مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

نوستالژی های مامان مهسا(قسمت دوم)

1392/7/17 18:41
2,167 بازدید
اشتراک گذاری

 

قنداق ولباس  نوزادی  (1363)

 

 

 

  لباس های کودکی مامان مهسا

 

 

 

 آلبوم عکس 

 کیف کمری که دوران ابتدایی داشتم

قمقمه ای که زنگ های تفریح کلاس سوم وچهارم ازش استفاده میکردم

 

 

سرویس سماوری که روی سیسمونیم بود منم برای سیسمونی مرسانا  جون ازش استفاده کردم

 

کلاس پنجم که بودم این ها رو از همدان خریدیم

 

 

 

 عروسک های باربی که اون زمان تازه اینها اومده بود ومن نمیدونستم اسمشون باربیه

 این لباس ها رو مامانی براشون دوخت...

کلاس سوم دبستان بودم ....

 

  اردک زشتی که  مقطع دبیرستان درست کردم

نمونه کار درس حرفه وفن در مقطع سوم راهنمایی 

 نیشخند  الان که اینها رو دیدم کلی خندیدم

یادم نمیاد بابت بافتننشون نمرم چند شد؟؟؟

 طرف غذا عروسکم

خرگوشی که خیلی دوسش داشتم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان ترنم
29 مرداد 92 2:41
پر از خاطره های شیرین عزیزم مث همیشه عالی بود چقد مرتب و باسلیقه هستی مهسا جون پیشمون بیا
بهناز خانومی
29 مرداد 92 9:35
مهسایی چقدر با سلیقه ای بخدااا همه اینا رو نگه داشتی بعد میشه بپرسم کجا نگه میداری آخه به این فکر میکنم که ادم هر چی رو بخواد نگه داره کلی دوروورش شلوغ میشه چورابا خیلی باحالننننن کلی خندیدم فکر کنم برای افراد خاص بافتییی خرگوشه انگار واقعیه
مامان زری ترانه
29 مرداد 92 10:01
مهسا جون عاشق اون سرویس سماوری شدم چقدر خوشگله و چقدر خوب نگهش داشتی. مهسا جان ما مسافرتمون رو بریم شما هم تولد مرسانا جونی رو به شادی برگزار کنین بعد یه قرار بزاریم
فرشته
29 مرداد 92 11:38
چه جالب .افرین به شما که همه اینا رو نگه داشتین .البته فکر کنم مامان فری مهربون نقش اصلی رو داشته و باید به مامان فری هم یه افرین گفت واقعا که با سلیقه هستن
مامان یگانه
29 مرداد 92 11:43
وای مهسا جون چه جوری اینا را اینقدر قشنگ نگه داشتی؟؟!!!آفرین به خودت ومامان فری با سلیقه چقدرخوشگل بودن عروسکات-چرخ خیاطی-سرویس سماورو....همش ناز بودن.
صفورا مامان آوا
29 مرداد 92 12:05
واااااااااای چقدر خوب که همه رو نگه داشتن عاااااالی بود
مامان آلما
29 مرداد 92 13:13
خیلی جالب بودنمن که از وسایل بچگیم دوتا دفتر مشق دارم که واسه کلاس اولمه. با یه چند تا اسباب بازی استیل که الان آلما باهاشون بازی میکنه با یکی دوتا شنل بقیه چیزا رو مامانم بخشیدهدست مامان جونت درد نکنه که همشو واست نگه داشته
مامان ديانا
29 مرداد 92 14:57
خيلي لذت بردم
آلاء
29 مرداد 92 20:17
واییییییییی منو بردی به کودکی مهسا جون ببخشید ولی با دیدن جورابایی که بافتی کلی خندیدمممم خیلی باحال بود سایز پا 40 دور مچ نوزاد
مامان حسنا
29 مرداد 92 20:54
خوشبحالت ک همه رو داری...
maryam.k
29 مرداد 92 22:26
عزیزم خیلی جالب بود
♥ مامی ملودی جون ♥
29 مرداد 92 23:33
خیلی نازن
مهسا
31 مرداد 92 0:19
آخی یه پست زیبا از خاطرات به یاد ماندنی
عاطی
31 مرداد 92 1:08
عااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییی بود خیلی لذت بردم
مامی سویل
31 مرداد 92 9:37
خیلی خوشگلن همشون مهسا جون
مامان امیرناز
31 مرداد 92 22:46
سلام عزیزدلم من بخاطر مریضی مامانم مشغله ام زیاد شده شما چرا مارو یادت رفت دلم برا فرشته ات خیلی تنگ شده رمز هم که عوض شده منم رمز
محبوبه
2 شهریور 92 1:08
وای قربون اون جوراب بافتنت مهسا جون
مامان نیایش
7 شهریور 92 0:31
واای خدای من ماشالله به این مامان با سلیقه
صفیه
7 شهریور 92 10:36
خیلی خیلی جالب بود
لذت بردم


مامان پريسا خانوم
11 شهریور 92 17:40
خيلي جالب بود
maman setayesh asali
22 مهر 92 21:14
Slm maman mahsa az ashnaee ba shoma khoshhalam , kheili ba salighe hasti behet tabrik migam az in hame zoghe zibaee ke dari