مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

تولد عزیزترین بابای دنبا

1392/3/23 7:52
1,612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان ...... قربون اون تکون هات برم که خیلی زیاد شده این روزها  وسرگرمی من وبابا مجید این شده که بشینیم و تکون هات رو ببینیم کلی با هم میخندیدم وذوق میکنیم .... خدایا شکرت .... این لحظه رو نصیب همه اونهایی که منتظرن بکن ...الهی امین

شیطون من ..... الان  ماه رمضونه و من همچنان میرم سر کار.... فدای تو بشم که اینقدر با من همکاری می کنی ..... مامان رو اذیت نمیکنی سر کار.....عاشقتم

با بابا مجید صبح ها ساعت  ٧:٤٥ بیدار میشیم و٨:١٥ بابا مجید من رو میرسونه سر کار .... ساعت ١ هم می یاد دنبالم..... خیلی بابا مجید مهربونه خیلییییییییییییی خداحفطش کنه.......بعدش من رو میرسونه خونه وناهارم رو اماده مکینه ومیره سر کار تا دمه افطار .....

 

قربوت برم امروز تولد بابا مجید....بهترین بابای دنیا..... از همین جا میخوام دوباره تولدش رو تبریک بگم .... عزیزم ...امید زندگیم ..... تولدت مبارک....... من رو ببخش امسال نتونستم واست کادوی دلخواهم رو که دوست داشتم برات بگیرم .... انشاالله سال دیگه با دخترم برات یه تولد باحال میگیریم.....خیلی دوست دارم عزیزم....بابت زحمت هایی که تو این ٨ ماه واسه من ودخترمون کشیدی یه دنیا ممنونم .....واسه صبوری هایی که کردی ....خدایا هزار بار شکرت به خاطر وجود مجیدم ودخترم تو زندگیم........مجیدم .... عزیزترینم .... مهربونم .... عاشقانه دوست دارم .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صوفیا
19 مرداد 90 1:41
مبارک باشه گلم منم اگه خدا بخواد پسرم تو شهریور به دنیا میاد امیدوارم نی نیت صحیح وسالم بیاد تو بغلت
forough
24 مرداد 90 12:13
مهسای نازنینم - امیدوارم که این فرصت باقیمانده حسابی لذت ببری ، چون دیگه هیچ وقت نمی تونی این احساس با هم نفس کشیدن رو تجربه کنی امیدوارم که دختر زیبات رو به زودی در آغوش بگیری ممنونم که تو دعاهات منو یاد می کنی راستی اسم جدید دخترت هم مبارک باشه عزیزم - اما من به هیچ کس نمی گم