رو براش محیا کردی
فداش بشم میخواد شکوفا بشه عشقم



*
زهرا(✿◠‿◠)
1 تیر 92 16:36
وای ماشاللاااااااا
ینی این دخملی همون مرسانا کوچولوی خودمونههههه؟؟!!
الهی......


مرجان مامان پریساجون
1 تیر 92 17:18
ماشاله به اون رقصیدنت...خیلیییییییی خیلییییییییییی ببوسش


مرسی عزیزم ...
آلاء
1 تیر 92 18:43
الهی قربونت برم هنرمند خالهههههههههه







آلا جون بهتر شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آرزو
2 تیر 92 1:33
سلام مهسا جون..
عـــــــــــــــــــــــــــــــزیــــــــــــزم..
خدای من رقصیدنشو ..آخه چقدر تو نازی گلم..
دست مامان مهسا هم درد نکنه..واقعا کاری خوبی کردید..بچه ها عاشق نقاشی روی دیوارند..



)
مامان ماهان نفسی
2 تیر 92 1:39
وای مهسا جون مردم تا این رمز رو دادیادلم برای این خانم کوچولو یه ذره شده بود افرین به تو مامان باسلیقه واین دختر نقاش


دور از جونت عزیزم ....شرمندم فراموش میکردم ....منتظر حضور سبزن مثل همیشه هستم خانومی...ماهان نفسی رو ببوس
mamanebaran
2 تیر 92 10:07
عـــــــــــــــــــــــــــــــزیــــــــــــزم

قربونت برم که انقدر باسلیقه ای

مامان خوشگل

وای خدا جونمممممممم شکلتو برم

من , الهیییی قربونت اون موهای دم

اسبی , قربون اون دستای کوچیکت

که داره رنگای به این قشنگی رو

لمس می کنه ,

عاشقتتممممممممممم نانای من




قربونت بشم مرسی از کامنت زیبا و پر از لطفت ... برای باران جون ومامان مهربونش
نگین
2 تیر 92 10:44
الهی قربونش بشمممممممم حسابی بچلونیش


مرسی عزیزم هر روز در حال چلوندشم
مامان زری ترانه
2 تیر 92 12:56
برخيز! كه حجّت خدا مى‏آيد
رحمت زحريم كبريا مى‏آيد
از گلشن عسكرى گذر كن، كامروز
بوى گل نرگس از فضا مى‏آيد

عیدت مبارک مامان مهسا


عید شما هم مبارک خانومم

ترانه جون رو ببوس
الهه ناز
2 تیر 92 14:44
ای جان نقاش کوچولو.عاشقتم
mamanebaran
2 تیر 92 17:22
خدايا !
تو آنچناني که من دوست دارم...
پس مرا آنچنان کن که تو دوست داري
اللهم عجل لوليک الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير اعوانه و انصاره و المستشهدين بين يديه امين





نیلوفر
3 تیر 92 0:45
افرین مرسانا جونی چه نقاشیهای خوشکلی کشیدی عروسک.


ثمین
3 تیر 92 10:05
سلااااااااااااااااام
ای جونم! چ با مزه شده مرسانا جونم!
وای که چقدر دلم تنگ شده بود براتون...


عــــــــــــــــــزیزمی ثمین جون

ما هم دلتنگت بودیم....
کوثر
3 تیر 92 12:24
اوخی مبارکه کوشولو چه رنگای خومچلی........................ راسی مگه یا شعر تاب تاب هم میشه رقصید ؟؟؟ آیا ؟؟؟


عزیزم مرسانا همیشه تاب تاب میخونه وقر میده...مرساناست دیگه یه دونست:
فرشته
3 تیر 92 19:09
چه بامزه . رنگ انگشتی رو چطور میشه درست کرد؟ امادش هم هست؟


آره عزیزم اماده هم هست

دستورش رو از تو اینترنت سرچ کردم ...
زهرا
4 تیر 92 7:14
واي الهي قلبون دخترم برم مهساجون وبت يه مدت واسم بازنميشدامروبازشدتوپوست خودم نميكنم جيگرموبوسه بارونش كن



خدا رو شکر ...دلم برات تنگ شده بود زهرا جون

شازده امیر و رها بانو
4 تیر 92 18:53
سلام مهسا جان مرسی بابت رمز ای جان این عروسک چه بامزه داره نقاشی میکشهبرای مامانی ودخمل نازش


مرسی از حضورت خانومی
سمیرا
11 تیر 92 1:18