مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

مهمونی

1392/3/28 8:00
3,061 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ ٤/٩/٩٠ مامان فری برای شما دختر خوب یه مهمونی گرفت..... همه فامیل های مامان فری آمده بودن تا شما رو ببینن..... خیلی خیلی خوش گذشت وشما هم خیلی دختره خانومی بودی.....

همه می گفتن بیشتر شبیه بابا مجیدی تا من..... .

راستی   کوچکترین مهمونمون فرهام جون بود که فقط ١٨ روز از شما بزرگتره

 

حالا بریم سراغ عکس ها

مرسانا جون به اتفاق بابا مجید مهربون

 

 عروسک مهمونی........قربون اون لبخندت برم

 

 در حال دست خوردن(کار جدیدی که یاد گرفتی)

 

 مرسانا با تعجب: مامان این پسمل رو ببین چه تپله!!!!!!!!!!

 

 فرهام: مرسانا جان سلام.... با من دوست می شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دستت رو بده به من با هم دوست شیم باشه؟؟

 مرسانا:من نمی خوام با تو دوست شم از قدیم گفتن پسر ها با پسر ها دختر ها با دختر ها 

مرسانا: هههههههه ببینین چون من باهاش دوست نشدم چه گریه ای میکنه!!!!!

 

 

 

ومیز شام با غذاهای خوشمزه مامان فری شکلکهای جالب آرویــــــــن( سوپ جو +سادلاد الوبه+کباب عربی+ حلیم بادمجون+ دسر خرده شیشه )..... دستت درد نکنه مامان جون   شکلکهای جالب آروین......خسته نباشی.... 

 

 

راستی از ظهرش یعنی جمعه ٤/٩/٩٠ اولین برف زمستونی شرع به باریدن کرد.........این اولین برفی بود که شما دیدی

اما چون نسبتا برف کمی امد و زود آب شدن نشد ازت عکس بگیرم  .....ان شاالله برف بعدی که بیاد با اولین آدم برفی که برای شما درست کردیم ازت عکس میگیرم دخمل مامان

آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی فری
5 آذر 90 19:02
لاحول والله قوه الا بالله و العلی اعظیم قربونش برم که روز بروز نمکی تر میشه نفسم عمرم عشقم فدات بشم الهی
مامان نسترن
7 آذر 90 11:28
عزیز خاله کی بشه که شما هم از این غذاهای خوشمزه بخوری
عمه سميرا
8 آذر 90 12:11
واي اين توپول عمه رو انگار دستاشو نخ بستن!!! قربونش بشم من!!! مامان مهساي خسيس چرا عكساي دخترمو غير قابل save كردي ؟؟؟؟ نا اميد شدم. خسيس خسيس
عمه سميرا
9 آذر 90 9:16
خواهر شوهر گيريم درست شد!!! از اين كه اجازه ذخيره عكسارو دادي ممنون.ولي راهاي زيادي براي ذخيره كردن هست !!
نگین مامان رادین
9 آذر 90 16:25
چه دخملی ناز و خوشگلی خدا حفظش کنه.
هادی
15 آذر 90 12:29
در جهان هیچ چیز لذت بخش تر از دیدن چهره ی بانشاط و لطیف و پرمهر بچه ها نیست، شما در یکی از بهترین دوره های عمر خود هستید که هر روز با دیدن روی زیبا مرسانا جان نازنین بیدار می شوید. از خداوند براش روزگاری سرشار از آرامش و سعادت و سلامت و برای بابا و مامان گلش کامیابی در امر خطیر تربیت چنین نوگلی رو آرزو می کنم.
پروین
8 دی 90 19:31
پس مامان باباش چی؟ مادرشوهرو میگم! همه ی زحمتها که سر مامان فری بوده


عزیزم اونها هم به ما خیلی لطف دارن.....همه ی زحمت های نذری مرسانا جون رو دوش مادر شوهر عزیزم بود......ا نشا الله سال های سال سایشون بالا سرمون باشه......
مامان الینا
12 دی 90 13:20
خدای من چه نینی های نازی چقدر خوردنیناااا
سحر
19 فروردین 91 11:33
سلام مرسانا جون...عیدت مبارک....چقدر دخمل جیگری هستی..... مامانیش منم مشهدم این تل کشی های رو سر مرسانا رو از کجا خریدین؟؟؟خیلی خوشگلن
مینا
7 آبان 93 9:59
سلام گلم هم وبلاگ خودت قشنگه هم مامان فری... دخترتم که واقعا تکه.... خیلی تولد خوشگلی بود اون تم آفتابگردان هم خیلی خوشگل بود خصوصا لباس مرسانا جون.... خانمی شما که اینقدر خوش سلیقه و شیک هستین یه سر به وبلاگ منم بزنید واسه بچه ها تزي شیک و متفاوتی دارم هم چنین گیفت های خوشگل برای مناسبت های مختلف.... اگه دوس داشتین بیشتر صحبت کنیم شمارم تو وبلاگم هست خانومی.... منتظر حضور گرمت هستم.... namadkala.mihanblog.com