مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

سومین سالگرد ازدواج

1392/3/23 7:49
3,051 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبختي من در بودن باتو است و روز رسيدن به تو تقدير خوشبختي من است.

تو آمدي و عميق ترين نگاه را از ميان چشمان دريايي ات به وصال قلبم نشاندي.

زيباترين گل دنيا , دختر زيبايمان را به من هديه دادي ،

وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنيايي از پاكي و صفا برايم به ارمغان آورد،

خوب من براي توصيف مهرباني‌هايت واژه‌ها ياري نمي‌دهند.

چرا كه تو خود قاموس مهرباني هستي

و من خوشحالم كه سالي ديگر بر عمر زندگي مشتركمان افزوده شد.

چهاردهم اردی بهشت روز يكي شدنمان را از صميم قلب تبريك ميگويم و به تكرار تپشهاي قلبم دوستت دارم

عروسک مامان ،چهارشنبه 13/2/91 که من وشما خونه مامانی فری بودیم طبق معمول بابا مجید سورپرایزمون کرد ووقتی که اومده بود دنبالمون با دست پر اومد.....

باکیک خوشمزه ،دو شاخه گل زیباوشام

فردا شبش هم بابایی احمد زحمت کشید وشام ما رو دعوت کرد به بام مشهد(آبادگران)

 

 

 

 

 

همسرم...یگانه مرد پر مروت زمین...تا به امروز تمام بهانه هایم را روانه کرده ام به وجود پر از عظمتت.ولی مهربانم بدان که مهر بیش از حدم به توست که به من قدرت این جسارت را می دهد که تمام قصه های پر غصه ام را را در گوش یکتا مرد هستیم زمزمه کنم.می ستایمت مهربانم که آرام و صبور آرامش را مهمان وجود نا آرامم می کنی.

 

عزیزنازنینم ببخش تمام نغمه های پر بهانه ام را.بسپار به دستان من دستانت را که من با تو من خواهم بود و بی تو نیست خواهم شد.خالصانه می گویم وجود لبریز از مردانگی ات مهربانیت شکوه باورهایت گرمی نگاهت ستودنی است.عزیزتر از جان من مرد هستی ام بمان من به تو سایه بان تمام دلتنگی هایم گره خورده ام.

 

 

 

هدیه مامان فری عزیز وبابایی احمد عزیز(ست روتختی)

دست گلشون درد نکنه از اینکه به یاد ما بودن

هدیه من ومرسانا گلی  به بابا مجید مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (65)

عمه آتنا
18 اردیبهشت 91 19:19
خدا این خونواده رو همیشه کنار هم نگهداره
مامان خورشید
18 اردیبهشت 91 19:47
مهسای عزیز سالگرد ازدواجت و 8 ماهگی دختر ملوست مبارک باشه عزیزم امیدوارم سالیان سال با خوشی در کنار هم باشید عزیزم
نایسل
18 اردیبهشت 91 20:02
آخی مبارککککک باشه عزیزززز دلم آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نرگسی
18 اردیبهشت 91 20:38
مبارک باشهههههههه ..
رویا
18 اردیبهشت 91 21:00
سالگرد ازواجتون مبارکچقد لباس آبی به مرسانا جونی میادخدا براتون نگهش داره


ممنونم عزیزم.......:
مامانی فری
18 اردیبهشت 91 22:29
عزیزم اکنون به جای دستانم دو بال طلائی میخواهم تا در زیبا ترین تاریخ تقویم

14 اردیبهشت
برای ستاره باران کردن سالگرد ازدواجتان تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم

سالگرد یکی شدنتان مبارک
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستتون دارم
:سومین سالگرد ازدواجتون در کنارقشنگترین بهانه زندگی مرسانا جون مبارک


*:
مامان تنها
18 اردیبهشت 91 22:50
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک خانومی ایشالله سالیان سال در کنار هم خوش باشین گلم. من خیلی مرسانا جون را دوست دارم هر روز 5یا6بار سرمیزنم


ممنونم که به ما سر میزنی عزیزم.....
نرگسی
18 اردیبهشت 91 23:35
براتون یا خصوصی گذاشته بودم یا تلگراف ولی اکشال نداره براتون تلگراف میکنم ..
میترا
18 اردیبهشت 91 23:44
مبارک باشه عزیزم یه چیز جالب... داداشِ منم چند روز پیش از همین ست خریده... دقیقااااااا همین
مهلا
19 اردیبهشت 91 0:10
سالگرد ازدواجتون مبارک خوشبختی تون پایدار باشه
نایسل
19 اردیبهشت 91 0:14
آخ آره مهسا جون برام بفرستت شدید لازمش دارم دندونام زیاد تیز شده
عسل و غزل
19 اردیبهشت 91 0:37
مبارکه عزیزم ایشالا سالیان سال در کنار هم و مرسانا جونم هم زیر سایه ی شما خوش و خرم زندگی کنید
مریم مامان درسا
19 اردیبهشت 91 1:14
سلام عزیزم سالگرد زودواجتون مبارک باشه ، ایشالا 120 سال کنار هم با خوشی زندگی کنید مرسانا جونو ببوس
صوفیا
19 اردیبهشت 91 2:33
سالگرد ازدواجتون مبارک .ایشالله سالهایه سال کنار هم با خوشی زندگی کنین
مامي نسيم ( مامان ملودي )
19 اردیبهشت 91 8:30
سالگرد ازدواجتون مبارك خانومي. من هم پارسال دومين سالگرد ازدواجمون زيبا ترين روز بود چون ملودي هم حضور داشت. البته سالگرد اول هم يه جورايي بود2ماهه باردار بودم. انشا الله سالگرد هزار سالگي در كنار هم و خوش .
عمه سميرا
19 اردیبهشت 91 9:00
مهسا جون و مجيد عزيزم .سومين سالگرد ازدواجتون رو در كنار دختر گلتون تبريك ميگم و آرزوي شادي را براتون دارم .


ممنونم خانم گل
مامان ساینا
19 اردیبهشت 91 10:47
مبارکهه. انشاله همیشه کنار هم باشید و به شادی زندگی کنید
مامان تیارا
19 اردیبهشت 91 10:48
سالگرد یکی شدنتان مبارک به امید روزها خوش در کنار همدیگر و وصد البته در کنار مرسانا گلی و مامان فری و بابا احمد مهربون ودیگر عزیزانتان
زهره
19 اردیبهشت 91 11:40
آنکه قصد خوشبختی دارد در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید مبارکه مهسا جون عشقتون جاودان
عسل و غزل
19 اردیبهشت 91 13:05
ممنون که به ما سر میزنید و احوالپرسی میکنید.احتمالا هفته ی بعد وقت عمل دارم.از بیمارستان بیام یه پست جدید مبنی بر سلامتیم میذارم اگر هم پست جدید ندیدید یعنی............تنبل شدم دیگه
مامان الینا
19 اردیبهشت 91 14:00
مبارکه مبارکه
انشاالله که همیشه شاد باشید در کنارهم


مامان ماهان نفسی
19 اردیبهشت 91 14:59
مبارکه مبارکه سالگرد ازدواجتون مبارکانشالله همیشه در کنار هم خوشبخت باشید مرسانارو ببوسید
نسترن(مامان نیروانا)
19 اردیبهشت 91 17:19
مهسا جون سومین سالگرد یکی شدنتونو تبریک میگم و امیدوارم به همه ارزوهای قشنگتون برسین
مامان باران
19 اردیبهشت 91 18:18
عزيزم مبارك باشه پيوند عشقتون و چه خوب كه مرساني عزيز در سومين سالگرد زيباي عشق كنار شماست ، اميدوارم ساليان سال كنار هم به خوبي و خوشي لحظات رو سپري كنيد
رویا
19 اردیبهشت 91 18:24
من موفق شدمپیدا کردم چند تا عکس از مرسانا جونی و دانلودش کردم،از وب مامان فری مرسی مامان فریالان به شدت ذوق زدمفک کنم تمام همسایه ها فهمیدن از بس جیغ زدم


مامان آرتین
19 اردیبهشت 91 19:33
امیدوارم سالهای سال با شادی و سلامتی کنار هم باشین
♥ مامان آینده ♥
19 اردیبهشت 91 20:12
سلام عزیزم...!! خوبی؟! ممنونم که اومدی.... یه بار دیگه سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم انشالله سالیان سال کنار هم خوب و خوش و خوشبخت زندگی کنید... به به چه کادوهای قشنگی.......!! دست تمام دست اندر کاران این جشن درد نکنه! راستی عزیزم شما مشهد زندگی میکنید؟!
♥ مامان آینده ♥
19 اردیبهشت 91 20:51
مرسی که اومدی عزیزم... ما شیرازی هستیم... راستی گلم با تبادل لینک موافقی؟!
♥ مامان آینده ♥
19 اردیبهشت 91 21:06
مرسی عزیز دلم...!! منم لینکت کردم با افتخار..............
مهسا
19 اردیبهشت 91 21:34
سلام مهسا جون خیلی خیلی بهتون تبریک میگم انشا ا.... 120 سال در کنار عشقای زندگیتون آقا مجید ومرسانا جون شاد وسلامت زندگی کنید قربون گل دختری برم من
مرمی مامان بهراد و آراد
19 اردیبهشت 91 22:25
مبارک باشه خانومی انشالله صد سال با هم همینطور عاشقانه زندگی کنید راستی پرسیده بودی هلن زن داداش منه
مرجان مامان پریساجون
19 اردیبهشت 91 23:52
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم امیدوارم زیر سایه مامان و بابا و کنار مرساناجون همیشه صحیح و سالم باشین
مامان سمانه
20 اردیبهشت 91 4:42
سالروز پیوند جاودانتونوتبریک میگم و سالهای سال شادی و در کنار همدیگه براتون ارزومندم
خاله شهرزاد قصه گو
20 اردیبهشت 91 7:53
مهساجون سومین سالگرد ازدواجتون در کنار اولین فرشته کوچولوتون مبارک سالیان سال خوش و سرزنده و شاد در کنار هم سبز باشید.


مامان احسان
20 اردیبهشت 91 8:36
سلام مهسا جون منم تبریک میگم امیدوارم صدمین سالگرد ازدواجتون رو در کنار هم جشن بگیرید مرسانا گلی رو هم ببوس
رویا
20 اردیبهشت 91 10:55
نیمه شدن در هشت ماهگی مبارک باشه مرسانا جونیخوشگلم شدید دوست داشتنیی
بابای مرسانا
20 اردیبهشت 91 14:37
خیلی ممنون از این همه لطف ومحبتی که به من و مرسانا جون داری گلم.امیدوارم همسر خوبی برای شما وپدری شایسته برای مرسانای بابا باشم .عاشقتم....عشم.......ک......برم////


وایییییییییییییییی....شوکه شدم عزیزم کامنتت رو دیدم....ممنونم از کامنت
پراز انرژی وبامحبتت.....امیدوارم سالیان سال من ودخترمون زیر سایه ات باشیم....::
نیلو
20 اردیبهشت 91 16:48
مبارک باشه مهسا جون الهی جمع سه نفرتون روز به روز پر مهر تر و گرم تر بشه
نیلو
20 اردیبهشت 91 16:49
نمیدونم نظرم ارسال شد یا نه
مامان ثنا و ثمین
20 اردیبهشت 91 21:58
تبریک میگم.امیدوارم سالهای سال رو در کنار هم به خوبی و خوشی سپری کنید
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 22:11
سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاالله همیشه کنار هم خوشبخت و شاد باشید و شاهد بالندگی مرسانا جون که ثمره عشق پاکتون هست.
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 22:11
********** __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ ****************
maman e maneli
20 اردیبهشت 91 23:49
aziiiiiiiiiiiizam kheiliiiiiiiiiiiii mobarak bashe hamishe be shadi dar kenare mersana asal va khoshgel
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 1:53
سومین ساگرد مبارک انشاالله 120 سالگی شو جشن بگیرین ..... مرسانا عزیزمو بوسه بارونش کن ..... قربونش برم مامانی نگران نباش یه آن غافگیرت میکنه و بهت میگه ماما وای که چه حالی میده انشاالله بزودی تجربش میکنی .
فرناز/مامان ريحانه
21 اردیبهشت 91 3:30
مهساجون سالگرد ازدواجتون رو تبريك ميگم. خوشبختى تون پايدار باشه.
مروارید مامان آوا
21 اردیبهشت 91 12:28
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبااااارک اون عکس دست مرسانا با حلقه ها خیییییییلی باحاله خوشم میاد ازت اییییییینقدر خلاقی
مامان رومینا
21 اردیبهشت 91 12:54
مبارک باشه عزیزم.ایشالا سال های سال در کنار هم شاد و خوشبخت باشید
مامان آتین
21 اردیبهشت 91 22:13
خیلی تبریک میگم عزیزمممممممممم ایشالا که همیشه در کنار هم خوش و سلامت باشین
مهسا
21 اردیبهشت 91 22:17
سلام مامان جونش خوبين؟ نميخواهيد يه عكس خوشمل از ني ني تون رو روي يه گردنبند چوبي. يه ليوان يا يه تي شرت چاپ كنيد؟؟ اگه ميخواهيد حتما بهم خبر بدين
نیلو
22 اردیبهشت 91 1:40
مهسا جونم روز مادر رو به شما مامانه گل و همسر مهربون تبریک میگم الهی همیشه در کنار دختر نازمون سالم باشید
متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 3:20
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
شادي
22 اردیبهشت 91 11:08
سومين سالگروز عاشقي تان مبااااارك
سمانه مامان کیمیا
22 اردیبهشت 91 12:23
خیلی دوست دارم خانم خوشگلهههههه روز به روز ناز تر از دیروز روزت مبارک مهسا جان
مامان خورشید
22 اردیبهشت 91 13:45
مادر وقتي در درونت بودم به شكمت لگد ميزدم و ميگفتي اي جانم مادر وقتي به بيرون امدم سينه ات را گاز گرفتم باز هم گفتي اي جانم مادر مرا ببخش بهشت هم براي محبت كردن هاي تو خيلي كم هست ... تقديم به همه مادر هاي دنيا
رویا
22 اردیبهشت 91 14:58
روز مادر مبارک مهسا جونایشاا...مرسانا جونی سال دیگه با خوش زبونی بهتون همچین روزی رو تبریک بگه4روزه ما منتظریم شما آپ نمی کنید


ممنونم مهربونم....به زودی می آپم
فرنوش
22 اردیبهشت 91 15:58
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . مهسا جونم روزت مبارک واااااااااااااااس سالگرد ازدواجتونم مبارک انشالله 120 سال کنار هم حوشبخت زندیگی کنین
الهام مامان رامیلا
22 اردیبهشت 91 16:02
.•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*•. . .... .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*...•*..•*..*•.•*.* .•*..*•. .•*..*•. روزت مبارک عزیزم و همچنین سالگرد عشقتون
مامان ثنا و ثمین
22 اردیبهشت 91 16:31
روز مادر رو بهتون تبریک میگم این شاخه گل هم تقدیم تو باد
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 21:45
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
عسل و غزل
22 اردیبهشت 91 21:53
مامان مهربون روزتون مبارک
مامان فرزانه
24 اردیبهشت 91 0:09
انشاله همیشه کنار هم باشید و به شادی زندگی کنید
مامان طاها
24 اردیبهشت 91 1:42
سالگرد ازدواجتون مبارک
ثمین
27 اردیبهشت 91 11:39
تبریک گلم!!
maman behi
28 اردیبهشت 91 11:00
salgarde ezdevajetooon roze zan va madar va dandun dar shodane mersanaro ye jaaaaa behwtooon mitabriiikam khoshal misham be ma ham besariiid mersanaram bebosiiid
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 15:50
مهساجان عکسای سالگرد ازدواج اون کارتونی ها رو از کجا اوردی برای سالگرد ازدواج یکی از بچه ها میخوام