مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

نوروز 91

1392/3/23 8:05
2,990 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلک های محدثه

عروسک اولین بهارت  رو تبریک میگم ......امسال اولین سالیه که عید نوروز کنار ما هستی.....رنگ وبوی خاصی داشت سال تحویل برای من وبابا مجید در کنار تو عزیزم.....  اولین تحویل سال 3نفره با مرسانا ..چقدر قشنگ بود. . چه حس قشنگی بود اینکه کنار هم نشسته بودیم بالاخره آرزوم برآورده شده بود..مرسانا کنار ما بود صحیح وسالم.یاد پارسال می افتم با اون دل قلمبه ام ودلشوره هام..چقدر همه چی زود میگذره..ان شاالله  امسال سال خوبی برامون باشه.

 

 اولین سفره هفت سین عروسک

 

 

این تنگ ماهی رو برای مرسانام خریدم

عروسکم در لباس عیدش.....مبارکت باشه.....

 

 

دوست داشتم برای اولین نوروزت هدیه ای بگیرم که همیشه به عنوان یادگار داشته باشی . تا دقیقه 90 نفهمیدم چی بخرم....تا اینکه روز عید بابا مجید سوپرایز کردو یه دستنبد با انگشتری که بهش وصل بود رو برات هدیه گرفته بود ...دستش درد نکنه.....باید قدر این بابای مهربون ودوست داشتنی رو بدونی دخترم

شکلک های محدثه

 

اولین جایی که رفتیم خونه مامانی فری بود .....

تولد مامان فری هم بود که کتری وقوری استیل  براشون هدیه گرفتیم.....

ناهار هم خونه مامانی دعوت بودیم که همگی اونجا بودن.....

شکلک های محدثه

عصرش هم  خونه مامان جون و بابا جون رفتیم ......برای مامان جون هم که تولدشون بود هدیه شون رو نقدی دادیم....

عشقم+ دانیال جون+نیروانا جون

 

دایی محمد زحمت کشید وبرای خوشگلم تقویم درست کرد که به عنوان یادگاری هدیه دادیم به اقوام ودوستان

عیدی هایی که تا الان دخملی گرفته:

مامان فری دستبند طلا( در عکس زیر توی دست راستشه)

بابایی احمد 50000 تومان

بابا جون 50000 تومان

مامانی (مادربزرگ مامی مهسا):5000 تومان

بابایی(بابا بزرگ مامی مهسا):10000 تومان

زن عمو عذرا مامی مهسا:10000 تومان

خاله فرشته  مامی مهسا:١٠٠٠٠ تومان

دایی فرزاد مامی مهسا:١٠٠٠٠ تومان

دایی مهدی مامی مهسا:١٠٠٠٠ تومان

عمو محمد:٥٠٠٠ تومان

شکلک های محدثه

 در  ضمن اولین روز از بهار دخترم 200 روزه شد.....

عشقم دويست روزگيت مبارك عزيزم..........مرسي كه اومدي و دنياي ما رو شيرين تر كردي خوشگلم..........خدايا شكرت 

مرسانام متشكرم

براي همه وقت هايي كه مرا به خنده واداشتي...

براي همه وقت هايي كه در آغوش گرفتمت.......

براي همه وقت هايي كه با من به گردش آمدي........

براي همه وقت هايي كه خواستي در كنارم باشي.........

براي همه وقت هايي كه برايم شادي آوردي........

براي همه وقت هايي كه گريه كردي و من مادرتر مي شدم.........

(شكايتي نيست برايم لذت است هر آنچه در وجودم هست براي آرامشت خرج مي كنم )

براي همه وقت هايي كه به تو احتياج داشتم و تو با من بودي..........

براي همه وقت هايي كه دلتنگم بودي و دلتنگت بودم.........

براي همه وقت هايي كه در چشمانم نگريستي و صداي قلبم رو شنيدي......

به خاط همه اينها هيچ وقت فراموش نكن كه لبخند من به تو يعني عاشقانه دوستت مي دارم و آغوش من هميشه براي تو باز است.......

هميشه براي گوش دادن به حرفهايت آمادگي دارم و هميشه پشتيبانت هستم.........

فقط كافي است چيزي از من بخواهي و بعد همه چيز از آن تو خواهد شد..

مي خواهم اوقاتم را در كنار تو باشم........

در دنيا تو از هر كسي برايم مهم تر هستي.........

هميشه دوستت دارم چه به زبان بياورم و چه نياورم 

همين الان در فكر تو هستم

تو در تمام ضربان هاي قلبم حضور داري....

و به همين سادگي 

 

دويست روز شيرين گذشت........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (62)

مهسا
5 فروردین 91 20:19
سلام مهسا جون خوبید؟
قربون گل دختر خوشگل برم من ماشاا... مثل ماه می مونه چه لباس قشنگی چه عیدی هایی از بابامجید ومامان مهسا گرفتی دست مامان فری وبابا احمد هم درد نکنه انشا ا... همیشه در کنار هم شاد باشید گل دختری رو می بوسم قربون چشمای نازت مرسانا جون بوسسسسسس


ماه گل
5 فروردین 91 20:35
سلام عزیزم حالتون خوبه؟وسال نوتونم مبارک باشه ایشالله من هر روز به وب قشنگتون سر میزنم و با خوندن مطالب وبلاگتون واقعا سرحال میشم.شما تگ فرزندین؟راستی مرساناجون 200 روزگیتم مبارک خانمی


خیلی خوش اومدی خانومم.....سال نو شما هم مبارک.....نه عزیزم نیستم......
مامان خورشید
5 فروردین 91 21:21
جیگرم ماشالله خیلی ناز شدی عزیزم عیدت مبارک خوشگلم بووووسسسس


مامی نسیم( مامام ملودی )
5 فروردین 91 22:32
عسلم پول نخول کفیثه


مامی نسیم( مامام ملودی )
5 فروردین 91 22:33
الهی فدای اون لباس سنتیت بشم . منم میخوام . ملودی و که تصور میکنم توی همچین لباسی دلم غش میره . خیلی ناناز بود لباست . البته تو خوشگلی که لباس خوشگل به نظر میاد نفسم


چشمهای خوشگلت خوشگل میبینه نسیم جون
مامی نسیم( مامام ملودی )
5 فروردین 91 22:33
خوش به حالت خاله با این همه عیدی . به منم میدی ؟


خاله ملیکا
5 فروردین 91 23:10
fadaye to besham mahakam ke inghad khoshmeli daste maman mahsa va baba majid dard nakone ba in kadoye khoshgeleshoon



نرگسی
6 فروردین 91 0:13
عزیز دلمممممممم با اون لباس محلیش .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


شادي
6 فروردین 91 1:10
عزيز دلم...
اين عروسك و ببين.

مهسا ،اول فكر كردم عروسكه
براي گل دخترمون اسپند دود كن


خاله ندا
6 فروردین 91 1:52
عروسك خانوم سال نوي شما مبارك
خوشملم خيلي دوست دارم قوربونه دست كوچولوي تپلت برم با اون دست بندت
دلمو ميبري بخدا بوسسسسسسس



:
سارا
6 فروردین 91 10:00
سلام عزیز دلم. عیدی های زیادی گرفتی هااااااااا مبارکت باشه ملوسک خانم


سارا
6 فروردین 91 10:28
تقویمش خیلی قشنگه. اگه نیشابور بودین یا من مشهد بودم یکی میگرفتم ازتون


عزیزم خوشحال میشدم اگر یادگاری از مرسانا داشتی:
مهسا
6 فروردین 91 10:53
مهسا جون قالب وب مرسانا جون خیلی قشنگه مبارک باشه


:
مامانی فری
6 فروردین 91 10:56
بـهاران فیض دیگر دارد امسال / هوایش مشک و عنبردارد امسال

خدارو هزاران بار شکر که امسال در کنار سفره هفت سین این هدیه خوشگل و ارزشمندرو داشتیم الهی من فدات بشم دخترم که روز بروز شیرینتر و بامزه تر میشی خداوند در تمام مراحل زندگی پشت و پناهت باشه عروسکم


بازم ممنونم بابت هدیه قشتنگتون
سارا
6 فروردین 91 12:02
تکمیل کردم پستم و بیا بخون سوپر مارکتیه
مهلا
6 فروردین 91 14:09
وای چه لباس خوشگلی
چه سرویس نازی
امیدوارم که همیشه همیشه دخملی سالم و سلامت باشه
قربون اون چشماش برم من


ساناز
6 فروردین 91 15:29
الهیییییییییی من قربونت بشم اخه دختر وایییییی عاشقتم عیدت مبارک عزیز دلم ...... قربون اون دستای نازت بشم که اون دستبندها رو دستت کردی اخه ...... قربون اون لباس محلی برم من ..... راستی مامان مهسا خانوم هم من دوستتم هم فامیل منم تقویم می خوااااااااااااااااااااااااااااام دوستون دارم هم دخملو هم مامان گلشو


قربونت برم ....شما بیا مشهد ما در بست در خدمتیم.....
عمه سمیرا
6 فروردین 91 20:26
عید شما مبارک.عکساش معرکه شده.دوستت دارم عزیزم .


مرسی عمه جون:
دینا (دختر عمه مرسانا جون)
6 فروردین 91 20:29
مرسانا جون با این لباس محلی خیلی ناز شدی !! مثل همیشه خوشگل و دوستداشتنی شدی ! عیدت مبارک


قربونت برم مهربونم
مامان آوینا
6 فروردین 91 20:33
ای جان بخورمش با اون لباس خوشگلش عیدتون هم مبارک باشه خوشگل خانوم چه عیدی های خوشگلی هم گرفتی ناناز جیگر
اینم بوس عیدی از طرف آوینا
راستی یه سوال مهسا جون مرسانا جون با انگشتر مشکلی نداره؟ راستش من می ترسم برای آوینا بندازم


مرسی عزیزم* نه خدا رد شکر فقط باید حواسم باشه در نیاره بخورش
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
7 فروردین 91 4:49
عالي عالي بود. ماشااله ماه شدي مرساناي خوشگل. چه لباس خوشگلي. رنگهاشم حرف نداشت. همه چي عالي بود. انشااله سالي پر از زيبايي و خوبي و بركت و سلامتي در انتظارتون باشه. از قول من به مامان فري مهربونم تبريك بگين اساسي


ممنونم خیلی لطف داری به من عزیزم....چشم حتما
الهام مامان رامیلا
7 فروردین 91 12:34
سلام عکسا خیلی قشنگ بودن عیدی ها هم مبارکت باشه خاله جون تولد مامان فری هم مبارک بابای منم اول فروردینیه همه چی مبار ک باشه مهسا جان انشالله زندگی خوبی داشته باشید


مامان رادمهر
7 فروردین 91 13:02
سلام مهسا جون چه لباس محلی نازی داره مرسانا جون ، سال نو هم مجدداً مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید در کنار خانواده مهربونتون . مهسا جون خیلی از عکسهاتون باز نمیشه نمی دونم چرا؟


اه چرا؟؟؟؟اولین نفری هستی که میگی...شاید با فایر فاکس میری ....
محمد
7 فروردین 91 14:04
سلام بر آبجی مهسای عزیزم
سال نو بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد
سال خوبی رو براتون آرزو میکنم.
شاد باشید وسلامت



ممنونم
مامان انیسا
8 فروردین 91 0:14
عروسک کوچولو چه لباسهای نازی داری! عیدتون هم مبارک خوشگل خانم


مامان الینا
8 فروردین 91 3:52
سلام مهسا جون عیدت مبارک الهی قربون مرسانا جان برم با اون لباس محلیش خیلی ناز شده ممنون که جویایی حال الینا بودید


نسترن(مامان نیروانا)
8 فروردین 91 12:06
مرسانا جون امیدوارم در کنار مامان و بابای مهربونت سالی پراز خاطرات زیبا داشته باشی...عکسات خیلی خیلی قشنگ بودن...لباستم خیلی بهت می یومد عزیزم...مهسا جون قالب جدید مبارک


ممنونم خانوم گل
میترا
8 فروردین 91 16:52
سال نو مبارک. بخورمش این دختر ناز رو. لباسهاش چقدر خوشگله. مبارکت باشه


مامان رومینا
9 فروردین 91 1:35
وای خدا این مرسانا شده مثل عروسک میخوام بخورمش.ماشالا چقدر ناز شده با این لباسش.عیدت مبارم مرسانای عزیز.دویست روزگیتم مبارک


فدای تو بشم
شکلکستان
9 فروردین 91 16:22
اي خدا چقدر اين دخملـــ نازه ، ماشالله خدا نگه داره

بچگي خودتونمــ ديدمــ ، فکر کنمــ کمي شبيه

هستين ولي اگه اشتباه نکنمــ به باباش رفتهـ




خودمونم موندیم بالاخره شبیه کدوممونه؟؟؟
فاطمه (مامان سانيار)
10 فروردین 91 9:02
سال نو مباركككككككككككك

مهسا جونم احساسات مادرانه ات رو خيلي قشنگ و تاثر گذار بيان كردي اشك تو چشام جمع شد
هفت سين خودت و مامان فري هم خيلي قشنگههههه

مرسانا جون رو هم نگو كه از همه قشنگتره با اون لباس خيلي خيلي قشنگشششش هم كه ديگه معركه شده هزار ماشالههههههه


br>راستي منم براي ني ني خاطراتم رو تو وبلاگ نوشتم دوست داشتي سر بزن خوشحال ميشم







ممنونم از کامنت زیبات<
مروارید مامان آوا
10 فروردین 91 16:59
سلام عیدتون مباااااااااااارک
مثل همیشه از دیدن عکسهای مرسانا جوون لذت بردم واقعاً که مثل عروسک میمونه من عاااااااشقشم


مامان آرتین
11 فروردین 91 12:05
عزیزممممم.با این لباس فوق العاده شدی
امیدوارم سالهای سال با مامان وبابات در کنار هم نوروز رو تجربه کنین. دوست دارم


نرگسی
11 فروردین 91 17:49



مامان ایسان
11 فروردین 91 20:39
سلام عزیزم اول عید تون مبارک دومم خدا این دخمل نازو شیرینو براتون نگه داره ماشاالله خیلی بانمکه این لباس خوشگلو از کجا پیدا کردید که انقدر فیت تنشه خیلی ماه شده خودمونیم باسلیقه اینا کار دسته یا امادس خوشحال میشم اگه واسه ایسانم بتونم بگیرم بازم میگم دخترتون خیلللللللللللی نازه
سمیرا مامان آنیتا
11 فروردین 91 22:40
وای خدا سر سفره هفت سین تو این لباس چقدر ناز شده ... بوسسس
عیدت مبارک خوشگل خانوم 211 روزه


ممنونم خانومی
مامانی درسا
12 فروردین 91 13:28
گلم دویست روزگیت مبارک میبینم مثل درسا گیسو کمند شدی


:
ثمین
12 فروردین 91 20:13
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چ خوشمل بوووووووووووووووود
اجازه بدید بزارم تو وبلاگم تا بقیه هم ایده بگیرن!



حتما خانومی خوشحال میشم.....
مامان ترمه
13 فروردین 91 3:44
قربون تو خوشگلم
واقعا عروسکی واسه خودت

فدات شم مارو از دعا فراموش نکنی


ثمین
13 فروردین 91 20:10
سلام گلم
عکسای خوشکل مرسانا جون رو گزاشتم
ممنونم از لطفت


ممنون از شما عزیزم.....
مامی
13 فروردین 91 20:28
سلام عزیزم
مرسی از مهربونیت
دخترت ماشالله خیلی نازه
ایشالله سالهای سال خوش و سلامت باشید


مامان حنا
14 فروردین 91 2:42
سلام سال نوتون مبارک
ماشالله هزار ماشالله خدا از چشم بد حفظت کنه مرسانا جونم
خانومی واسه دخمل نازت حتما اسپند دود کن دخمل گلمون رو یه وقت خدای نکرده چشش نزنن
توی لباس سنتیش هم که محشر شده
آفرین به این مامان خوش سلیقه با سفره هفت سین که سلیقه خوبش رو به نمایش گذاشته
مرسانا جونم عیدیات هم مبارکت باشه دست همه درد نکنه که به فکرت بودن ای ول داره
از طرف من عروسک خوشکلتو ببوس




فدای تو بشم خانومم
حدیث مامان حارث
14 فروردین 91 9:46
عکساش خیلی قشنگ بود
بیا پیشمون خوشحال میشم


مرسی عزیزم اومدم:
sin sin
14 فروردین 91 13:40
sale noe shoma va aroosak khanoom baham mobarak


:*
پري
14 فروردین 91 15:35
سلام مامان مهسا سال نو مبارك هزار ماشاالله به اين دختر گلت كه روز به روز ماه تر مي شه


*
نسترن
14 فروردین 91 20:37
مهسا جونم سال نوت مبارک این عیدی من واسه شما یک شاخه گل
این هم عیدیمرسانا گلی یک بوس گنده با کلی قلب از راه دور
راستی چه عکسای خوشگلی از طرف من یک بوس گنده این جوجو با نمک بکن


مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک.....ممنونم نسترن جون
zohre
15 فروردین 91 8:42
ای کاش که هر لحظه بهاری باشی

هر روز پر از امیدواری باشی

هر ۳۶۵ روز امسال

سرگرم شمردن هزاری باشی!

—————————

براتون آرزوی بهترینهارو دارم




ممنونم عزیزم
zohre
15 فروردین 91 8:43
دلم میخواد این عروسکو بخورررررررمش
zohre
15 فروردین 91 8:44
میخوام این عروسکو بخورمش
فروغ
15 فروردین 91 11:39
مهسا جونی سال نو شما و دختر گلت مبارکککککککککککک - من تو ایام عید سخت مریض بودم و به اینترنت دسترسی نداشتم -

دخترت مثل قرص ماه شده عزیزمممممممم

یه عالمه بوسسسسسسسسسسسس

امیدوارم که سالهای سال - عیدای نوروز کنار هم باشید و شاد شاد شاد

مامان فریبا رو هم ببوس و از طرف من عید رو بهشون تبریک بگو


خدا بد نده خانوم گل.....امیدوارم بهتر شده باشی:
پري
16 فروردین 91 11:19
سلام مامان مهسا ماشاالله به مرساناجون خيلي ناز شده 7ماهگيت مبارك عزيزم




مامان پارساجون
17 فروردین 91 1:23
خوشگل خانوم 7ماهگیت مبارک
نسرین
17 فروردین 91 7:04
عزیزم سال نو بر شما مبارک باشه انشاالله که دختر نازت همیشه سالم و شاد بهاری باشه برات بهترین ارزوها رو از خدای بزرگ دارم
H.M
19 فروردین 91 1:45
سلاااااااممممممم

اووووووووووو اينجاااااا چه خبره

ديررررر رسيدممممم

تفلد مامان فري جون با تاخير مبارك ايشالله ١٠٠ سأله شي نه ١٢٠ سأله شي نه ١٢٠ سال كمه هميشه زنده باشيييييييييييييييي

مرساناااااا خاله جيگرتوووووو ماشالله ماشالله خانوم داري ميشياااا روز ب روز خوشگل

عروس خاله ميشي مهسا جون ساري بابا ببخشششش نزنياااامرساناااا مامان مهسارو دريابببب الان امادس خاله رو خفه كن

واي خاله جونم شما مشهدي

خوش به سعادتتتت آخي ١٠ سأله امام رضا نطلبيدتمممم دلمممم گرفتتتتتت

ايشالله هميشه زير سايه مادروپدرت سالمو شاد باشي


تقديممممم به مرساناااا



http://s9.vikiseda.ir//music32/M/Mahkam/[one]/Garme%20Hava%20[WikiSeda].mp3

به همه سلام برسونننن ☆♥☆
دوستتتت دارمممممم خالهههه ي ماچ گُنده
☆♥☆☆♥☆☆♥☆☆♥☆☆♥☆☆♥☆☆♥☆☆♥☆



عزیزم ممنونم که دوباره اومدی به ما سر زدی...قرار بود وبلاگ بزنی چی شد....الهی که امام رضا بطلبه بیای مشهد وبا مرسانا وشما با هم بریم حزم.....قربونت برم مهربونی به خدا
بهار : مامان محمد
19 فروردین 91 4:46
ماشالله ماشالله
عيدت مبارك مرسانا جان عروسك خشكلم خيلى بهت مياد تا ديدم تو مسابقه خيلى خوشم اومد مثله ماه شدى عزيزم
خداحفظت كنه و هميشه دل مامان و بابا تو خوش كنى و هميشه شاد و سلامت باشى و ببينيمتانشالله


به به بهار جون...............خیلی خوش اومدی.....عزیزمی
مامان پارسا جیگر
19 فروردین 91 16:54
پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا و در آن باغ کسی می خواند که خدا هست، دگر غصه چرا؟ آرزو دارم خورشید رهایت نکند، غم صدایت نکند، ظلمت شام سیاهت نکند، و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند. سال نو مبارک
مامان پارسا جیگر
19 فروردین 91 16:55
قربونت برم الهی چقدر ناز و خوشگل شدی تو دلم برات تنگ شده بود 7 ماهگیتم مبارک عزیز دلم انشاء الله 100 ساله بشی عسل خانوم
فهیمه مامان عرفان
30 فروردین 91 12:12
عزیزم مثه عروسک شده تو عکساش ماشالله!
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 14:55
سلاااااااااام به کوچولوی عزیزم ومامان مهربونش من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم. لطفا در صورت تمایل منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
مروارید مامان آوا
21 اردیبهشت 91 12:24
این تل مرسانا خیلی خوشگله سرشون اذیت نمیشه براشون تل بذاریم؟ از کی میشه تل گذاشت؟
هدیه خدا- فریماه
25 خرداد 91 17:49
سلام مهسا جان. چه دختری نازی. ماشاله. اسپند دونه دونه...
مهسا جان میشه بگید این لباس محلی مربوط به کجاست؟ ممنون.


عزیزم این لباس محلی رو کرابه کردم نمیدونم مربوط به کجاست شرمندم
مامان آیسان و پویان
9 شهریور 91 14:12
سلام عزیزم
خدا مرسانا کوچولوت رو حفظ کنه من از کاربری نی نی سایت هستم
عاشق این لباس دخمل خوشگلت شدم
میخوام واسه نوروز 92 واسه دخترم که 7 ماهش میشه مثل مرسانا جون یه همچین لباسی بخرم
میخواستم ببینم از کجا خریدی خیلی نازه ممنون میشم جواب بدی بوووووس


عزیزم مرسی از پیامت

من این لباس رو کرایه کردم