مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

دومین یلدا پرنسس

1392/8/13 22:40
2,935 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شب یلدا هم از راه رسید. شبی که همه دوستش دارند و برای کنار هم بودن تو این شب، خیلی کارها میکنند. این دومین یلدایی که تو هم با ما بودی. 

و اما من که عاشق این یلداهای با تو بودن شدم. حالا یک دقیقه بیشتر از هر وقتی میتونم ببینمت. تو آغوش بگیرمت و نوازشت کنم. دستهای نرم و کوچولوت رو تو دست بگیرم و باهات درد و دل کنم. میتونم یک دقیقه بیشتر از همیشه یه نفس عمیق بکشم تو هوایی که از عطر تنت پر شده. میتونم یک دقیقه بیشتر خدای بزرگ رو شاکر باشم که فرزندی سالم و مهربون به ما هدیه داده.

برای من کاش هر فصل که نه....هر ماه و بهتر، هر هفته یک شب یلدایی بود تا تمام این یک دقیقه بیشترها رو جمع کنم تو صندوقچه دلم، واسه وقتهای دلتنگی. واسه اون روزهایی که همه ثانیه های عمر کنارم نیستی. اونوقت میتونم هر وقت دلم گرفت، از این دقیقه های بیشتر بردارم و یه دل سیر تماشایت کنم. دخترم اونقدر دوستت دارم که حتی یک دقیقه بیشتر با تو بودن، برایم به اندازه یک دنیا عزیز و خواستنی میشه.

 

 پنجشنبه شب یلدا خونه بابایی هوشنگ دعوت بودیم....خیلی خیلی خوش گذشت بهمون .شما هم تا میتونستی شیطونی کردی .از همه خوراکی ها هم نوش جان کردی.... 

 

 این لباس مخصوص شب یلدا مثل همیشه باید بگم هنر دست مامان فری جونه....از همین جا ازش ممنونم وبوسه بر دستان مهربونش میزنم..

 

مرسانا گلی به همراه نیروانا گلی ....

 

                           

اینجا همه ی بچه ها تو اتاق بودن شما هم پشت در،در میزدین تا برین داخل

 

بابایی هوشنگ مهربون که اون شب هر چی دوست داشتی فضولی میکردی ونمیذاشتن که من جلوت رو بگیرم

 

http://alham.persiangig.com/image/water%20melon/35.gif

بابا مجید دوست داشتنی

 

 

جمعه هم این مراسم رو خونه مامان فری جون داشتیم

 

 

 

 

http://alham.persiangig.com/image/water%20melon/27.gif 

http://alham.persiangig.com/image/water%20melon/30.gif

بابایی احمد مهربون

دایی محمد یا به قول مرسانا ممد

http://alham.persiangig.com/image/water%20melon/13.gif

ژله هایی که داخل هندوانه بود با دست میخوردی (میخندیدی که من چرا بهت نمیگم نکن)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

شایسته
2 دی 91 19:21
سلام پاینده باد فرزندان وطنم ایران وبلاگ شما را دیدم مطالب و قالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید و افزایش آمار میتونی در آدرس زیر ثبتش کنی همه وبلاگ نویسها هستند ضرر نمیکنید http://fabner.net
مهلا
2 دی 91 20:20
قربون این دو فرشته کوچولوی ناز بشم من چه لباس خوشگلی مامان فری مثل همیشه خوش سلیقه اییییییییی
آلاء
2 دی 91 20:22
واییییییییییییییییییی الهی قربونش چه جیگر شده با این لباس دلم میخواد بخورمش این هندونه خوشمزه رو لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
سمیرامامان پرنیان
2 دی 91 20:35
چه هندونه خوشمزه ای شده بودی جیجر طلاامیدوارم سالهای سال با شادی و خوشی همه درکنار هم باشید
هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 20:45
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان اهورا
2 دی 91 21:11
الهی فدات بشم قربون لباس هندونه ایت دومین یلدات مبارک عزیز دلم دست مامان فری دردنکنه با این همه ذوق و سلیقه دست بابایی هوشنگ اینام درد نکنه مهسایی واقعا لذت بردم دست گلت درد نکنه یه کوچولو هم حسودیم شد
♥ مامان آینده ♥
2 دی 91 22:16
سلام عزیزم....!! خوبین؟!مرسانا جون خوبه؟!! به به چه لباس قشنگی...! دست مامانجون درد نکنه........ چه سفره قشنگی...! انشالله همیشه خوش و خرم باشید عزیزم.......
مریم مامان بهراد و اراد
2 دی 91 23:00
گل خوشگلم یلدات مبارک هندونه خوشمزه من مهسا جون همه چیز عالی و باسلیقه بود دست مامان فری با سلیقه هم درد نکنه
فرشته
2 دی 91 23:12
وای مثل همیشه عالی بود لباساش ناز خودش ناز همه چیز عالی دست مامانی فری درد نکنه هر دو مراسم عکسای نانازی داشتن مرسی
ثمین
3 دی 91 0:07
سلام عزیزم وای چ لباس خوشملی! گلی اجازه میدی بزارم تو جشنواره؟؟ چون رمز دار کردین میپرسم!
maryam.k
3 دی 91 1:35
سلام عزیزم طبق معمول همیشهperfect
زهراص
3 دی 91 7:38
اي جونم چه لباس خشملي قربون خنده هات
مامان حسنا
3 دی 91 8:49
سلام مهسا جون اخه چرا به من رمز نمیدی بخدا خیلی دوس دارم عکسهای مرسانا جونو ببینم
mamanebaran
3 دی 91 9:21
سلام مهساي عزيزم ، اميدوارم هرشبتون مثل شب يلدا با خوشي و تندرستي بگذره ، قربون اين مرسانا ي گلي بشم من كه هر چي مي پوشه عين پرنسسا مي درخشه ، البته دست مامان فري مهربون درد نكنه كه انقدر با سليقه لباساي پرنسس خانوما براي مي بافه نه يه بار بلكه هزار بار بايد به دستاي مادر مهربوني مثله مامان فري بوسه زد ، مهسا جونم عكس مرسانا جون و بابا مجيد خيلي قشنگ شده
ثمین
3 دی 91 9:41
سلام گلم! دستتون درد نکنه! من که عاشق همشون بودم دلم نمیومد حذف کنم!!? در جشنواره یلدای دنیای نفیس ثبت شد!
مهسا
3 دی 91 10:03
سلام قربون وروجكاي ناز برم من ماشاا.... به مرسانا گلي و نيروانا گلي دست مامان فري جون درد نكنه چه لباس قشنگي براي مرسانا گلي بافته
♥ مامي ملودي جون ♥
3 دی 91 11:59
همه چيز عالي و درجه يك انشا الله هميشه به خوبي و خوشي باشين عزيزانه من
زهره
3 دی 91 12:22
دومین یلدات مبارک خاله جووون ای واااای که چه قد دوست داشتنی تر شدی با این لباس قربون اون چشات شه خاله همیشه شاد باشید
مامان آرتین (الهه)
3 دی 91 13:35
به به چه لباس خوشگلی داری مرسانا گلی.دست مامان فری با سلیقه درد نکنه مهسا جون ممنون که اومدی پیش ما.
sin sin
3 دی 91 14:51
ای جان چه نانازی بود عکسا خوش بحال مرسانا با این مامان بزرگ هنرمنده با ذوقش
ایلیا و خاله ریحانه
3 دی 91 19:43
ماشالله اسفند یادت نره دود کنی
رویا
4 دی 91 10:36
سلام....بازم مثل همیشه مامان فری گل کاشتن چقدر لباست بهت میاد مرسانا جونی.......وای جیگر خاله عاشقتم
مامان رادمهر
4 دی 91 11:54
عزیز دلم چقدر با این لباسا شیرینی ، دست مامان فری هم درد نکنه ، همیشه به شادی و خنده شب یلداتون هم مبارکککککککککککک
خانوم گلی
4 دی 91 12:09
وای خدای من چه فرشته نازی شده دخترک ایشالا 120 تا یلدا کنار عزیزات باشی مرسانا جونم
نازی
4 دی 91 12:29
سلام مهسا جون مامان گل من اولین باره که اومدم وبتون خیلی جالبه واین اینکه بگم دختر خیلی نازی دارید من تمام متنا وعکسا رو دیدم غیر از اونا یی که رمز دار بودن واقعا دخترتون قشنگه ایشالله همیشه شاد باشه وروز های پراز سلامتی نشاط اگه میشه رمز های روز تولدش واین یلدا رو برا من بفرستید ممنون میشم عزیزم
مامان آریسا
4 دی 91 14:04
مرسانای گلم دومین یلدات مبارک.متاسفانه من نمیتونم عکسای نازشو ببینم وخوشبختانه مامان فری چندتا عکس بی رمز گذاشتن برامون .مرسی
ایلناز گلی
4 دی 91 17:43
همه چیز خیلی زیبا بود ... من لینکتون کردم
سارا
4 دی 91 17:47
سلام هزار ماشالا به دختر نازتون خدا حفظش کنه
میشه لطفا معنی اسم مرسانا رو بهم بگید؟


به معنی هدیه خداونده البته به زبان عبری
فرزانه
4 دی 91 19:23
دست مامان فری مهربون درد نکنه .... مرسانای عزیزم میبوسمت
نسترن(مامان نیروانا)
4 دی 91 20:06
مبارک باشه پرنسس کوچولو دومین سال حضورت در این شب زیبا.....وای خدا دلم ضعف رفت از این ماچ و بوسه ها....امیدوارم سایه بزرگترهای مهربون همیشه بالای سرمون باشه
سپیده
4 دی 91 20:22
به به چه دیزاینی چه مرسنا هندونه نازی چه بافت خوشگلی
مامان اهورا
4 دی 91 22:03
مهسا جان میشه نظر قبلیمو پاک کنی؟؟؟
مامان شراره
5 دی 91 0:57
اي جانو مرساناي گل خودم.ماشالله موهاي كوتاه چقدر بهش مياد. دست مامان بزرگ گلش هم درد نكنه بااين لباسهاي زيبايي كه براش ميبافه
مامان یاشار
5 دی 91 16:02
یلدای عروسک خوشگلت با تاخیر مبارک خانومی
خاله شهرزاد قصه گو
6 دی 91 8:02
اين ميوه زندگي شما تو شب يلدا خوردني شده .ماشاا... هزارماشاا... به اين دختر ناز و خواستني .دست مامان فري بابت همه زحمت هاش درد نکنه و مثل هميشه سليقه و هنرش جاي تحسين داره عزيزم هردوشون ببوس
مامان آریسا
6 دی 91 9:58
سلام مهسا جان یه سوال داشتم اگه لطف کنی جواب بدی.من میخواستم شروع به نوشتن وبلاگ دخترم کنم یه مقدار ناواردم و دنبال یه سایت معتبر برای آپلود عکساش هستم ممنون میشم کمکم کنی.هزار تا بوس برای مرسانا گلی


سلام عزیزم

کاری نداره توی نی نی وبلاگ خودش عکس ها رو اپلود میکنه وکار شما رو آسون کرده

ارسال مطلب جدید رو که زدی یه صفحه سفید باز میشه اونجا عکس یک درخت بالای صفحه ات میاد همون رو بزن وعکس رو از توی کامپیوترت انتخاب کن وآپلود کن

بوس بوس بازم سوالی داشتی در خدمتم
مامان فاطیما بانو
6 دی 91 10:42
ماشاا... چه ناز شده این دخمل ، خدا برات نگهش داره هزار آفرین به مامان فری مهربون و با سلیقه
فرناز/مامان ریحانه
6 دی 91 17:05
به به چه عکسایی !!! عالی بود مهساجون، دست مامان فری هم درد نکنه با اینهمه هنرهای جورواجور
مامانی فری
7 دی 91 17:30
عزیزمممممممممممممممممممم عشقمممممممممممممممممم نفسمممممممممممممممممممممممم عمرمممممممممممممممممممممممممممم امید زندگیممممممممممممممممم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممممممممممم
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:56
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*........... عزیزم اومد روی ماهت رو ببینم اخه دلم بد جوری برات تنگیده بود ولی حیف که پستهات رمز داره ولی بازم می بوسمت
مامانی درسا
8 دی 91 3:31
الهی بگردم دومین یلدات مبارک عزیزم انشاالله 120 یلدا رو با هم چشن بگیرین
مامان امیرناز
11 دی 91 16:07
سلام عزیزم چه فرشته نازی چه لباس خوشگلی مثل همیشه عالی بود
آسمونی ها
11 دی 91 18:13
به به چه مامان باسلیقه ای!
مامان ملیسا و مهدیس
7 بهمن 91 20:56
سلام عزیزم خیلی دخترت نازه به ما رمز نمیدی؟؟؟ به ما هم سر بزن!!