مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

مهربونم 5 ماهه شد...

1392/3/8 8:57
2,462 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته مهربون مامان

۱۵۰ روز است که هر صبح با لبخند دلنشینت بیدار می شوم

 وهر شب با لالایی چشمانت به خواب میروم

۱۵۰ روز است که هر صبحم را با شکرانه داشتن تو آغاز می کنم 

و هر شب چشمانم را با آرزوی سلامتی تو می بندم

bab49.gif

   عشق مامان

      ٥  ماهه شدنت مبارک

باورم نمیشه که ٥ماهه میزبان تو ،فرشته مهربون و آروم و صبور و دوست داشتنی هستیم.

عاشقانه دوستت داریم.

وای نمی دونی چقدر ابراز احساسات مادرانم سخته ، چقدر این کلمات با تمام عظمتشون در برابر این احساسات ناتوانند.

 

 

ممنونم بابت هدیه مامان فری مهربون وبابایی احمد دوست داشتنی(شلوار+کوله پشتی)

 

دختر نازم نمی دونی چقدر لحظه به لحظه شیرین تر و دوست داشتنی تر می شی.

http://s4.rimg.info/52218ff276d3d74729c6693d020f83cf.gif

 

همچنان برای اونهایی که میشناسی ذوف کردنت ادامه داره

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

عزیزم خیلی بابایی شدی.....وقتی بابا مجید میاد خونه فقط جیغ میزنی و ذوق میکنی ....اگر کاری داشته باشه ونتونه بغلت کنه گریه میکنی ....

http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png 

میتونی پاهای خوشگلت رو بگیری .....

http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png 

بیشتر اوقات انگشتهای دستت رو میخوری.....خیلی علاقه داری انگشتهای پاهات رو هم بخوری اما هنوز نمیتونی ....

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

دوست داری وقتی دراز کشیدی دستات رو بگیریم وبشینی...اما دخترم من زیاد این کار رو نمی کنم برای اینکه آقای دکتر گفت خیلی زوده بخوای بشینی....قربونت برم

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

اصلا غریبی نمی کنی وبا لبخند از همه استقبال میکنی...فدای اون خنده هات

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

جدیدا وقتی خوابت میاد وحوصله نداری فقط وفقط جیغ میکشی .....اونم از نوع بنفشش...

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

عروسک مامان....صبح ها با کشیدن موهام توسط شما از خواب بیدار میشم....

قربون اون دستهات بره مامان

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

خیلی خیلی موقع شیر خوردن بازیگوش شدی.....هیچکی نباید از کنارت رد بشه اخه دست از شیر خوردن برمیداری و فقط میخوای نگاه گنی ببینه طرف کجا میره چی کار میکنه(آمارش رو در بیاری)

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

عزیز مامان....مدتی دارم باهات کار میکنم تا بتونی شیشه بخوری یا پستونک اما هنوز موفق نشدم....

http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

عروسکم تا حالا بدون کمک ما ٢-٣ بار غلت زدی....

http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

موقعی که میخوام پوشکت رو عوض کنم اینقدر ووول میخوری که نمیتونم چسب هاش روببندم ....هر چی دمه دستم باشه میدم بهت تا باهاش سرگرم بشی ومنم بتونم کار خودم رو انجام بدم

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

عاشق بازی کردن با پتویی.....وقتی میخوای بخوابی یه بالشت داری اون رو بغل میکنی ومیخوابی....عاشقتمممممممممم

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

علاقه زیادی به نایلون وکاغذ داری ...ساعتها سرگرمت میکنه.....

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

هر چی دستت میاد می خوای بگیری وراهی دهن خوشگلت کنی و بخوریش....

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

این ماه برای اولین بار بدون کمک بابایی بردمت حمام...خیلی دختر خوبی بودی واصلا گریه نکردی....ممنونم خانومی

 

 http://up.vatandownload.com/images/z6mtluo76zx8uy0fx4c.png

این ماه آخری هست که صبح ها کنار تو عزیزترینم هستم.....خدایا کمک کن این ١ ماه دیر بگذره ...باید بیشتر قدر این ١ ماه رو بدونم.....

 

(٣ تا عکس بالا نتیجه یه روز بیکاری من بود -١٣٥ روزگی)

 

 

تولد  کیانا-٣٠/١٠/٩٠(دختر خاله ها وپسر خاله مامان مهسا)

رومینا جون                            کیانا جون                         طاها جون

 

 

پی نوشت: عروسکم،گل نمک مامان الان متوجه شدم توی مسابقه ی گل های نی نی سایت با موضوع نی نی دمر بیدار نفر دوم شدی....قربونت برم.....ممنونم از همه ی مامان های مهربونی که به دختر من رای دادن

 

این عکسی که تو مسابقه رای آورد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (73)

مرجان مامان پریساجون
10 بهمن 90 23:55
5ماهگیت مباااااااااااارک.ماشاله به تو نازنین.
خیلی دخمل ناز و دوست داشتنی داری.
الهی جشن 120 سالگیش رو ببینیم.
مهساجون تاریخ تولد مرساناجون رو درست کن آخه توی وبش خرابه.4ماه و28روز نشون میده.



ممنونم ازت خانومی...چشم درستش میکنم
مامان نسترن
11 بهمن 90 1:01
مبارک باشه عزیزم..الهی هر روزت زیباتر از روز قبل باشه.دست مامان مهسا درد نکنه با این عکسای خوشمل


ممنونم نسترن جون......نیروانا جون رو ببوس
مامان نسترن
11 بهمن 90 1:48
جیگرتو گاز گاز ! لپتو ماچ ماچ ! لبتو میک میک ! چشماتو آخ آخ ! دوستت دارم وای وای .....ماهگردت مبارک


میترا
11 بهمن 90 1:48
تولدت مبارک خوشگل خانم. چه عکس های قشنگی گرفتی مامانش


خاله شهرزاد قصه گو
11 بهمن 90 8:25
مهساي عزيزم بهت تبريک ميگم پنجمين ماهگرد شکوفه زندگيتو از همينجا مي بوسمش .


ممنونم شهرزاد جون
sin sin
11 بهمن 90 9:06
ookheeeeeey 5mahegit mobarak khanoomi
2vom shodanetam mobarak
in avalin mosabeghas ke toosh magham kasb kardiaaaaaa


مامانی فری
11 بهمن 90 9:35
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین

قربونننننننننننننننننننت برم الهییییی 5 ماهگیت مبارک اینشالله همیشه در پناه خداوند بزرگ باشی عزیییییییییییزم دوم شدنت تو مسابقه گلهای نی نی سایت بهت تبریک میگم خوشکلم نفس مادر


مامان آريا
11 بهمن 90 9:38
عزيزم 5 ماهگيت مبارك
عكسا خيلي خوشگلن مخصوصا" اون سه تايي كه نتيجه بيكاري بود معركه بودن


ممنونم
zohre
11 بهمن 90 10:08
خاله فدای این فسقلی تپلی بره
عکسای این پستتون معرکه اس
5 ماهگیت مبارک مرسانای عزیز



مامان آوینا
11 بهمن 90 10:44
ای جان میخوام گازش بگیرم این جیگرو مبلمانش رو نگا ماشاالله خانومی شده

چقدر این دوتا جیگر کاراشون مثل همه فقط آوینا خانوم در غلت زدن تنبلی میکنه

چه مامان هنرمندی به به عکسهای خوردنی آفرین



عمه سميرا
11 بهمن 90 11:38
مبارك باشه عزيزم. خدا حفظت كنه عزيز عمه ! مهسا جون عالي بود عزيزم .نمي دونم چرا بعضي از عكسات باز نشد.!!!! اون عكس به طناب معركه شده !! قربونش بشم من


قربونت برم سمیرا جون......
عمه سميرا
11 بهمن 90 11:42
يادم رفت بگم ! مهسا جون نگران كارت نباش مطمئن باش خدا كمكت ميكنه !! من هم اين دوران رو دوبار تجربه كردم خيلي سخته ! ولي وقتي بري سركار ميبيني همه چيز خوب پيش ميره كه اصلا فكرشو نمي كردي و بايد افسوس بخوري كه چرا اينقدر جوش زدي


خدا کنه .........
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 بهمن 90 13:42
5 ماهگيت مبارك عزيز خاله . ماشا الله هزار ماشا الله بزرگ شدي . مامان خوب انشا الله مامان فري زود بازنشست ميشه و از نگراني بيرون مياي . درك ميكنم .


مامان آرشیدا کوچولو
11 بهمن 90 14:02
جیگر خاله 5 ماهگی ات مبارک چقدر خانم شدی عکس هاتون خیلی بامزه شدند آرشیدا هم زیاد از این عکس ها داره تو پست های قبلیش این ها هم ایده های جالبیه


قربون آرشیدا خوشگله برم من
سمانه مامان کیمیا
11 بهمن 90 14:06
ای جانممممممممممممممممممممم چقدر تو خوردنی شدی خاله.....باز چه کرده این مامان با ذوقت .....
میگم یکی چشم درشتر از کیمیا هم پیدا شد قربون اون چشمای سیاه و درشتت که من عاشقشم


مرسی خاله جون.......

معین
11 بهمن 90 15:00
سلام 5ماهگیت مبارکخوشگل خانم چقدر خوشگل شدی چه لباس خوشگلی داریبرای خودش خانمی شده من این دخترهای خشگل راخیلی خیلی دوست دارم عکسا خیلی خوشگلن مخصوصا اون 3 تایی که نتیجه بیکاری بودمعرکه بودبازهم ازاین کارها بکنید بابا یک اسپند دورش بگردونین تاچش نخوره ماشااله اینقدرخشگله که همه حسودیشون میشه
خاله فرشته
11 بهمن 90 15:23
جیککرتو برم من عاشقتم خاله ....
امیدوارم در تمام مراحل زندگی همیشه مقام اول کسب کنی عزیزم


فروغ
11 بهمن 90 15:26
قربون این خوشگله خاله فروغ بشم من

فدای اون خنده هاش

فدای اون مامان گل باسلیقه و خوش ذوقش

برای من چند تا از عکسا غیر قابل دیدن بودش





مهسا
11 بهمن 90 16:54
سلام مهسا جون خوبید ؟ ماشا ا... به مرسانا جون حسابی شیطون شده قربونت برم تو مسابقه هم برنده شدی عروسک خاله عکساتم خیلی قشنگه مخصوصا اون سه تا عکسی که مامان مهسا ازت گرفته خیلی بانمک وقشنگه مرسانا جون 5 ماهگیت هم مبارک انشا ا... 120 ساله بشی عروسک نازم خیلی دوست دارم می بوسمت بوسسسسسسسسسسسسسسس
شادي
11 بهمن 90 18:14
5 ماهگيت مبارك پرنسس زيبا


بهار جونم رو ببوس خانومی
مامان آرین
11 بهمن 90 19:26
الههههههههههههیی چه دخمل نازی خداحفظش کنه براتون تولد 5ماهگیت مبارک خوشگل خانومی 120 ساله بشی عزیزم هزارتابوس برای مرساناجون


وای ماشاالله چه آرین نازی داری مرسی که به ما سر زدی عزیزم
مامان ثنا و ثمین
11 بهمن 90 21:54
5ماهگیت مبالک عسیسم تبریک میگم برنده شدین.ای کاش منم مطلع میشدم
مامان علی
11 بهمن 90 22:59
5 ماهگیت مبارک دختر قشنگ. عکسا خیلی خیلی قشنگه


مامان سانلي
12 بهمن 90 2:51
مرساناي خوشگل ونازم 5ماهگيت مبارك خاله ايشالاتولد120سالگيتوجشن بگيرين.همچنين برنده شدنت تو مسابقه هم مبارك باشه.ايشالا هميشه برنده باشي گلم


فرناز/مامان ريحانه
12 بهمن 90 2:59
5 ماهگيت مبارك باشه نازنازىجونم،
مامانش اون عكسايى كه برام باز شدن حرف نداشت.



نمیدونم کئوم عکس ها باز نمیشن؟؟؟؟؟؟
مامان آوینا
12 بهمن 90 9:18
سلام مهسا جون نظر خصوصی داری
مامان رويين
12 بهمن 90 9:54
وااااااااااااي خدا چه عكسهاي قشنگي
دست ماماني درد نكنه اينقدر باسليقس البته دخترشم خييييييييييييلي خوشگل


مریم مامان بهراد و اراد
12 بهمن 90 12:39
سلام مهسا جان خیلی خیلی این مرسانا خانوم نازه خیلی چشماش جذابه عروسم می شه؟ ماشاللله هم گفتم هاااا



قربونت برم خانومی.....بله که میشه.....
محمد
12 بهمن 90 13:09
5ماهگیت مبارک مرسانا خانم گل


mAhyA
12 بهمن 90 13:37
5 ماهگی عسل طلای من مبااااااارک...
عکسا خیلی قشنگ بودن هم عکسای اینجا هم تو وب مامانبزرگ مهربونش.


نرگسی
12 بهمن 90 13:57
5 ماهگی مبارک عسل خانوم.ماشاالله هر چی بزرگتر میشه خوشگلتر و شیرینتر میشه.خدا حفظش کنه.اون 3 تا عکس که خیلی جالب و قشنگ شده.


لطف داری عزیزم
مامان شراره
12 بهمن 90 15:43
5 ماهگیت مبارک خوشگل خاله.هزارماشالله به تو.
ماشالله روز به روز شیرینتر میشی خالههههه
دست مامانت هم درد نکنه با عکسها وایده های جالبی که داره


مرسی عزیزم
مامان خورشید
12 بهمن 90 18:32
واییییییییییییییییییییی جیگرتو بخورم من عزیزم مبارک باشه عسلم 5ماهه گیت
قربومن بشم که مسابقه برنده شدی عسل


عسل و غزل
12 بهمن 90 19:12
سلام آفرین به این مامان با سلیقه و هزار ماشاله به این دخمل خوشگل و جیگر


ثمین
12 بهمن 90 19:39
مبارک باشه پرنسس مرسانا!
راستی خیلی کارهاتم هنرمندانه بود! ای ول!


afshin
12 بهمن 90 21:08
هر روزت زیباتر از روز قبل باشه


5 ماهگيت مبارك


عكسا 20


مامان حارث
12 بهمن 90 23:30
مرسانا عزیزم 5ماهگیت مبارکککککک
عکسهای چهارماهگی حارث رو دیدی


مریم مامان درسا
13 بهمن 90 0:36
سلام عزیزم
مبارکه 5 ماهگیتون ، چه کوله خوشکلی برات هدیه آورده مامان فری،دستش درد نکنه
تبریک میگم دومین نفر شدی عزیزم


ممنونم عزیزم
آترینا
13 بهمن 90 0:36
عزیزم 5 ماهگیت مبارک
چه عکساااااای نازی
چه دخمل نازی


گيسو
13 بهمن 90 11:24
salam bazam mesle hamishe aliiiii bood. gorboone dokhmal khoochoolooOOoo.dooset daram asisaaaaaaaaam


باران
13 بهمن 90 12:28
سلام؛ ماشاا... چه دختر خوشگلی دارین ماشاا... انشاا... خدا براتون حفظش کنه تا ابد؛ اسپند یادتون نره


نسیم
13 بهمن 90 13:51
سلام
چه خانوم کوچولوی نازی پنج ماهگیش مبارک



مامان آرینا موفرفری
13 بهمن 90 16:15
سلام عزیزم.مرسانا جان پنج ماهگیت مبارک.خاله خیلی نازی ماشااله.یه عالمه


مامان آرینا موفرفری
13 بهمن 90 16:20
مامانی من وبلاگ مرساناجان را که مادربزرگ عزیزش براش درست کرده لینک کردم با شما هم لینک شدید.


ممنونم منم شما رو لینکیدم خانومی
سمانه
13 بهمن 90 16:52
دوم شدنتون تو مسابقه با عکس خوشگل مرسانا جون هم مبارمک

حقش بود اول میشد خیلیییییییییییییییییی خوشگل بود




ممنونم عزیزم
سمانه
13 بهمن 90 16:53
نمیدونم نظر اولیم ارسال شد یا نه ؟


نه نیومد خانومی....دومیش ارسال شد
مامان آنیسا
13 بهمن 90 20:36
وای چه دختر نازی .عزیزم 5 ماهگیت مبارک.ما این کوچولوی نازو لینک کردیم


خاله سمان
14 بهمن 90 0:58
وای خدا 5 ماهگیت مبارک خانم خوشگل.
عکسات هم خیلی ناز شده. دست مامان درد نکنه.
خودت هم دستت درد نکنه که این همه شیرین شدی واسه مامان و بابا و خوشحالشون میکنی.


مامان فرزانه
14 بهمن 90 1:26
سلام مامان مهسا وب زیباست زیباتر از آن مرسانا جان خدا حفظش کنه با اجازتون لینکتون کردم شب خوش.


با افتخار لینک شدی
فرناز/ مامان ریحانه
14 بهمن 90 6:55
سلام مهسا جون،
کامنت قبلیم رو با موبایل گذاشته بودم برای همین یه جورایی خلاصه بود از ایده هات برای عکاسی خوشم اومد.
از اون بند رختیه منم انداختم ولی هنوز تو وبلاگش نذاشتم.
امروز دارم می رم شهرستان و فعلا نیستم ایشاا... برگشتنی میذارم.
چند تا عکس از ریحانه گذاشتم. ببخشید بنا به دلایلی کامنتای پستی رو که شما کامنت گذاشته بودین غیر فعال کردم.






منتظرم عزیزم




مامان فرزانه
14 بهمن 90 12:27
ممنون سر زدین همون دیشب به آرشیو سر زدم خیلی قشنگه مرسانا جان از طرف من ببوس
مامان ترنم کوچولو
14 بهمن 90 17:28
وای چقدر تو ملوسکی خاله مامانی براش اسپند دود کن.ماشااللهبه ما سر بزنین خوشحال میشیم


حتما خانومی
لیلا(مامان غزل)
14 بهمن 90 18:46
سلام
ایده هات واسه عکس ها خیلیی قشنگ بود
ماشاالله دخترتم خیلی نازه
خدا حفظش کنه





خیلی لطف داری عزیزم


khale melika
14 بهمن 90 23:35
vay fadaye to besham man 5 mahegit mobarak daste maman mahsa ham dard nakone ba tarahiye axat azizakam


مرسی خاله ملیکا دوست داشتنی
هلن مامی هورام
15 بهمن 90 1:05
سلام مهسا جون عزیزم 5 ماهگی مرسانا جون خوشگل و تپلو رو بهتون تبریک میگم
ممنون که وبلاگ هورام رو میبینی
بابت برنده شدن بو مسابقه هم تبریک میگن
ماشالله خیلی مرسانا جون ناز و مامانیه
متاسفانه من عکسهای با رمز رو نتونستم ببینم و باز نشد ولی از دیدن عکسهای مرسانا جونم کلی لذت بردم



مامانی درسا
15 بهمن 90 2:36
مبارکه گل دختر عزیزم موفقیتت . و البته پنج ماهگیت عزیز دوست داشتنی من


مامان الینا
15 بهمن 90 2:46
سلام
عزیزم 5 ماهگیت مبارک دست مامان فری وباباجون دردنکنه برای هدیه هایی که برات خریدن عکسای مرساناجون خیلی خیلی خوب شدن خسته نباشی


الينا گلينا
15 بهمن 90 9:10
خوشگل خانوم خيلي دوست داشتني هستي خدا واسه مامان و بابا نگهت داره







samaneh
15 بهمن 90 10:07
Loading… ?????? 10% Loading… ?????? 20% Loading… ?????? 30% Loading… ?????? 40% Loading… ?????? 50% Loading… ?????? 60% Loading… ?????? 70% Loading… ?????? 80% Loading… ?????? 90% . . . . . . . . . . . . UP??
آلاء
15 بهمن 90 15:11
مبارکهههههههههههههههههه
مامان با سلیقه چه عکسای نازی


مروارید مامان آوا
15 بهمن 90 16:16
عزیز دل خاله 5 ماهگیت مبارک باریکلا به این مامان با حوصله که هرماه برات تولد میگیره دوست دارم ساعت ها بشینم و به عکسهای خوشگلت نگاه کنم مامان مهسا خیلی عکسای قشنگ و ابتکاری میگیری من وقت نمی کنم هرماه واسه دخترم تولد بگیرم اما حتما واسه یک سالگیش یه تولد مفصل میگیرم دوست دارم شما هم باشید تو تولد دخترم


وای من رو شرمنده کردی عزیزم....خیلی لطف داری همیشه به من......منم خیلی دوست دارم تو اولین جشن تولد اوا جون حضور داشته باشم
الهام مامان رامیلا
15 بهمن 90 16:32
سلام مهسا جان بخدا شرمنده خیلی دیر اومدم کلی کار دارم اسباب کشی انگشتمم شکسته
چقدر عکسای قشنگی خیلی ناز بود ببوسش


ممنونم از حضورت.....خسته کارها نباشی...خدا بد نده خانومی....
مامان آدرین
15 بهمن 90 16:59
سلام به مرسانای عزیز ومامان گلش مهسا جان.5ماهگی مرساناکوچولو مبارک . از اینکه به ما سر زدین خوشحال شدیم قول بدین بازم بیایین .راستی اسم قشنگی داره این ناناس مثل خودش ماشالله معنی اش چیه؟


حتما عزیزم....مرسانا به معنی هدیه خداوند هستش
نرگسی
16 بهمن 90 0:04
مامان ساوینا
16 بهمن 90 7:34
واااااااااااااااای چه حالی کردم با این عکسای نازت عزیزم. 5 ماهگیت مبارک باشه. عکسای زمان بیکاریتون خیلی باحال بود عزیزم. بوس
ممنون که به ما سر می زنین. لینکتون کردم.


با افتخار لینکت کردم عزیزم
ساناز
16 بهمن 90 13:31
خوشگللللللل من 5 ماهگیت مبارک باشه خانوم ناااااااااااز من قربونت برم که دلم میخواد بیام الان بغلت کنم فشارت بدم .... نکنه غریبی کنی با من ...... مهسا خانوم جوووونم امیدوارم همیشه تو خونه بیکار باشی از این عکسای خوشگل بگیری عزیزممممممممممممممممممم وقعا مامان خفن و نمونه ای هستیییی دختر خانومی اول شدنت تو مسابقه رو تبریک میگم گل من


عزیزم مرسی از کامنت زیبات.....مرسانای من خیلی مهربون وبا کسی غریبی نمیکنه.....خانومی کی میای مشهد پس؟؟؟؟
مامان یاسمن ، الیسا
16 بهمن 90 23:43
سلام مهسا جون. معنی اسم دخمل خوشکلت چیه؟ ماشااله خیلی تپلی و نازه. راستی چرا وب شما اینقدر کند بود و برای باز کردن هر تاپیک کلی زمان میبرد آیا از قالب وبلاگتونه یا خودت خواستی اینجوری باشه.


عزیزم مرسی از حضور گرمت....مرسانا یعنی هدیه خداوند...... به خدا نمیدونم .....قالبمم ساده است...یه زمانی اهنگ روی وبلاگم گذاشتم فکر کردم به خاطر اون کنده برای همین برداشتم.....نمیدونم....
مامان دریا
16 بهمن 90 23:52
هزاران ماشالله به این فرشته کوچولوی ماه مرسانای خوشگلم 5 ماهگیت مبارک عزیزم . بوس واسه مرسانای ماهم . عاشقتم خاله ایشالله 100 ساله ، نه 120 نه 1000 ساله بشی


ثمین
17 بهمن 90 0:58
مائده
24 بهمن 90 22:51
عكس ها و خود ني ني ت فوق العاده اند


مامان رويين
25 بهمن 90 10:20
قشنگم ولنتاينت مبارك
gilda
1 اسفند 90 11:32
مهسا جونم وبلاگت عالی عزیزم عالی
هم نوشته هات خوبه
هم عکسات خوبه
هم مرسانا خوبه ( هههههه )
راستی کارایی که نوشتی انجام می ده درست مثل کارای رادین توی همون ماه
می بینی چقد با هم تفاهم دارن
هههههههههههه
مامان فری هم که عشق خودمه






مامان پارسا جیگر
11 اسفند 90 22:28
چه عکس خوشگلی مامانی من اگه به روزم نباشی هر بار بیام باید این مرسانا خوشگله رو ببینم