مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

عروسکم 7 ماهه شد

1392/3/8 9:01
1,321 بازدید
اشتراک گذاری

 

مرسانام ٧ ماهگیت مبارک

 

دخترم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم 

 

  بهترینها را برایت آرزو میکنم . . . 

 

 

بگو ماشاالله

هدیه مامان فری عزیز وبابایی احمد عزیز

هدیه مامان مهسا وبابا مجید مهربون

   شکلکهای جالب آروینماه زيبا با همه سختيها و خوبيهايش گذشت
تغييرات عروسکم در این ماه:

در تاریخ ١٦/١٢/٩٠ برای اولین بار غلت خورد از اون به بعد دیگه همش در حال غلت زدنه شکلکهای جالب آروین 

وقتی بچه ها رو میبینه جیغ میکشه واگر نزدیکشون باشه موهاشون رو شروع میکنه به کشیدن شکلکهای جالب آروین

  دخترم دیگه میتونه بشینه. اولین بار  در تاریخ٢٣/١٢/٩٠  بود  شکلکهای جالب آروین

یه کم به جلو میخزه Baby Girl clipartاما دور در جاش عالیه.....در عرض  چند دقیقه ١٨٠ درچه میچرخه....

عاشقققققققققققققققققققققققق لپ تاپ شکلکهای جالب آروین، موبایل،موس شکلکهای جالب آروین،کنترل تلویزیون و دوربین هست(بابا مجید برای  دخملی موبایل اسباب بازی گرفت اما خانوم پرت کرد اون طرف ناقلا میفهمه که الکیه)

 

راستی بالاخره با   شکلکهای جالب آروینشیر میخوره هوراااااااااا شکلکهای جالب آروین

وقتی صدای اهنگ میشنوه شروع میکنه به دست دستی کردن شکلکهای جالب آروین اما به شیوه ی خودش.....قربونش بشم

 تو روروئک میشینه Mom Putting Her Baby in a Walker clipart وبا پاهای خوشگلش تو خونه دور میزنه

دیگه  توی صندلی ماشین میشینه وبعد از مدتی  که ماشین ها    شکلکهای جالب آروینرو نگاه میکنه خوابش می بره

 

از این ماه زرده تخم مرغ محصل.موزشکلکهای جالب و متنوع آروین.آب سیب14شکلکهای جالب و متنوع آروین وحلیم 55.gifبه برنامه غذایی اضافه شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (72)

نسترن
14 فروردین 91 23:45
عزیزم هفت ماهگیت مبارک عسلم چقده که با این لباسا خانم شدی

راستی مهسا جونم میگم ببین مرسانا روی مبل چقدر کوچیکه فندقی خوشگل


مهلا
15 فروردین 91 0:05
تو عکس چهارمی درست شده یه فرشته کوچولو

قربونش برم من


خدا نکنه عزیزم:
میترا
15 فروردین 91 0:28
هفت ماهگیت مبارک خوشگل خانم. ماشاالله هر روز داره نازتر میشه.



چشمات ناز میبینه میترا جون
عسل و غزل
15 فروردین 91 2:11
به قول غزلم مردانا (مرسانا) چقد خوشگله
تولدت 7 ماهگیت مبارک ماه کوچولوی من


قربون غزل جون بشم من......چشمای خوشگلش خوشگل میبینه....
مامان الینا
15 فروردین 91 3:36
خاله جون 7 ماهگیت مبارک


محمد
15 فروردین 91 8:45
7 ماهگیت مبارک مرسانا خانم.
هدایا هم مبارک


zohre
15 فروردین 91 8:48
خاله قربون این عروسک شه ......7ماهگیت مبارک فلفل من ......
شاد و سلامت باشید


مامانی فری
15 فروردین 91 8:52
عزیزدلم

خوشگلم

نفسم
عمرم

جیگرم

گوله نمکم

فدات بشم که روز بروز نازتر و بانمکتر و بامزه تر میشی و فقط میتونم بگم خدارو هزاران بار شکر شکر شکر :
قربونت برم که از دیدن عکسهای قشنگ ونازت سیر نمیشم عین فرشته ها افتادی

لا حول ولا قوه الا بالله و هو العلی العظیم


sin sin
15 فروردین 91 9:13
eydetoon mobaraaaaaaak
7mahegie dokhmali mobarak
ishala sale khoobi dashte bashin dar kenare ham


sinsin
15 فروردین 91 9:16
eeeeee payamam bara tabrik sal too poste ghabli rafte bood safe 3 nadidamesh fek kardam nayoomade bebakhshid


مامي نسيم ( مامان ملودي )
15 فروردین 91 10:33
عزيزم عكس پست ثابت وبلاگ خيلي خوردني هستش. كلي جيغ زدم اين عكس و ديدم. الهي خاله فداي اون چشماي نانازه درشتت بشه. مثل چشماي آهو ميمونه
آهويي دارم خوشگله ..............


قربونت برم عزیزم....خودمم عاشق این عکسشم...تازه از خواب بیدار شده بود ازش گرفتم ....
مامي نسيم ( مامان ملودي )
15 فروردین 91 10:33
هفت ماهگيت مبارك عسل خانومي


نسترن(مامان نیروانا)
15 فروردین 91 11:12
مبارک مبارک ...7 ماهگیت مبارک عروسک.چه عکسای خوشملی.کلی لذت بردم


مریم مامان بهراد و آراد
15 فروردین 91 11:54
قربونش برم خوشگل دختر نازم رو
7 ماهگیت مبارک خانومی


خدا نکنه عریزم
شادي
15 فروردین 91 12:15
7 ماهگي ات مبااااارك فرشته كوچولو.

ماشـــالله...


سارا
15 فروردین 91 12:48
مرسانای عزیز امیدوارم مامان 70 سالگیتو هم جشن بگیره


ای شاالله
نرگسی
15 فروردین 91 13:01
عزیز دلم 7 ماهگیت مبارک باشه شیرین خانوم .. چقدرررررررر ماه شدی خانوم خانوما هزار مشاالله .


مهسا
15 فروردین 91 13:01
سلام مهسا جون
مرسانا گلی مبارک باشه 7 ماهگیت خوشگلم انشا ا... 120 ساله بشی فدای اون دستای قشنگت قربونت برم من مهسا جون ببوس گل دختری رو از طرف من بوسسسسسسس


ممنونم مهسا جونم
khale melika
15 فروردین 91 15:02
fadat besham azizam 7 mahegit mobarak golakam ghorboonet beram ke inghad bozorg va khanum shodi ba in lebasa


الهام مامان رامیلا
15 فروردین 91 16:14
سلام عزیزم 7 ماهگیت مبارک دیگه داری خانم می شی بزرگ میشی عزیزم مهسا جان انشالله عروسش کنی



خانوم گلی
15 فروردین 91 17:49
سلام سلام
7 ماهگیت مبارک خانومی
خاله جون ماشالا هزار ماشالا بزرگ شدیا....

چه سفره هفت سینای قشنگی
افریییییین به مامانی و مامان فری


یه دنیا ممنونم خانوم گلی....
مامان آرتین
15 فروردین 91 21:20
عزیز دلم هر لباسی بپوشی بهت میاد آخه تو گلوله نمکی مبارک باشه
دوست دارم


مامان علی
15 فروردین 91 21:31
سلام عزیزم سال نو مبارک . ببخشید اگه با تاخیر اومدم خدمتتون. دلیلش رو توی وبم توضیح دادم ان شالله سر فرصت میام و همه مطالب قشنگت رو می خونم . الان اومدم فقط عرض ادبی کرده باشم .با آرزوی بهترینها برای شما و مرسانای نازنینم در سال جدید


ممنونم خانومی
مامان رادمهر
15 فروردین 91 21:32
سلام گل دخملی تولد 7 ماهگیت مبارک ، کائ.هاتم مبارکت باشه ،خوش بحالت چه مامان و بابایی مهربونی داری، ناز بشی تو .


مامان آرینا موفرفری
16 فروردین 91 1:08
عزیزم هفت ماهگیت مبارک.
عروسک خاله خیلی دوست دارم.


منم دوست دارم خاله جونی
نگین مامان رادین
16 فروردین 91 1:36
سلام جیگر طلا هفت ماهگیت مبارک الاهی فدات که عین ماه شب چهاردهمی و با دیدن عکسهات چشمهام یه فرشته ی ناز و کوچولوی دوست داشتنی رو دید فدات فدات یه بوس برات عسلک خانوم


عمه سميرا
16 فروردین 91 9:29
عالي بود .عكسهاي 7 ماهگيش معركه شده قربونش بشم من !!!
با اين لباس مثل ماه شدي


خدا نکنه عمه جون.....*


مامان رومینا
16 فروردین 91 13:17
7ماهگیت مبارک خوشگل خانم.ماشالا چقدر ناز افتاده تو عکسا.خوردنی شده




ثمین
16 فروردین 91 19:07
مبارکه! چه لباس خوشکلی داره... منم میخوام...


مامان فرزانه
16 فروردین 91 20:55
سلام خوبی مهسا جان مرسانا خانمم خوبه 7 ماهگیش مبارک انشالله تولد 120 سالگیش از طرف من ببوسش بهش بگو نی نی منم دختره


عزیزم.....ای جونم .....
سمیرا مامان آنیتا
16 فروردین 91 22:16
سلام به مرسانای گل 7 ماه و دو روزه و 17 ساعته
چقدر عکسای کنار هفت سین قشنگه
البته الان که حساب میکنم باید 7 ماه و 6 روزت باشه که
بهر حال ، موز خوردنت و بقیه چیزا مبارک و نوش جونت


عزیزم نمی دونم چرا نی نی من وبلاگم خرابه
پگاه
16 فروردین 91 22:27
ای جونم .عزیز دلم من که ضعف کردم برات خاله.قربون اون صورت قشنگت برم.مهسا جون این عکسارو میذاری فکر قلب ما روهم بکن.ان شاالهتولد 100 سالگیش وصدمین عیدش رو کنار هم جشن بگیرید.


مامان شهلای ارتین
16 فروردین 91 23:02
مرسانای گل عزیزم 7 ماهگیت مبارک عزیز خوشملم


آرتین خان
16 فروردین 91 23:12
سلام عزیزم
سال نو مصادف با 7 ماهگی مرسانا جون مبارک
دوست داشتین پیش ما هم بیاین


حتما عزیزم
نانازیا
16 فروردین 91 23:50
سلام از تون دعوت می کنیم که شما و کوچولوتون هم به سایت نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها بپیوندید آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان علي خوشتيپ
17 فروردین 91 0:19
7 ماهگيت مبارك خوشگل خاله.هزتر ماشاالله روز به روز ناز تر ميشي.
خيلي از سليقه و ذوقت خوشم مياد مهسا جون.فكر كنم مشهدي باشين .نه؟
از مامان فري هم خيلي خوشم مياد.عاششششقشم.


آره عزیزم ما مشهدیم...قربونت برم به ما لطف داری خانوم گل....
مامان علي خوشتيپ
17 فروردین 91 0:20
راستي چرا عكسا رو تو ادامه مطلب نميذاريد؟اينجوري وبتون سريعتر باز ميشه.من كه يه ساعت بايد براي ديدن عكسا منتظر بمونم...ولي خب ارزششو داره

به روی چشم...مرسی که گفتی
مامان ساینا
17 فروردین 91 10:39
سلام مهسا جون.
این دخمل گلت رو ببوس زیاد. خیلی نازه ماشاله.
7 ماهگیت مبارک عزیز دلم.
چه خانومی دیگه می شینه.


مامان آینده ( آرزو)
17 فروردین 91 11:14
سلام عزیزم مبارکت باشه 7 ماهگیت مرسانا جون ببین چه مامان خوبی داری از تمام لحظات به یاد موندنی ازت عکس میگیره این خیلی خوبه تمامش بعدا خاطره میشه برات ....(مهسا جون عالیه وب مرسانا خیلی قشنگه واقعا دسستتتت درد نکنه وخسته نباشی ..عزیزم ..)






مامان امیرناز
17 فروردین 91 11:18
سلام نازم 7 ماهگیت مبارک خوشگلم مثل همیشه مامانت سنگ تموم گذاشته شاد باشی گلم


مامان خورشید
17 فروردین 91 13:52
اخ جیگر منی خوشگلم 7 ماههگیت مبارک باشه گل خاله


*
مامان امیرعلی
17 فروردین 91 15:21
ای جانم چه مهرسانای نازی.7 ماهگیت مبارک گلم.
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


عزیزم ممنون که به ما سرزدی حتما خوشحال میشم
mAhyA
17 فروردین 91 18:32
خیلی دوست دارم عزیزمممممممم
فرشته کوچیک و دوست داشتنی خودمی!!!!!!!!!!!


سمانه مامان کیمیا
17 فروردین 91 23:22
عزیزمممممممم چه جیگری شدی تو....خدااااااااااا عکسای سال تحویلش خیلییییییییییییییی ناز بود ماشالا


نرگسی
18 فروردین 91 1:24
وااااااااااای خدا این عکس پست ثابت که باز شداااا ضعففففففففففففففف کردم .. عزیزممممممممممممممم .. هزار تا بوسسسسسسسسسسسسسس ..


بابای ملیسا
18 فروردین 91 14:38
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با درد دل های پدر و دختری به روز شد . خوشحال میشیم با اومدنتون وبلاگمون رو نورانی و با نظراتتون پربارترش کنید . منتظر شما هستیم .
مامان شراره
19 فروردین 91 1:47
وای وای وای.
من دو وسه هفته ای نبودم.ونتونستم به وبلاگ مرسانا جون سربزنم.ماشالله ببین چه خانوم شده
هزارماشالله چه ناز شده.الهی خاله قربونت بره خانوم خوش رو وخنده رو


عزیزم من همش بهت سر می زدم ....قربونت برم ممنونم خانومی
مامانی درسا
19 فروردین 91 2:48
ای جانم هفت ماهگیت مبارک گلم . خاله میدونی عشق منی


ای جونم.......................
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
19 فروردین 91 7:57
مباركه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
19 فروردین 91 8:53
سركارمون گذاشتي مهسا جوني. اون دفعه داشتم ميگفتم آفرين زرنگ شده تند تند آپ ميكنه. تا وارد صفحه ميشم ميبينم باز همون مطلب قبليه. بابا از دخملي بنويس مامان تنبل.


چشممممممممممممممممممممممممم به زودی
مامان باران
19 فروردین 91 9:45
خوشگل من 7 ماهگيت مبارك ، فداي اون لپاي گليت بشه خاله


samaneh
19 فروردین 91 10:32
قربونت برم عروووووووووووووووسک ملووووووووووووووووووووووووووووسک خیلی ماهییییییییییییی
ندا مامان پارسا و آریسا
19 فروردین 91 16:35
یعنی من دستم به این دخملیه تو برسه خوردمششششششش یه لقمه . وقتی میام اینجا دندون درد میگیرم از بس دندونامو رو هم فشار میدم


قربونت برم من
آلا
19 فروردین 91 17:03
ماشاالله
مامان دینا جون
19 فروردین 91 17:40
عزیز دلم مرسانا جون 7 ماهگیت مبارک باشه.


mamani helena
19 فروردین 91 17:45
salam mahsa joon khobi khanoomi?eyd khosh gozasht mashala har roz mersana joon naztar az diroz mishe espand yadet nare be maman feri gol ham salam bereson


H.M
20 فروردین 91 0:02
سلامممممم

ماشالله هزار ماشالله هزار اكبر چ ناز وبزرگ شدي جيگمل خاله

عروس خاله ميشي

ههههه شوخي كردماااا

مرساناااا جون مامان مهسا رو دريابببب كه خاله رو الان نصف ميكنه

خوببببب ووووويييي جيگر طلا دختر بلا عيدت مبارك

اميدوارمممم هميشه شادوسلامت باشي

و زير سايه مامانو باباي مهربونت شاهد پيشرفتات باشم

اينم ي عيدي ناقابل براي مرساناااا جون خودمممم

http://s9.vikiseda.ir//music/M/Mahkam/[one]/Garme%20Hava%20[WikiSeda].mp3

عاشقتمممممممم فداتتتت شم

راستي شنيدم مشهدينخوش بسعادتتت خاله امام رضا ك١٠ سأله نطلبيدتممممم

به خونواده سلامممم مخصوص منو برسون

واي لپتووووو بكشممممم اينجا بودي ميچلوندمتتتت عروسك خاله بوسسسسسسسسس

درپناه خداي مهربون هميشه شاد باشي

٧ ماهگيتتتتت مبارك

اوهههههههههه چ خبرههههه

ي سه هفته نبودمممم

راستي تولد مامان فري مهلبون مباركايشالله ١٠٠ سأله شي نه ١٢٠ سأله شي نه ١٢٠ سال كمه هميشه زندههههه باشي

مامان فري يدونسسسسسسسي فرشتش

مامان مهسا نازومهربونهعزيزدوردونس

هورااااااا به افتخار مامان فريو مامان مهسادستووووو هورااااا

ايشالله هميشه خوشبخت باشيد

زياد حرف زدم

برم ديگه تا پَرتم نكردينننن

بوس

درپناه خدا


خانومی خیلی لطف کردی تا حالا هیچکدوم از خاله های نی نی وبلاگی اینهمه برام کامنت نذاشتن....ترکوندی به خدا.....دوست دارم
فهيمه و صدرا
20 فروردین 91 9:26
واقعا عروسكي عروسسسسسسسسسسك
سال نو مبارك.
.
خوردني شده خاله توي اون لباس محلي
بوس


یه مامان (مریم)
20 فروردین 91 9:57
مبارکه
مروارید مامان آوا
20 فروردین 91 11:21
عزیزم 7 ماهگیت مباااااارک
شما خیییییییلی شیرینی ها میدونستی؟؟؟؟


مامان آتین
20 فروردین 91 13:18
ای جونممممممممم جیگر این عروسک 7 ماهه رو برم من که ماشالله روز به روز ناناس تر و خوردنی تر میشههههههههه بوووووووووووس
sd
20 فروردین 91 15:29
maman e maneli
20 فروردین 91 19:57
salam kheili dokhmale nazi darid 1000 mashaalah tavalode 7 mahegish mobarak khoshhal misham be ma sar bezanid



حتما خانوم گل
نسترن(مامان نیروانا)
21 فروردین 91 0:36
مبارک باشه عزیزم...من از اولم گفتم که شما با این عکس قشنگت برنده میشی...انشاا... همیشه اول باشی عروسک
صوفیا
21 فروردین 91 4:28
عزیز دلم من هر چی این گل دخترو نگاه میکنم سیر نمیشم ماشالله از بس نازه


مرسی عزیزم چشمای خوشگلت ناز می بینه خانوم گل
مامان حارث
21 فروردین 91 10:41
سلام عکسات قشنگ بود الان باشما خداحافظي ميكنم دلم براتون تنگ میشه حداحافظ
محمد
21 فروردین 91 13:15
سلام کجایی آبجی مهسا؟ کم پیدایی؟!
مامان طاها
21 فروردین 91 16:59
میدونم دیر اومدم ببخشید
اما هفت ماهگیش مبارک
خیلی نازه ببوسش فراوان
از این شکلک ها هم خیلی جالب استفاده کردی قوربونتون


مامان طاها
21 فروردین 91 17:00
راستی من دارم یه تغییراتی به لینکام میدم مینوسم هر کس از کجاست اگه اجازه بدی بگو مرسانا کوچولو ....از؟؟؟؟؟؟؟ خبرم کن ممنون
مامان سونیا
21 فروردین 91 17:58
وای وای وای چه عکسای خوشگلی خدا نگهدارش باشه این دخملی خوشگل رو 7 ماهگیت مبارک به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
سمیرا
21 فروردین 91 21:20
مامان الینا
22 فروردین 91 14:15
7 ماهگیت مبارک عروسکم
بووووووووووووووووووووووووس